//

Iphone unlock door AT&T

Iphone unlock door AT&T discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi, Ik heb dit net ook op het topic "Legale unlock door T-Mobile" gezet, maar omdat dit eigenlijk niks met T-mobile te maken heeft, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-09, 16:27
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard Iphone unlock door AT&T

hoi hoi,
Ik heb dit net ook op het topic "Legale unlock door T-Mobile" gezet, maar omdat dit eigenlijk niks met T-mobile te maken heeft, dacht ik, ik begin even een nieuw topic voor AT&T locks.

Mijn Iphone komt namelijk uit de USA, zoals vele anderen, ik wil heel graag een legale, "gewone" unlock, net als je dat kan laten doen bij T-Mobile.
Ik vind online verschillende sites die claimen de iphone met een AT&T lock te kunnen unlocken, o.a. deze 2 sites:

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en|nl&u=http://www.iphone.cell-unlock.com/att-iphone-unlock.php&prev=/translate_s%3Fhl%3Dnl%26q%3Dat%2526t%2Biphone%2Blegale%2Bunlock%26tq%3Dat%2B%2526%2Bt%2Biphone%2Bunl ock%2Blegal%26sl%3Dnl%26tl%3Den

en deze: Unlock your Iphone Today - Iphone Unlocking Solution

Is dit te vertrouwen of heeft iemand hier ervaring mee,
of heeft iemand de behoefte dit uit te proberen??

Ben heel erg benieuwd!!

weet nou niemand of die links te vertrouwen zijn, of geven mensen met een US iphone niks om een unlock zonder verder gezijk met nog niet de software updaten en steeds wachten op het dev team....?
Yellowsn0w is niks mis mee mja.....toch liever een unlock zonder steeds rekening te houden met updaten enzo....toch?

Laatst gewijzigd door King1987; 25-05-09 om 20:48. Reden: Niet te snel bumpen ;) niet iedereen is online ;)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-09, 17:13
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Beide sites zien er nogal nep uit. En daarbij zei je legale AT&T unlock en dat doen hun ook niet. Dat kunnen alleen partners van AT&T lijkt me
  #3  
Oud 27-05-09, 19:28
fredkop fredkop is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Dit is nog zoon site , ik vraag me ook af of het "Echt" is
iPhone Unlock UK - 1 Click iPhone/iPhone 3G Unlocking Solutions - 2.2.1 and 2.30.03 baseband unlock guaranteed
  #4  
Oud 29-05-09, 15:13
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Ik lees zelfs op het forum van AT&T dat ze never nooit de iphone unlocken, ook niet na 2 jaar..
  #5  
Oud 29-05-09, 16:30
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Voor iedereen die denkt/hoopt dat de genoemde sites een unlock opleveren: dat is allemaal geldklopperij.

Ik heb laatst tegen beter weten in de proef op de som genomen en op een van die sites de zg. unlocksoftware besteld. Na betaling kreeg ik inderdaad software gedownload: QuickPwn!
Iedereen die hier een beetje rondhangt weet inmiddels dat je met QuickPwn alleen kunt jailbreaken en niet kunt unlocken. Diegene weet ook dat QuickPwn freeware is. Als dit soort sites je laat betalen, strijken ze geld op voor het werk van een ander (DEV-team). Regelrechte oplichting dus. Ze laten je niet voor niks eerst betalen voordat je ziet wat je downloadt....

Ik snap best dat je graag je iPhone unlocked wilt hebben, maar trap er niet in. Áls er een unlock komt, zal het hier op dit forum heel snel bekend zijn. En ga er maar vanuit dat als het hier genoemd wordt, dat het dán pas echt werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 29-05-09, 17:20
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xandyx Bekijk bericht
Ik lees zelfs op het forum van AT&T dat ze never nooit de iphone unlocken, ook niet na 2 jaar..
Ok dat is gaarrrrr
In nederland, vervalt de t-mobile lock ook niet he? alleen kan je m na een jaar wel gratis laten unlocken als je erom vraagt geloof ik....
Nja ik ga straks de nieuwe Iphone aanschaffen, ga k m lkkr in Belgie halen, daar doen ze gelukkig niet aan koppelverkoop dus zijn ze standaard simlockvrij
  #7  
Oud 30-05-09, 00:25
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Enige wat je kan doen met een up-to-date buitenlandse iphone is een rebel sim gebruiken en wachten tot ze een software unlock vinden voor 3.0
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock voor iphone 4 AT&T w1sper Unlock 1 07-11-10 17:46
iPhone: 2G iPhone jailbreak & unlock eddieka Jailbreak 0 07-07-10 16:27
iPhone 1e gen.: Iphone 2g Us (unlock & jailbreak) klontje Unlock 45 10-05-10 22:24
iPhone Unlock & Jailbreak Bennoo Archief 3 24-03-08 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.