//

Van 3.0 (jailbreak) naar 3.0 (regular)

Van 3.0 (jailbreak) naar 3.0 (regular) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone (1e gen.) vanmorgen via Pwnage geupdate van 2.2.1 (unlock + jailbreak) naar 3.0 (unlock + jailbreak). Omdat ik vermoed dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-09, 20:54
Shlomo Shlomo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 23
Standaard Van 3.0 (jailbreak) naar 3.0 (regular)

Ik heb mijn iPhone (1e gen.) vanmorgen via Pwnage geupdate van 2.2.1 (unlock + jailbreak) naar 3.0 (unlock + jailbreak). Omdat ik vermoed dat het toch niet helemaal lekker werkt (batterij leeg binnen een dag zonder iets te doen), wil ik herstellen via iTunes naar de gewone 3.0 van Apple.

Kan dit zonder dat ik mijn unlock kwijtraak en ik de telefoon niet meer kan activeren? Ik hoef geen jailbreak.

[ik wil deze discussie verwijderen maar weet niet hoe. Zie topic Van 3.0 (custom) naar 3.0 (regular)

Laatst gewijzigd door Shlomo; 21-06-09 om 20:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-09, 20:55
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shlomo Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone (1e gen.) vanmorgen via Pwnage geupdate van 2.2.1 (unlock + jailbreak) naar 3.0 (unlock + jailbreak). Omdat ik vermoed dat het toch niet helemaal lekker werkt (batterij leeg binnen een dag zonder iets te doen), wil ik herstellen via iTunes naar de gewone 3.0 van Apple.

Kan dit zonder dat ik mijn unlock kwijtraak en ik de telefoon niet meer kan activeren? Ik hoef geen jailbreak.
Gewoon restoren met de reguliere 3.0 Unlock blijft gewoon bestaan.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 25-06-09, 04:41
Shlomo Shlomo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 23
Standaard

Niet dus helaas. Sim-lock. Kan met moeite herstellen naar 3.0 custom maar de probelen blijven: kan iet gebeld worden (voicemail), batterij in een paar uur leeg. Het liefst ga ik terug naar 2.2.1 om daarvandaan te unlocken en te updaten naar 3.0 maar wat ik ook probeer, niets lukt (1600 of 20 errors). QuickPNW CR3 schijnt een workaround te zijn maar die werkt alleen op Windows.
  #4  
Oud 25-06-09, 08:33
BeePee BeePee is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik had hetzelfde probleem, lees even dit topic door, misschien dat dan je problemen zijn opgelost!
Bij mij heeft het in ieder geval geholpen!
  #5  
Oud 25-06-09, 08:57
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Het snel leeg raken schijnt met continue actief zijn van de push functionaliteit te maken te hebben.
Wat je kunt proberen is: Alle email accounts te verwijderen, dan push uitzetten en dan de telefoon resetten.

Als het goed is zal nu de batterij langer moeten meegaan (en tevens zou de iPhone ook niet meer warm moeten worden). Als dat zo is voeg dan opnieuw je email accounts toe en kijk of je nu wel push kunt gebruiken zonder dat dit teveel invloed heeft.

Hou er wel rekening mee dat als de iPhone aan het synchroniseren is (door push of handmatig) je geen telefoon gesprekken kunt voeren. De eerste generatie iPhone's kunnen niet tegelijker tijd gprs en voice aan.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 25-06-09 om 08:59.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
iPod touch: van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak paulhofman Jailbreak 24 30-07-10 08:40
iPhone 1e gen.: Van 3.0 (custom) naar 3.0 (regular) Shlomo Unlock 13 23-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.