iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Vodafone 3G internet + Ultrasnow (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/36695-vodafone-3g-internet-ultrasnow.html)

trevisnl 23-06-09 19:25

Vodafone 3G internet + Ultrasnow
 
Is het al iemand gelukt om met de nieuwe 3.0 firmware en ultrasnow, 3g werkendte krijgen..
ik krijg wel het symbooltje van 3g maar krijg het niet werkende..

of is het zo dat onbeperkt internet van vodafone geen 3g ondersteund?

ook tethernet of hoe je dat ook noemt krijg ik niet werkende, via de ene site zegt ie dat ik contact moet leggen met de provider en via de andere site lukte het wel. maar doet het opeens niet meer.

Xioq 23-06-09 20:49

Ja 3G werkt prima op mijn iPhone 3G 3.0 met Vodafone. (APN: live.vodafone.com, user: vodafone, password: vodafone). Tethering heb ik ook nog niet aan de praat gekregen erop, maar ook niet echt veel moeite voor gedaan zelf.

trevisnl 23-06-09 21:09

toch vreemd... gprs doet het wel bij mij!
en de apn heb ik goed staan.

luniz95 23-06-09 21:13

Hoi,

Werkt bij mij ook met dezelfde instellingen, kan het niet iets met je Blox zijn?

ndendaas 24-06-09 07:51

Voor mij dezelfde vraag:
Ik heb 3.0 incl. Ultrasnow. Met Telfort provider.
Ik heb netjes het 3G logo staan maar krijg echt geen verbinding (ook niet met gprs)

Kan iemand mij tips geven? (instellingen misschien??

thnx!

remixed 24-06-09 10:58

3g + dataroaming aanzetten bij instellingen en de APN instellingen van telfort invullen.

flyte 24-06-09 11:30

Reset je apn instellingen vul ze opnieuw in reboot en kijk dan eens

ndendaas 24-06-09 11:34

Heb ik gedaan.... en werkt helaas nog steeds niet.. (Edge werkt ook niet meer)
weten jullie of dat 3G logo ook echt het signaal is dat er verbinding is?

flyte 24-06-09 11:39

3g is 3g natuurlijk alleen dien jeje eigen er nog op te verifiëren. Het beste is denk ik om de telefoon in flight modus te zetten instellingen te resette en dan opnieuw in te vullen heb je geen zakelijk vodafone abbonoment ?

Ga eens op je IPhone naar www.smartsoft.nl/tether daar kun je een keuze maken voor je eigen provider en worden de instellingen automatisch goed gezet.

Toevallig geen rebel sim er meer in zitten ? deze verziekt ook de boel.


ndendaas 24-06-09 13:16

hmmm dat werkte helaas ook niet.
Ik heb hier geen Wi-Fi dus zal straks na mijn werk even naar de site gaan om het te proberen...

Thnx iniedergeval!
Is er iemand bij wie het toevallig wel werkt? telfort 3G + ultrasn0w?

ndendaas 24-06-09 19:35

Die site doet t helaas niet...
Wat kan t nou nog zijn dan! Restore helpt ook niet!
Apn staat volgens de telfort site en mms versturen doet het wel!

gerardh 27-06-09 18:45

Ik gebruik de volgende instellingen; APN: office.vodafone.nl Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone

En ik heb een abonnement bij Vodafone + internet. Bij mij werkt het in iedergeval erg snel de internet verbinding in 3G waar ik ook ben en ik heb een 3G verbinding dan loopt alles erg snel door, dat is voor zowel internet als e-mail

m.adegeest 02-07-09 13:33

Heren,

Ik heb nu in mijn iphone een vodafone abonnement met internet. Alleen mijn internet werkt niet. Heb zowel office als live gedaan met .com en .nl alleen niets werkt.

De eerde dag werkte het internet wel, en als ik nou mijn sim in mijn nokia doet, dan heb ik wel internet.

Wat kan ik hieraan doen?

Jelmersma 02-07-09 23:37

Hier hetzelfde probleem. Iphone 3G via phoneshop besteld. Incl. Vodafone abo met onbeperkt internet. Maar geen verbinding met 3G. Wel het logo bovenaan.

Alles hierboven geprobeerd maar helaas nog geen succes. Hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden.

ButcherJF 03-07-09 08:30

Heb je al de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld? Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Daarna wel even opnieuw de APN instellingen invullen.

m.adegeest 03-07-09 10:27

Ja heb ik ook al geprobeerd

Raymannii 10-07-09 14:56

Ik heb hetzelfde probleem, zou er mee kunnen leven als ik weet dat het bij een nieuwe software versie opgelost zou zijn. Heeft iemand een idee?

martijn332 11-07-09 12:50

hallo,

ik heb juist dat als ik netwerk instellingen herstel dat mijn 3G het wel doet enzo, maar zodra ik hem op de instellingen zet die je nodig hebt, apn:internet, gebruikersnaam:username, wachtwoord:password, dan doet die het juist niet meer!

en dan nog heeft ie af en toe van die kuren?
weet iemand alsjeblieft hoe ik dit oplos?!! word er helemaal gek van:P

martijn

martijntjuuhh 13-07-09 22:55

Zelfde probleem hier. Het viel mij op dat met ultrasn0w 0.6 alles werkte, maar sinds de update naar 0.8 werkt internet niet meer. Zowel GPRS als 3G bij Vodafone. Instellingen resetten enzo helpt ook niet.

Is ultrasn0w 0.6 nergens meer te krijgen? Had ik maar niet geupdate :(

remy33 27-07-09 19:23

hallo,

ik had het zelfde probleem geen internet van vodafone na jailbreaken en unlocken 3g(t-mobile).

maar dank zij jullie heb ik het voor elkaar gekregen BEDANKT .

nog meer een blije iphone gebruiker.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.