//

iPhone haalt laatste stap QuickPwn niet

iPhone haalt laatste stap QuickPwn niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben al 9 uur lang aan het proberen mijn iPhone 2G van FW 2.1 naar FW 2.2.1 te krijgen. Maar het wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-09, 21:00
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard iPhone haalt laatste stap QuickPwn niet

Beste lezers,

Ik ben al 9 uur lang aan het proberen mijn iPhone 2G van FW 2.1 naar FW 2.2.1 te krijgen. Maar het wil maar niet lukken. De eerste poging ging goed, de FW stond er goed op maar na het hetstellen van de bestanden, gaf iTunes aan dat deze iphone niet meer herkend werd in iTunes en dat ik hem weer moest herstellen. Dit was de poging met de costum FW van Destiny, op een windows PC.

De tweede poging heb ik gedaan met QuickPwn 2.2.5. welke geschikt is voor FW 2.2.1. Ik heb de stappen doorlopen tot en met de handeling met de 10 sec. home+ sleep en 15 sec de home button, dan behoord QuickPwn de iPhone een wit scherm te geven waarna hij gaat installen. Dit witte scherm krijg ik niet. QuickPwn blijft maar hangen bij de laatse stap "wait while your iPhone is prepaired for jailbreaking..." en geeft: Uploading exploit bootloader... weer.

Hier zou het scherm wit moeten springen en gaan installen maar dat is niet het geval.

Deze handelingen heb ik ook allen geprobeerd om een mac, maar daar komt de zelfde fout voor. Ook hier word het scherm niet wit, maar blijft hangen.

Wat kan ik er aan doen, ik ben radeloos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-09, 21:17
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Capser Bekijk bericht
Beste lezers,

Ik ben al 9 uur lang aan het proberen mijn iPhone 2G van FW 2.1 naar FW 2.2.1 te krijgen. Maar het wil maar niet lukken. De eerste poging ging goed, de FW stond er goed op maar na het hetstellen van de bestanden, gaf iTunes aan dat deze iphone niet meer herkend werd in iTunes en dat ik hem weer moest herstellen. Dit was de poging met de costum FW van Destiny, op een windows PC.

De tweede poging heb ik gedaan met QuickPwn 2.2.5. welke geschikt is voor FW 2.2.1. Ik heb de stappen doorlopen tot en met de handeling met de 10 sec. home+ sleep en 15 sec de home button, dan behoord QuickPwn de iPhone een wit scherm te geven waarna hij gaat installen. Dit witte scherm krijg ik niet. QuickPwn blijft maar hangen bij de laatse stap "wait while your iPhone is prepaired for jailbreaking..." en geeft: Uploading exploit bootloader... weer.

Hier zou het scherm wit moeten springen en gaan installen maar dat is niet het geval.

Deze handelingen heb ik ook allen geprobeerd om een mac, maar daar komt de zelfde fout voor. Ook hier word het scherm niet wit, maar blijft hangen.

Wat kan ik er aan doen, ik ben radeloos
Het scherm hoeft niet wit te worden kan ook zwart. Gebruik bij mac als je 10.5.6 gebruikt een hub voor de usb ivm dfu probleem.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 28-03-09, 22:29
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

niet gelukt, hij blijft hangen. Wat raar is dat hij de FW zonder QuickPwn wel installeert. Hij komt in een modes dat ik de PIN in moet voeren, ik kan gebeld worde, maar zelf niet bellen. Ik heb het iTunes logo + stekker op beeld, met emergency call.
  #4  
Oud 28-03-09, 22:35
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Volgens mij heb je geen USB hub gebruikt. Anders kijk eens hier en dan bij fixing 10.5.6.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 28-03-09, 23:33
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

Ik heb de update procedre gedaan, hij geeft nu na de recovery mode stap wel een laad balkje weer met een bestands type 75/75bk geladen weer. Maar daarna gebeurt er niets.

Update plus hub geen oplossing

edit: hier is Quickpwn mee bezig en blijft hierna hangen: sending wtf.s5I8900xall. RELEASE.dfu... 57 / 57 kb loaded

Laatst gewijzigd door Capser; 29-03-09 om 01:27.
  #6  
Oud 29-03-09, 08:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Capser Bekijk bericht
niet gelukt, hij blijft hangen. Wat raar is dat hij de FW zonder QuickPwn wel installeert. Hij komt in een modes dat ik de PIN in moet voeren, ik kan gebeld worde, maar zelf niet bellen. Ik heb het iTunes logo + stekker op beeld, met emergency call.
Haal die pin eens van je sim en probeer het dan nogmaals.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 29-03-09, 14:39
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

Ook zonder sim geen verschil, hij blijft weer hangen bij:

sending wtf.s5I8900xall. RELEASE.dfu... 57 / 57 kb

en voor dit procces gaf iTunes telkens fouten
  #8  
Oud 29-03-09, 14:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Probeer het op een andere computer/mac
  #9  
Oud 29-03-09, 16:05
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

Het QuickPwnen is gelukt op een iMac G5. Ik heb mijn iPhone daarna herstelt op mijn windows pc, en dat gaat goed, maar na de reboot geeft iTunes gek genoeg weer aan dat de inhoud van de iPhone niet kan worden herkent, en dat ik hem weer moet herstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie helpt mij stap voor stap fleurbelt Jailbreak 2 28-11-10 22:24
iPhone: Redsn0w laatste stap XZibitt Jailbreak 2 21-11-10 20:15
Stap voor stap film op iPad.. pat39 iPad algemeen 10 12-09-10 17:17
iPhone: Laatste stap Duzt Jailbreak 1 30-12-08 19:01
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 20-02-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.