iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Iphone 3g zonder T-mobile (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/33097-iphone-3g-zonder-t-mobile.html)

Nextgamer-Steven 19-04-09 08:42

Iphone 3g zonder T-mobile
 
Hallo,

Ik heb een vraag, als ik een T-Mobile abonnement haal met iphone 3g, en mijn moeder krijgt dan het abonnement en ik de iphone wat moet ik dan precies doen?
Kan ik de Iphone zonder de Tmobile simkaart activeren via iTunes?
ik heb een Hi simkaart.
En als dat gelukt is wat moet ik daarna doen om te unlocken?
En ik wil de Iphone daarna unlocken met dit software: iPhone 3G unlocken, Download Unlock Software | simlock vrij maken
is dit betrouwbaar?

MvG Steven

kcaj 19-04-09 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nextgamer-Steven (Bericht 279167)
Hallo,

Ik heb een vraag, als ik een T-Mobile abonnement haal met iphone 3g, en mijn moeder krijgt dan het abonnement en ik de iphone wat moet ik dan precies doen?
Kan ik de Iphone zonder de Tmobile simkaart activeren via iTunes?
ik heb een Hi simkaart.
En als dat gelukt is wat moet ik daarna doen om te unlocken?
En ik wil de Iphone daarna unlocken met dit software: iPhone 3G unlocken, Download Unlock Software | simlock vrij maken
is dit betrouwbaar?

MvG Steven

Je kunt hem gewoon activeren met de bijgeleverde T-Mobile sim van het abonnement.
Helaas werkt dergelijke software niet.
Afhankelijk van de bootloader versie (lees verder op dit forum) kun je ofwel met yellosn0w unlocken of een Rebel SIM gebruiken.

Nextgamer-Steven 20-04-09 07:04

Je moet hem tog activeren via itunes?
En wat is een bootloader? Kon het namelijk nergens vinden en waarom werkt de software niet? Ik wil er heus wel voor betalen hoor, dat yellowsnow moet je zlef doen, dat kan ik niet, ben dr heel slecht in. ik wil gewoon ietss downloaden en dan direct aan de slag.

Jacqie 20-04-09 09:04

Je kunt de iphone niet unlocken met yellowsnow omdat de nieuwste versie iphones er niet mee unlockt kunnen worden.
Als je moeder een iphone haalt kan zij een unlockcode aanvragen bij T mobile. Dat kost 120 euro. En dan kan gewoon iedere simkaart erin. Dat is de enige optie die werkt.

Nextgamer-Steven 20-04-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie (Bericht 279485)
Je kunt de iphone niet unlocken met yellowsnow omdat de nieuwste versie iphones er niet mee unlockt kunnen worden.
Als je moeder een iphone haalt kan zij een unlockcode aanvragen bij T mobile. Dat kost 120 euro. En dan kan gewoon iedere simkaart erin. Dat is de enige optie die werkt.

Dus ik ben te laat?:(

Nextgamer-Steven 21-04-09 17:36

Of ben ik niet te laat?

King1987 21-04-09 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nextgamer-Steven (Bericht 279947)
Of ben ik niet te laat?

Te laat met wat? Je kan altijd je iPhone simlock vrij laten maken door t-mobile...

eddyha 22-04-09 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 279976)
Te laat met wat? Je kan altijd je iPhone simlock vrij laten maken door t-mobile...

Is inderdaad de enige goed werkende optie, heb het zelf deze week laten doen en wat een opluchting zeg. Dus voor 120 euro word je een blije gebruiker en anders voor 1000 euro ellende.

mastout 22-04-09 15:11

Unlock door T-Mobile
 
Kan T-Mobile ook een Iphone unlocken die oorspronkelijk niet uit Nederland komt.?

Bluedragon 22-04-09 19:49

Nee, want als hij uit een ander land komt valt hij onder een andere telecomprovider. Alleen deze kan die simlock opheffen :)

Jacqie 22-04-09 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddyha (Bericht 280127)
Is inderdaad de enige goed werkende optie, heb het zelf deze week laten doen en wat een opluchting zeg. Dus voor 120 euro word je een blije gebruiker en anders voor 1000 euro ellende.

Kan me er iets bij voorstellen. Voor 120 euro ga je geen avonden lopen *****n lijkt me.

eddyha 23-04-09 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie (Bericht 280332)
Kan me er iets bij voorstellen. Voor 120 euro ga je geen avonden lopen *****n lijkt me.


Klopt, en altijd opletten of het signaal niet wegvalt, soms maar in de auto laten liggen omdat je een winkel binnengaat waar slecht bereik is.

Jacqie 23-04-09 08:21

@Eddyha: Want? Snap je antwoord niet.

mastout 23-04-09 12:48

Weet iemand hoe je de provider achterhaalt van een iphone die waarschijnlijk (?) uit amerika of china komt?

Mwfadebeer 23-04-09 13:31

elders op het forum is een lijst met serienummers. gebruik even de zoekfunctie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.