Iphone 3G FW2.2.1 - 02.30.03, doet raar met x-sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 2.2.1, 16GB iPhone met Baseband; 02.30.03, ik heb in de iPhone een X-SIM kaart geplaatst en vervolgens activeerde hij de iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G FW2.2.1 - 02.30.03, doet raar met x-sim
Hallo,
Ik heb een 2.2.1, 16GB iPhone met Baseband; 02.30.03, ik heb in de iPhone een X-SIM kaart geplaatst en vervolgens activeerde hij de iPhone, maar nu geeft hij heel even aan KPN, (met 1 ontvangst balkje) en na z'n 4 sec geeft hij de melding geen-service, ! iemand een idee? iPhone niet stuk, heb t-mobile kaart erin gehad werkt prima. TnX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb gister iemand aan de lijn gehad die deze kaarten verkoopt, en die melde mij dat er met kpn idd veel problemen waren.
|
|
|||
|
|||
bij mij krijg ik er geen 3g op... weet iemand hoe ik dat kan instellen dat het wel weer gaat werken. Ik zag wat op internet over het updaten van dat dunne kaartje
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem met mijn rebelsim, maar nadat ik bij Instellingen --> provider KPN aanklikte deed hij het weer. Ik denk dat geen een unlock kaart op het moment volledig werkt. Namelijk elke keer als ik van zendmast verander moet ik opnieuw mijn provider aanklikken bij instellingen. Maar als ik stilzit kan ik iig bellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes doet raar met de ipad | grsbkdanny | iPad algemeen | 1 | 06-08-11 21:54 |
iphone doet raar | the_nilsinho | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 20:18 |
iPhone doet raar | KipNederland | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 20:26 |
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) | freemanfunky | Unlock [archief] | 3 | 02-05-08 17:20 |
iphone doet raar | atimoo | Unlock [archief] | 11 | 24-01-08 21:48 |
|
|