Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 16G 3G die legaal unlocked is en al 2 weken als een zonnetje draait op een vodafone kaartje. Alles legaal, origineel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock
Ik heb een Iphone 16G 3G die legaal unlocked is en al 2 weken als een zonnetje draait op een vodafone kaartje. Alles legaal, origineel en ik was flink bezig met het installeren van appz, games etc. Werkmail doet het, niets te klagen.
Deze avond werd ik ineens overvallen door de melding "Geen simkaart geinstalleerd". Dit gebeurde bij een lage accuspanning. Nu heb ik vele threads gezien over deze melding maar alleen bij mensen die allerlei moeilijke gele sneeuw, jailbreaks, rebelsims en wat al niet meer over hun iphone hadden gejaagd. Ik heb na veel keer de Iphone aan en uit zetten het simkaartje er maar uit gehaald en opnieuw geplaatst. Probleem was meteen opgelost. Mijn iphone is gloednieuw (2 weken oud) origineel en t-mobile unlocked op de legale wijze. Vodafone kaartje zit er al een tijdje in zonder problemen. Waar kan deze melding vandaan gekomen zijn en wat heeft het veroorzaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog echt een nieuweling maar snap niks van mijn i phone,
ook ik ben begonnen met de simkaart in mijn telefoon stoppen geeft al direct aan geen simkaart wanneer ik het een aantal keren opnieuw probeer kan ik hem unlocken met de simcode maar geeft bijna direct daarna aan geen simkaart geinstalleerd. Wat is nu het probleem ga denk ik maar terug naar de winkel T mobile. Zou de simkaart geen goed contact maken? Ik heb ook verder niks uitgespookt met mijn telefoon alleen geregistreerd bij i tunes.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
ik zou eens eerst met een andere simkaart proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen simkaart geïnstalleerd | sboesten | iPhone algemeen | 4 | 31-03-11 20:51 |
geen simkaart geinstalleerd iPhone 4 | vhrgamer | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 00:48 |
Geen simkaart geinstalleerd | Dezzm0nd | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 15:24 |
Geen simkaart geinstalleerd af en toe | M3 SMGII | iPhone algemeen | 2 | 02-01-10 17:29 |
Geen simkaart geinstalleerd | Emiel Janson | Unlock [archief] | 1 | 06-04-08 15:58 |
|
|