//

Gloednieuwe I-Phone

Gloednieuwe I-Phone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen allemaal, Een vraag die heel misschien al eerder aan bod is gekomen (wat ik zo snel zie in de zoekfunctie, maar die van mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-05-09, 11:01
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard Gloednieuwe I-Phone

Morgen allemaal,

Een vraag die heel misschien al eerder aan bod is gekomen (wat ik zo snel zie in de zoekfunctie, maar die van mij is misschien toch anders denk ik).

Mijn baas heeft nu ook de iphone en deze is helaas he-le-maal up-to-date (ik houd nu op met streepjes zetten oké!).

Zijn abbo gaat pas over dik 4 maanden in maar heeft dat ding nu dus al meegekregen met de nieuwste baseband en de nieuwste firmwire.

Wat ik begrijp uit alle verhalen is yellowsnow uitgesloten, evenals een rebel simcard. Activeren kan opzich wel via quickwn maar dan.

Kunnen we er geen pre-paid (sorry, toch weer een streepje) kaartje in stoppen dat hij daar lekker me belt.

Zijn er nog betere oplossingen dan de rebel simcard, zie er heel veel de revu passeren en iedereen heeft er weer zijn eigen mening over, je raakt nogal snel het overzicht kwijt.

Dank!
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-09, 11:47
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Geen tijdelijk nr van T-Mobile gekregen waar je alvast mee kan bellen?

Dan zou je een prepaid sim van T-Mobile kunnen proberen en anders blijft er toch alleen een rebel simcard over volgens mij.

Je kan trouwens ook zeggen boeiend die 4 maanden, laat m nu maar ingaan. Betaal je wel even dubbel die 4 maanden maar je kan wel bellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
iPhone 3G: Unlocked gloednieuwe 3G van T-Mobile marco.hoppenbrouwer Unlock 14 03-05-09 08:09
Gloednieuwe iPhone 1.1.1 activeren? rolandr Archief 8 14-10-07 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.