//

Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3

Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Ik heb door een 'ruilhandeltje' een iphone weten te verkrijgen. Het gaat hier om een g2 model, uit UK. Ik ga maar gelijk vermelden... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-09, 19:23
Pjotr-C Pjotr-C is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gouda (nou, Haastrecht ondertussen)
Berichten: 15
Standaard Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3

Allen,

Ik heb door een 'ruilhandeltje' een iphone weten te verkrijgen. Het gaat hier om een g2 model, uit UK. Ik ga maar gelijk vermelden... Ik ben nog redelijk Iphone-maagd, maar wat een heerlijk toestel...

Vanochtend kwam het toestel ineens niet meer uit de 'telefoonstand'. De home knop hielp me alleen maar naar de favorieten (ook bij eenmalig indrukken). Na van alles geprobeerd te hebben heb ik via Itunes maar de optie 'herstellen' gekozen.


Ik was toen de unlockstand kwijt, maar die zou ik er wel even opzetten (huh huh). Na de betaalde versie van http://www.unlockeniphone.nl/ geprobeerd te hebben (niet doen, ze laten je betalen in ruil voor een gebruikshandeiding voor software die blijkbaar gratis her en der te downloaden is, en die het bovendien niet deed bij mij) kwam ik uit op een gratis site (http://www.ifoneguide.nl/?p=308) waar iets op stond dat leek te werken. Alles ging zoals vermeld, maar er toen mijn pc en de site het erover eens waren dat alles goed was, bleef mijn Iphone in het opstartscherm steken.

Ik zie nu alleen een apple logootje (heb ervoor gekozen niet op te starten met een ananas) waar na een tijdje een draaiend cirkeltje doorheen komt, maar deze bevriest na enkele minuten.

Ik kan nu helemaal niets meer met mijn toestel aangezien zowel Itunes als QuickPWN hem totaal niet meer herkennen.

Is er iemand die mij kan helpen, en dan nog het liefste in - ja, ik ben veeleisend - enigzins 'Jip-en-Janneke-taal'.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-09, 19:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zet de iPhone uit door de homeknop (ronde knop aan de voorzijde) en de sleepknop (aan/uitknop aan de bovenzijde) tegelijk in te drukken totdat de iPhone vanzelf uitgaat, ong. 15 sec.
Druk daarna ong. 2 sec. de sleepknop aan en je iPhone zal opstarten. Kijk dan eens of je iPhone ook weer 'gezien' wordt door je pc.

Zo ja: herstellen in iTunes naar 2.2.1 (foutmelding negeren), QuickPwn 2.2.5 er overheen, vanuit Cydia Bootneuter installeren en unlocken. Kijk even in dit topic voor meer info.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 26-05-09, 19:44
Pjotr-C Pjotr-C is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gouda (nou, Haastrecht ondertussen)
Berichten: 15
Standaard

Nee sorry, al een aantal malen gedaan. Maar steeds met het eerder genoemde resultaat
  #4  
Oud 27-05-09, 12:24
Pjotr-C Pjotr-C is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gouda (nou, Haastrecht ondertussen)
Berichten: 15
Standaard

Ik ben ondertussen iets verder (al is het eindresultaat nog/weer hetzelfde)

Ik heb de Iphone via DFU methode (hier ook op de site gevonden) hard gereset. Ik kreeg toen wederom de melding dat er alleen noodoproepen mogelijk waren, en volgens Itunes was de sim kaart niet correct.

Ik heb toen via QuickPwn wederom hetzelfde gedaan, maar wederom bij het herstarten hou ik een apple in beeld met daar doorheen zo'n 'denkklokje' (hoe heet dat, dat het apparaat aan het denken is).

Ik heb het volgende gebruikt:
QuickPwnRC3 (QUICKPWN (Codename "Pwnmetheus") 1.5.1 (RC3))
iPhone1,1_2.0.2_5C1_Restore
BL-39.bin
BL-46.bin

Gebruik ik de juiste versies misschien niet ?
  #5  
Oud 27-05-09, 13:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Restore eens naar firmware 2.2.1. Dus eerst in DFU mode zetten en dan gewoon op herstel drukken. Daarna de nieuwste quickpwn gebruiken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #6  
Oud 27-05-09, 13:21
Pjotr-C Pjotr-C is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gouda (nou, Haastrecht ondertussen)
Berichten: 15
Standaard

Ik heb zojuist de gehele procedure gevolgd zoals deze op de site hier staat (iPhone1,1_2.1_5F136_Restore). De eerste 2 maal steeds hetzelfde... Nu ineens heeft 'ie het wel gedaan...

Ik weet niet of bovenstaande zou helpen, maar ik blijf even af van firmware updates etc..

Nu staan alleen nog alle apps in een compleet andere volgorde (vooral 'contacten' die op pagina 2 staat is lastig). Maar met de zoekfunctie hier zal ik vast een eind komen...
  #7  
Oud 27-05-09, 15:07
Mitch41 Mitch41 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 18
Standaard

Simpelweg even je vinger op één icoon gedrukt houden totdat alles gaat "trillen". Als alle icoontjes trillen kun je ermee slepen (en gedownloade apps verwijderen)
  #8  
Oud 27-05-09, 15:32
Pjotr-C Pjotr-C is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gouda (nou, Haastrecht ondertussen)
Berichten: 15
Standaard

Dank je wel, ik had het nog niet gevonden, maar was al bang dat er allerlei software oplossingen nodig waren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic Destiny Jailbreak 676 27-11-10 01:43
Vastloper..... Boeddha1939 Jailbreak apps en thema's 10 11-08-10 13:56
volledige vastloper na aansluiten unlocked Iphone rwesterh iPhone algemeen 6 20-01-08 22:02
Vastloper ViSioN iPhone algemeen 9 24-12-07 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.