//

Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock

Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 16G 3G die legaal unlocked is en al 2 weken als een zonnetje draait op een vodafone kaartje. Alles legaal, origineel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-05-09, 01:56
spazzola spazzola is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Standaard Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock

Ik heb een Iphone 16G 3G die legaal unlocked is en al 2 weken als een zonnetje draait op een vodafone kaartje. Alles legaal, origineel en ik was flink bezig met het installeren van appz, games etc. Werkmail doet het, niets te klagen.

Deze avond werd ik ineens overvallen door de melding "Geen simkaart geinstalleerd". Dit gebeurde bij een lage accuspanning. Nu heb ik vele threads gezien over deze melding maar alleen bij mensen die allerlei moeilijke gele sneeuw, jailbreaks, rebelsims en wat al niet meer over hun iphone hadden gejaagd. Ik heb na veel keer de Iphone aan en uit zetten het simkaartje er maar uit gehaald en opnieuw geplaatst. Probleem was meteen opgelost.

Mijn iphone is gloednieuw (2 weken oud) origineel en t-mobile unlocked op de legale wijze. Vodafone kaartje zit er al een tijdje in zonder problemen. Waar kan deze melding vandaan gekomen zijn en wat heeft het veroorzaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-09, 07:33
veerle veerle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik ben nog echt een nieuweling maar snap niks van mijn i phone,
ook ik ben begonnen met de simkaart in mijn telefoon stoppen geeft al direct aan geen simkaart wanneer ik het een aantal keren opnieuw probeer kan ik hem unlocken met de simcode maar geeft bijna direct daarna aan geen simkaart geinstalleerd. Wat is nu het probleem ga denk ik maar terug naar de winkel T mobile.
Zou de simkaart geen goed contact maken?
Ik heb ook verder niks uitgespookt met mijn telefoon alleen geregistreerd bij i tunes....
  #3  
Oud 06-05-09, 08:40
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spazzola Bekijk bericht
Ik heb een Iphone 16G 3G die legaal unlocked is en al 2 weken als een zonnetje draait op een vodafone kaartje. Alles legaal, origineel en ik was flink bezig met het installeren van appz, games etc. Werkmail doet het, niets te klagen.

Deze avond werd ik ineens overvallen door de melding "Geen simkaart geinstalleerd". Dit gebeurde bij een lage accuspanning. Nu heb ik vele threads gezien over deze melding maar alleen bij mensen die allerlei moeilijke gele sneeuw, jailbreaks, rebelsims en wat al niet meer over hun iphone hadden gejaagd. Ik heb na veel keer de Iphone aan en uit zetten het simkaartje er maar uit gehaald en opnieuw geplaatst. Probleem was meteen opgelost.

Mijn iphone is gloednieuw (2 weken oud) origineel en t-mobile unlocked op de legale wijze. Vodafone kaartje zit er al een tijdje in zonder problemen. Waar kan deze melding vandaan gekomen zijn en wat heeft het veroorzaakt?
Als het iets eenmalig is, kan het gewoon een storing'tje zijn... Als het meermaals terug komt zou ik toch eens naar de winkel terug gaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerle Bekijk bericht
Ik ben nog echt een nieuweling maar snap niks van mijn i phone,
ook ik ben begonnen met de simkaart in mijn telefoon stoppen geeft al direct aan geen simkaart wanneer ik het een aantal keren opnieuw probeer kan ik hem unlocken met de simcode maar geeft bijna direct daarna aan geen simkaart geinstalleerd. Wat is nu het probleem ga denk ik maar terug naar de winkel T mobile.
Zou de simkaart geen goed contact maken?
Ik heb ook verder niks uitgespookt met mijn telefoon alleen geregistreerd bij i tunes....
Ik zou inderdaad ook eens terug gaan, dat klinkt als een slecht contactje binnen in helaas
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #4  
Oud 10-03-10, 14:45
lekkereloempia lekkereloempia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 27
Standaard

ik zou eens eerst met een andere simkaart proberen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen simkaart geïnstalleerd sboesten iPhone algemeen 4 31-03-11 19:51
geen simkaart geinstalleerd iPhone 4 vhrgamer iPhone algemeen 4 25-08-10 23:48
Geen simkaart geinstalleerd Dezzm0nd iPhone algemeen 4 26-05-10 14:24
Geen simkaart geinstalleerd af en toe M3 SMGII iPhone algemeen 2 02-01-10 16:29
Geen simkaart geinstalleerd Emiel Janson Unlock [archief] 1 06-04-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.