iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   [1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/36231-1-0-redsn0w-0-7-2-and-0-8-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

WDS001 20-06-09 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alextam (Bericht 304374)
He kan er mij iemand eens zeggen of na een redsn0w:

1. Al je data gewist wordt? Zoals SMS?

2. Alles nu werkt zoals push not en etc?

Bedankt,

Alex

1. Je data wordt gewist, maar best neem je eerst een reserkopie, dan kan je die later herstellen.

Op het tweede kan ik geen antwoord geven, ik heb een 3G :)

alextam 20-06-09 19:06

Ok maar hoe neem je een kopie? En hoe word die hersteld? Want die file is dan toch van 2.2.1 afkomst?

Fritzie 20-06-09 19:06

FF voor de zekerheid; ik heb dus n 3g die n t-mobile sim lock heeft, kan ik deze nou met Red Snow Jailbreaken of niet (nog geen Yellow Snow gebruikt vanwege modem FW). Heb veel gelezen maar ben niet zeker

Fritzie 20-06-09 19:07

BTW Mn 2g moet ik nog wel ff doen straks, die kan ik zowel unlocken als jailbreaken !

WDS001 20-06-09 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alextam (Bericht 304386)
Ok maar hoe neem je een kopie? En hoe word die hersteld? Want die file is dan toch van 2.2.1 afkomst?

Eerst moet je je iPhone updaten naar 3.0, anders kan Redsn0w niet werken..

Daarna iPhone aansluiten op iTunes en met rechtermuisknop er op klikken, dan verschijnt er 'Reservekopie maken', dit doe je en daarna ga je met Redsn0w aan de slag.
Als je iPhone gejailbreakt is kan je dan je reservekopie terugzetten

amirpiano 20-06-09 19:16

Hoi jongens,
ik heb me iphone jailbreakt met redsnow. maar als ik de toestel wil restarten dan krijg ik de apple logo en hij gaat niet meer verder.. ik moet hem weer herstellen om te kunnen activeren maar cydia word ook verwijderd.

Iemand een oplossing a.u.b ???

alextam 20-06-09 19:50

Hey sorry maar ik snap het eigenlijk nog niet echt goed WSD0001 :S:S

-DUS- 20-06-09 19:57

op zich klinkt het niet zo heel moeilijk, allen moet je volgens mij geluk hebben dat het in een keer lukt..

heb ik het zo goed (in een notedop):

- updaten naar 3.0
- backup maken
- redsn0w uivoeren
- backup restoren om alle apps, contacten, etc weer terug te zetten

allen heb ik nog een vraag:

ik heb een 3G van T-Mobile met abbo, kan ik na de jailbreak gewoon gelijk bellen met mijn T-Mobile sim? of moet ik 'm daarna nog unlocken?

thanx!

DynamicDennis 20-06-09 20:01

werken sbsettings en winterboard op os3.0?

DynamicDennis 20-06-09 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -DUS- (Bericht 304463)
op zich klinkt het niet zo heel moeilijk, allen moet je volgens mij geluk hebben dat het in een keer lukt..

heb ik het zo goed (in een notedop):

- updaten naar 3.0
- backup maken
- redsn0w uivoeren
- backup restoren om alle apps, contacten, etc weer terug te zetten

allen heb ik nog een vraag:

ik heb een 3G van T-Mobile met abbo, kan ik na de jailbreak gewoon gelijk bellen met mijn T-Mobile sim? of moet ik 'm daarna nog unlocken?

thanx!

ik zou eerst een backup maken, dan pas updaten naar 3.0

stefaaaan 20-06-09 20:18

Zo, mij ook gelukt. Ik had iPhone 3g met 2.2.1 en nieuwste baseband dus tot nu toe niet te unlocken.
- Update in itunes gedaan naar 3.0
- .ipsw file gezocht (C:\Documents and Settings\NAAM\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates)
- redsn0w gestart en instructies gevolgd en klaar. Nog geen 5 minuten werk.

Bedankt allen!

macciato 20-06-09 20:38

Werkt allemaal perfect, zelfs mijn data stonden gewoon nog op mijn phone. Hoe kan dat dat iedereen zegt dat je nog moet restoren om je data terug te krijgen??

alvani 20-06-09 20:44

Yes! Mijn 3G draait ook op 3.0 met jailbreak.
Werkt super, dat redsn0w. Zeker i.c.m. de super uitleg op iclarified.com.

Eric Cartman 20-06-09 20:45

Ik krijg geen netwerk :S :S
Ik had bij versie 2 wel yellowsnow, maar ik heb ook gewoon T-Mobile officiel abbo, dus yellowsnow was er gewoon bij voor als ik in het buitenland ben.
Maar nu krijg ik geen netwerk. Ik zeg unlock en dan krijg ik vervolgens geen bars :S

ezee 20-06-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 304511)
Yes! Mijn 3G draait ook op 3.0 met jailbreak.
Werkt super, dat redsn0w. Zeker i.c.m. de super uitleg op iclarified.com.



Tís altijd even spannend maar wederom gelukt met behulp van de uitleg in post #1
Bedankt;)

ezee 20-06-09 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Cartman (Bericht 304513)
Ik krijg geen netwerk :S :S
Ik had bij versie 2 wel yellowsnow, maar ik heb ook gewoon T-Mobile officiel abbo, dus yellowsnow was er gewoon bij voor als ik in het buitenland ben.
Maar nu krijg ik geen netwerk. Ik zeg unlock en dan krijg ik vervolgens geen bars :S


Had ik ook: even opnieuw je netwerkgegevens invullen. (Als het over internet en mail gaat)

Eric Cartman 20-06-09 20:54

ehm ezee, hoe moet ikd at doen dan???

EDIT: nee, ik heb wel Wi-Fi ed, geen telefoon :S

EDIT 2: Ok, ik heb nu een restore gedaan (gewoon weer 3.0, nog geen jailbreak). Hij zegt nu dat mijn iPhone activated is en ik heb weer telefoon :)

storm76 20-06-09 21:18

Hoi,
Ik heb redsnow gedownload en ook dat andere wat ik moest downloaden.
Maar ik kan cd redsn0w niet vinden.
Ik heb al wel 3.0 op mijn iphone gezet, maar nu doet hij niks meer.
Wie o wie heeft heel even tijd om me te helpen via msn?
Heeeeeeeeel erg bedankt!!!
Groetjes, Willemijn

myplace 20-06-09 21:20

hoi ..super redsnow gebruikt en gedaan wat erbij iclarified stond in de tutor ...
echt fantastisch....
We zijn weer uptodate

patat 20-06-09 21:21

kan hier wat meer uitleg staan voor de mac gebruikers aub. Redsnow herkent mijn ispw file maar stopt dan altijd onverwachts. mijn iphone staat nu op emergancy calls en itunes zegt dat hij mij sim niet herkent. Hoe moet ik dit oplossen???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.