Bootloader 5.8 van 3G exploit ? :) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is nu ook een tool via de iClarified repo te krijgen, waarmee je je Baseband makkelijk kan downgraden. Screenshot:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Er is nu ook een tool via de iClarified repo te krijgen, waarmee je je Baseband makkelijk kan downgraden.
Screenshot:
|
|
|
||||
|
||||
Is dit al getest?
|
|
|||
|
|||
Hier staat een hele mooie handleiding om je boodloader te checken:
How to Check Your iPhone Bootloader Version (Windows) http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3570 En voor MAC gebruikers, kijk dan hier: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3569 En hier hoe je ‘m moet downgraden: How to Downgrade Your iPhone 3G 2.30 (2.2.1) Baseband for Unlock http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3583 |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, zal zo proberen of ik achter me bootloader versie kan komen met de handleiding die Coen1983 heeft gevonden. Hoop dat ik 5.08 heb want zou een hoop problemen met me rebelsim voorkomen als ik 3G wil gebruiken.
Laatst gewijzigd door Robin40; 17-04-09 om 17:30. |
|
|||
|
|||
Helaas, Ik heb versie 5.09 dus zal het nog even met me rebelsim moeten doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja hoor dit werkt wel met succes mijn baseband is nu weer 2.28.00. Dit programma werkt perfect. Op de 1 of andere manier werkte de EEP file bij mij niet. En ik denk dat dit iets met de rechten te maken heeft gehad. Maar omdat dit programma weer zijn eigen EEP file heeft. Werkt het hier wel mee. ERn je hoeft hier niet eens met login inteloggen, maar gewoon met SU. Maar wat ik ook nog steeds niet snap is dat ik niet in /var/root kom alleen maar in /private/var/root . Ik heb de map /var hellemaal niet de map /var is een snelkoppeling bij mij. Weet iemand hoe dit precies zit Laatst gewijzigd door Fasty; 17-04-09 om 20:34. |
|
|||
|
|||
dat is makkelijk zeg! top!
|
|
|||
|
|||
ik heb ICE2_BOOT_05.09_G2M3S2 is dan mijn bootloader 5.9 ? waardoor ik het nog niet kan
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje over de bootloaders:
in welke gevallen beschikt een iphone over 5.8? Ligt dat aan de aankoopdatum? Of zijn er andere factoren? |
|
||||
|
||||
De eerste modellen van 3G hebben 5.8 maar de meesten zitten op 5.9 of 6.2
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Niet geschoten....
Ik heb eea even geprobeerd op mijn 'speelPhone', die nog op de beta 2 draaide met de baseband 04.22.01. Firmware gedowngrade naar 2.2, vervolgens de bootloader bekeken (5.(0)8) en daarna de tool er overheen gegooid. Zoals wel te verwachten was werkt dit niet Maar: ik weet nu iig wat de bootloaderversie is.
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone uit week 35 van 2008 (augustus), maar wel 5.09... #$!$% En een Rebelsim die niet werkt met Vodafone. Iemand nog suggesties?
Gelukkig leer ik zo wel omgaan met terminal en ken ik de diepe krochten van apple |
|
|||
|
|||
werkt!! wow, helemaal blij hier, eindelijk de 3G van mn maatje kunnen unlocken nadat die ***** geupdate had in iTunes! thanks!
|
|||
|
|||
dit lijkt me super, alleen bij het checken van je bootloader, met Terminal , voegi k bij de eerste stap die regel met dat ip in en krijg ik geen melding voor een wachtwoord.
wat doe ik fout? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je dat? ben echt een computer dummy haha
|
|
|||
|
|||
ik krijg deze melding als ik de code in terminal doe met mijn ip adres
Connection refused, lost connection mijn iphone zit wel op het goede wireless netwerk... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Bootloader downgrade van 5.09 naar 5.08 | vietnguyen | Unlock | 2 | 11-02-10 10:14 |
bootloader van 4,6 nr 3,8 door geohot | truckdiver | Archief | 1 | 13-02-08 20:04 |
bootloader van 3.9 upgraden naar bl 4.6 | sabatie | Unlock [archief] | 9 | 13-02-08 13:11 |
|
|