//

2.2.1 + TurboSIM + belgische provider

2.2.1 + TurboSIM + belgische provider discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ga onmiddellijk met de deur in huis vallen. iPhone 3G gekocht vanuit Nederland + turboSIM. Mijn eerste Mobistar SIM was te oud, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-09, 11:21
Vollmond Vollmond is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard 2.2.1 + TurboSIM + belgische provider

Hallo allemaal!

Ik ga onmiddellijk met de deur in huis vallen. iPhone 3G gekocht vanuit Nederland + turboSIM. Mijn eerste Mobistar SIM was te oud, dus vond ze helemaal niet. Nieuwe gaan halen. Vond ze onmiddellijk, geen problemen mee, maar toen ik 'smorgens op mijn werk toekwam zag ik "Geen Service". Vanaf die moment vond hij ze nooit meer. Telkens "Geen Service".

Hier op werk, BASE-SIM (JimMobile) ingestoken, vond die onmiddellijk. Dus na mijn werk BASE-JimMobile gaan kopen. Ingestoken (met turboSIM wel te verstaan) alles werkte terug perfect. Tot ik dag later op stap ging, en plots zag "Geen service". Met andere woorden, weer hetzelfde verhaal.
"Geen Service"

Gisteren... PROXIMUS PAY&GO gaan kopen. Volle moed, ingestoken. iPhone vindt zelfs simkaart niet "Geen SIM geïnstalleerd".

Enige raad van jullie kant? Ben werkelijk ten einde raad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-09, 19:48
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

Had ik ook altijd, Geen service en nu gebruik ik mijn iphone gewoon nietmeer.
Hij ligt hier op men bureau te rotten denk ik
  #3  
Oud 21-04-09, 19:59
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redOz Bekijk bericht
Had ik ook altijd, Geen service en nu gebruik ik mijn iphone gewoon nietmeer.
Hij ligt hier op men bureau te rotten denk ik
Zonde

Zo'n turbo sim + je eige sim is natuurlijk wat dikker dan normaal,
Het kan dus voorkomen dat het je simkaart mechanisme heeft stuk gemaakt.

Heb je iets in cydia of installer gedownload wat hier mogelijk mee te maken kan hebben?

Heb je egt geen idee dan kan je een restore doen (herstellen in itunes),
Werkt dat niet even naar de apple store gaan.

Laatste optie: opsturen naar een winkel die iphone's repareert en het simkaart mechanisme laten repareren.
  #4  
Oud 02-05-09, 01:04
walterl walterl is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
Zonde

Zo'n turbo sim + je eige sim is natuurlijk wat dikker dan normaal,
Het kan dus voorkomen dat het je simkaart mechanisme heeft stuk gemaakt.

Heb je iets in cydia of installer gedownload wat hier mogelijk mee te maken kan hebben?

Heb je egt geen idee dan kan je een restore doen (herstellen in itunes),
Werkt dat niet even naar de apple store gaan.

Laatste optie: opsturen naar een winkel die iphone's repareert en het simkaart mechanisme laten repareren.


hoi,
dezelfde rotervaring met die turbosim. gekocht bij affliate-it in almere na verzekering van hun dat ie perfect werkt met belgische sim cards. idd na installatie werkt ie tot je jezelf verplaatst (zowel in de eigen regio of naar NL) dan valt alle ontvangst weg en krijg je hem niet meer aan de praat.
heb ff gegoogeld en contact opgenomen met de makers van de originele turbo-sim nl. bladox.com en volgens hun is er geen verkoop meer aan resellers, er worden door bedrijven als affliate-it chinese imitatie's zonder garantie verkocht. after sales service kennen de heren ook niet dus mijn advies wegblijven uit de buurt van dit soort "ondernemers".
iemand een tip om dit euvel te verhelpen?

greetz
walter
  #5  
Oud 02-05-09, 10:07
Vollmond Vollmond is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Walter,

Vorige maandag heb ik de iPhone helemaal opnieuw "geinstalleerd". Maw, alles er eens afgehaald, jailbrake uitgevoerd en geloof het of niet. Hij werkt sinds dien perfect! (Turbosim+BASE) Heb me al verplaatst etc... altijd volle ontvangst, geeft geen problemen meer met de simkaart.

Dus gewoon ff op dit forum zoeken op iPhone herstellen en jailbraken en dergelijke, neemt eigelijk als je je goed informeert niet zoveel tijd in beslag. En het is het waard als je derna een werkende iPhone hebt.

Alvast succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overstappen andere provider & TurboSim the-edge Archief 6 04-04-08 12:06
TurboSim 1.1.3 Reckless Archief 1 20-02-08 19:20
FW 1.1.2 en TurboSim Fresh Unlock [archief] 82 27-01-08 20:51
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan stefaand Unlock [archief] 2 21-01-08 13:53
Turbosim overstappen provider Amp. Overige providers Nederland 15 15-12-07 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.