iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Het -activeren- van de iPhone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/32469-activeren-de-iphone.html)

RubenK 03-04-09 17:48

Het -activeren- van de iPhone
 
Beste,

Ik heb vandaag een iPhone 3G 16 gig 2.2.1 gekregen.

Deze is niet simlockvrij en compleet hersteld. Ik dacht dat wanneer ik mijn rebelsimkaartje samen met mijn simkaart zou gebruiken, ik toegang had tot de iPhone.

Echter geeft mijn iPhone de volgende mededeling: INsert a valid SIM card with no pin lock to activate the phone.

Ik moet mijn iPhone dus activeren!

Ik heb gezocht op het forum maar nergens staat een duidelijk antwoord. Of het gaat om een topic van een jaar geleden met allemaal verouderde informatie.

Ik hoop dat iemand me hier op weg kan helpen want ik kan niet wachten om met m'n iphone te spelen :)

Ik moet de iPhone dus activeren. Niet jailbreaken. niet unlocken. activeren.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Ruben

ButcherJF 03-04-09 18:36

Haal allereerst de simpin van je sim, doe dat in een ander toestel. Probeer het dan eens weer. Zie ook de laatste posts uit dit topic.

RubenK 03-04-09 18:55

Dit heb ik al gedaan. Hij connect dan vervolgens met iTunes en iTunes zegt:

'De sim-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund, alleen compatibele simkaarten kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren'

Mart-in 04-04-09 14:13

Ik kon m'n iPhone alleen activeren met de juiste simkaart, die je er oorspronkelijk bij hebt gekregen (bij mij: T-Mobile). Mocht je die niet hebben, schijnt het activeren ook te kunnen door de Jailbreak. Maar of je dat wilt..?

RubenK 04-04-09 14:21

Ik heb er inderdaad een simkaart van t-mobile ingedaan (mijn vader had gelukkig een t-mobile abbonement) en hij werd direct geactiveerd.

Dus voor mensen die het niet lukt, stop er gewoon een willekeurige t-mobile simkaart in van een vriend ofzo en het werkt.....

ButcherJF 05-04-09 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenK (Bericht 274639)
Ik heb er inderdaad een simkaart van t-mobile ingedaan (mijn vader had gelukkig een t-mobile abbonement) en hij werd direct geactiveerd.

Dus voor mensen die het niet lukt, stop er gewoon een willekeurige t-mobile simkaart in van een vriend ofzo en het werkt.....

Dit zal ws. alleen werken bij een toestel dat via TM is aangeschaft. Op bijv. een Amerikaans toestel werkt het niet.

hansinderen 05-04-09 12:09

ik had een tijdje terug hetzelfde probleem, hoe ik het opgelost heb is het in recoverymode te zetten en daarna te jailbreaken. hij starte gewoon op zonder dat itunes om een legale sim vroeg.

Destiny 05-04-09 12:40

Je kunt hem activeren met quickpwn.

steef54321 05-04-09 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 274844)
Je kunt hem activeren met quickpwn.

hoe doe je dat precies dan zonder em te jailbreaken?

King1987 05-04-09 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steef54321 (Bericht 274876)
hoe doe je dat precies dan zonder em te jailbreaken?

Naar mijn weten gaat hij in recovery. Het moment daar net voor gaat hij activeren. Maar waarom niet jailbreaken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.