//

PwnageTool - firmware

PwnageTool - firmware discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone hing gisteren. Heb dit via Itunes verholpen, maar nu dus gelocked. Eerst geprobeerd te unlocken met de Quickpwn tool maar strandde iedere keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-09, 10:42
enricogrootveld enricogrootveld is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard PwnageTool - firmware

Mijn Iphone hing gisteren. Heb dit via Itunes verholpen, maar nu dus gelocked. Eerst geprobeerd te unlocken met de Quickpwn tool maar strandde iedere keer nadat ik de sleep/home buttons losgelaten had (oa foutmelding 2001). Vervolgens de Pwnage geprobeerd, nu loop ik vast wanneer ik bij de restore.ipsw ben (wrong fimware bundle selected). Heb meerdere keren geprobeerd een restore te downloaden, krijg dan steeds een map met allerlei files daarin. Wie kan mij vertellen welke file ik moet pakken wanneer ik Pwnage uitvoer, of mij een link te sturen waar ik de juiste firmware kan downloaden. Ik weet dat er veel over geschreven wordt op het forum maar ik zie door de bomen het bos niet meer, dus als het even kan... graag uitleg!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-09, 14:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Allereerst: de foutcode komt doordat je op OSX zit, ws. op de nieuwste versie? Zoek maar eens op '2001' en je ziet dat je de foutcode kunt omzeilen door een USB-hub te gebruiken.
Verder zie ik in je profiel dat je een eerste generatie iPhone hebt. Hier staat precies wat je nodig hebt om te upgraden. Weliswaar voor MS Windows, maar de stappen zijn dezelfde.

Een alternatief is de custom firmware 2.2.1 te installeren. Even zoeken en je hebt ook die gevonden.
Succes!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 16-04-09, 15:15
enricogrootveld enricogrootveld is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de hulp. Ondertussen ben ik erachter gekomen dat ik de firmware moet downloaden met firefox, dan werkt het wel! Met dank aan de zeer gedetailleerde omschrijving van 'truckdriver' (https://forum.iculture.nl/f59/i...2g-iphone.html) werkt mijn Iphone weer als vanouds. Alleen alle contacten-foto's en muziek ben ik wel kwijt, helaas...
  #4  
Oud 18-04-09, 16:06
enricogrootveld enricogrootveld is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard restore via Itunes

Nog even mbt de contacten, etc. Ik heb nog een oude labtop waarop ik ook mijn iPhone op aangesloten heb gehad voor de crash. Nu is mij verteld dat ik via deze computer wellicht nog wel mijn contacten teug kan halen. Ik de iPhone aangesloten en ik zie dat ik de telefoon kan restoren (if you are experiencing problems with your iPhone, you can restore its original settings by clicking restore). Ik durf de knop niet in te drukken... ben bang dat ik straks weer gelocked ben. Wie kan mij hier wat over vertellen?

Thanks in advance!
  #5  
Oud 18-04-09, 17:35
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enricogrootveld Bekijk bericht
Nog even mbt de contacten, etc. Ik heb nog een oude labtop waarop ik ook mijn iPhone op aangesloten heb gehad voor de crash. Nu is mij verteld dat ik via deze computer wellicht nog wel mijn contacten teug kan halen. Ik de iPhone aangesloten en ik zie dat ik de telefoon kan restoren (if you are experiencing problems with your iPhone, you can restore its original settings by clicking restore). Ik durf de knop niet in te drukken... ben bang dat ik straks weer gelocked ben. Wie kan mij hier wat over vertellen?

Thanks in advance!
als het een 2g iphone is kan hij inderdaad gelocked raken alleen is dat zo weer verholpen met quickpwn! Na het restoren en jailbreaken kun je een reserve kopie terug zetten waar door je hopelijk weer je contacten terug krijgt
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.2.1 Iphone 4G Pwnagetool Haagze sf2 Jailbreak 9 21-03-11 10:52
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 17:18
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 23:02
iPhone: PwnageTool pakt firmware niet iDavid Jailbreak 9 13-01-09 23:04
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.