iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: iPhone haalt laatste stap QuickPwn niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/32178-iphone-haalt-laatste-stap-quickpwn-niet.html)

Capser 28-03-09 21:00

iPhone haalt laatste stap QuickPwn niet
 
Beste lezers,

Ik ben al 9 uur lang aan het proberen mijn iPhone 2G van FW 2.1 naar FW 2.2.1 te krijgen. Maar het wil maar niet lukken. De eerste poging ging goed, de FW stond er goed op maar na het hetstellen van de bestanden, gaf iTunes aan dat deze iphone niet meer herkend werd in iTunes en dat ik hem weer moest herstellen. Dit was de poging met de costum FW van Destiny, op een windows PC.

De tweede poging heb ik gedaan met QuickPwn 2.2.5. welke geschikt is voor FW 2.2.1. Ik heb de stappen doorlopen tot en met de handeling met de 10 sec. home+ sleep en 15 sec de home button, dan behoord QuickPwn de iPhone een wit scherm te geven waarna hij gaat installen. Dit witte scherm krijg ik niet. QuickPwn blijft maar hangen bij de laatse stap "wait while your iPhone is prepaired for jailbreaking..." en geeft: Uploading exploit bootloader... weer.

Hier zou het scherm wit moeten springen en gaan installen maar dat is niet het geval.

Deze handelingen heb ik ook allen geprobeerd om een mac, maar daar komt de zelfde fout voor. Ook hier word het scherm niet wit, maar blijft hangen.

Wat kan ik er aan doen, ik ben radeloos

Michael 28-03-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Capser (Bericht 272065)
Beste lezers,

Ik ben al 9 uur lang aan het proberen mijn iPhone 2G van FW 2.1 naar FW 2.2.1 te krijgen. Maar het wil maar niet lukken. De eerste poging ging goed, de FW stond er goed op maar na het hetstellen van de bestanden, gaf iTunes aan dat deze iphone niet meer herkend werd in iTunes en dat ik hem weer moest herstellen. Dit was de poging met de costum FW van Destiny, op een windows PC.

De tweede poging heb ik gedaan met QuickPwn 2.2.5. welke geschikt is voor FW 2.2.1. Ik heb de stappen doorlopen tot en met de handeling met de 10 sec. home+ sleep en 15 sec de home button, dan behoord QuickPwn de iPhone een wit scherm te geven waarna hij gaat installen. Dit witte scherm krijg ik niet. QuickPwn blijft maar hangen bij de laatse stap "wait while your iPhone is prepaired for jailbreaking..." en geeft: Uploading exploit bootloader... weer.

Hier zou het scherm wit moeten springen en gaan installen maar dat is niet het geval.

Deze handelingen heb ik ook allen geprobeerd om een mac, maar daar komt de zelfde fout voor. Ook hier word het scherm niet wit, maar blijft hangen.

Wat kan ik er aan doen, ik ben radeloos

Het scherm hoeft niet wit te worden kan ook zwart. Gebruik bij mac als je 10.5.6 gebruikt een hub voor de usb ivm dfu probleem.

Capser 28-03-09 22:29

niet gelukt, hij blijft hangen. Wat raar is dat hij de FW zonder QuickPwn wel installeert. Hij komt in een modes dat ik de PIN in moet voeren, ik kan gebeld worde, maar zelf niet bellen. Ik heb het iTunes logo + stekker op beeld, met emergency call.

Destiny 28-03-09 22:35

Volgens mij heb je geen USB hub gebruikt. Anders kijk eens hier en dan bij fixing 10.5.6.

Capser 28-03-09 23:33

Ik heb de update procedre gedaan, hij geeft nu na de recovery mode stap wel een laad balkje weer met een bestands type 75/75bk geladen weer. Maar daarna gebeurt er niets.

Update plus hub geen oplossing

edit: hier is Quickpwn mee bezig en blijft hierna hangen: sending wtf.s5I8900xall. RELEASE.dfu... 57 / 57 kb loaded

ButcherJF 29-03-09 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Capser (Bericht 272089)
niet gelukt, hij blijft hangen. Wat raar is dat hij de FW zonder QuickPwn wel installeert. Hij komt in een modes dat ik de PIN in moet voeren, ik kan gebeld worde, maar zelf niet bellen. Ik heb het iTunes logo + stekker op beeld, met emergency call.

Haal die pin eens van je sim en probeer het dan nogmaals.

Capser 29-03-09 14:39

Ook zonder sim geen verschil, hij blijft weer hangen bij:

sending wtf.s5I8900xall. RELEASE.dfu... 57 / 57 kb

en voor dit procces gaf iTunes telkens fouten

Destiny 29-03-09 14:40

Probeer het op een andere computer/mac

Capser 29-03-09 16:05

Het QuickPwnen is gelukt op een iMac G5. Ik heb mijn iPhone daarna herstelt op mijn windows pc, en dat gaat goed, maar na de reboot geeft iTunes gek genoeg weer aan dat de inhoud van de iPhone niet kan worden herkent, en dat ik hem weer moet herstellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.