iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Legale unlock of wachten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/34330-legale-unlock-wachten.html)

Huub88 18-05-09 15:13

Legale unlock of wachten
 
Beste lezer,

Ik zit te twijfelen tussen een Legale unlock door T-mobile (120 Euro), of wachten tot dat het mogelijk is om via software je iphone simlockvrij te maken. Helaas heb ik zoals vele mijn iphone geupdate naar 2.2.1 waardoor ik op een bootloader van 5.9 zit. En ik heb vodafone dus tja,..je snapt het wel. Rebelsim is geen optie, geprobeerd maar zo wil ik me iphone niet gebruiken (soms wel, soms niet,..resetten etc..hopeloos)

Ik heb zojuist het unlock nummer van T-mobile gebeld (zie hiervoor topic "legale unlock door T-mobile"), en die zeggen dat het allemaal kan doormiddel van inderdaad een prepaid kaart met 120euro erop etc etc.

Wat zouden jullie doen, wachten of legaal laten unlocken voor het bedrag 120 euro? Zijn er misschien mensen die meer weten van het software matige unlocken met bootloader 5.9+?

Alvast bedankt!

iScorpio 18-05-09 15:20

Persoonlijk (dat vraag je) zou ik hem laten unlocken door T-Mobile. Maar ja, wie ben ik ;)

Destiny 18-05-09 15:20

Ik verwacht dat het dev team na de release van de nieuwe iPhone met een nieuwe unlock komen. Daarom zijn ze waarschijnlijk zo stil op dit moment. Ik zou nog even wachten.

anielk 18-05-09 16:29

maar hoelang moeten we nog wachten, er gebeurd niet veel moet ik zeggen. zit zelf ook te denken om een legal unlock te nemen, want niet bellen en niet gebeld kunnen worden, is erggggg. vervelend :mad:

of weet iemand hoelang we nog moeten wachten?

King1987 18-05-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anielk (Bericht 287425)
maar hoelang moeten we nog wachten, er gebeurd niet veel moet ik zeggen. zit zelf ook te denken om een legal unlock te nemen, want niet bellen en niet gebeld kunnen worden, is erggggg. vervelend :mad:

of weet iemand hoelang we nog moeten wachten?

Is niet te zeggen, ik persoonlijk zou net als scorpiosoft laten unlocken, kan je altijd meteen updaten en heb je nooit meer gezeur om te wachten met updaten/restoren etc.

eddyha 19-05-09 10:45

Ik zou ook voor de unlock via T-mobile gaan als ik jou was. Heb het zelf ook gedaan en wat een opluchting. Heb je er ook nooit meer last van bij toekomstige releases.

Huub88 19-05-09 13:02

Ok, ik ga inderdaad de unlock van T-mobile aanvragen. Gelukkig dat dit mogelijk is, ook als de iphone niet op je eigen naam staat.
Bedankt!

anielk 19-05-09 13:17

mijn iphone is niet eens van T-mobile, maar van orange oostenrijk.
hoe kan ik de mijne unlocken? :confused:

Denk dat ik maar moet wachten :(

Shorty007 23-05-09 14:33

t-mobil unlockt alleen eigen iphones toch??
ik heb een us 3G, anders ga ik ook gelijk naar t-mobile :p

kcaj 23-05-09 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 288693)
t-mobil unlockt alleen eigen iphones toch??
ik heb een us 3G, anders ga ik ook gelijk naar t-mobile :p

T-Mobile unlockt alleen T-Mobile telefoons.

floa1512 25-05-09 11:30

Hoi wie o wie kan het mij vertellen ? Ik heb mijn Iphone 3G wit geupdate naar 2.2.1 enzot nu met bootloader 5.9. Ik gebruikte altijd eenkpn sim en een turbo sim er bovenop. Betekent hetdus dat ik hem niet merraan de praat krijg als ik de bl niet kan downgraden , of is er ondertussen daar een oplossing voor ? Vast bedankt

shin 19-05-10 18:18

heb dat nr nu al 3x gebeld en "verlies iedere keer iedere keer verbinding" zodra ik iemand aan de lijn krijg iemand anders hier last van? beetje jammer van de belminuten.

Jazzamataz 19-05-10 18:35

TM zeker :D

shin 19-05-10 18:46

naja tis gelukt op me vaste lijn, die gebruik ik nooit want daar zit een hele erge brom in.
de tmobile medewerker kon me ook niet echt goed verstaan en was zo vriendelijk om me terug te bellen. nu even wachten op het mailtje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.