iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Hacktivated iPhone 3g, geen push (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/36745-hacktivated-iphone-3g-geen-push.html)

Yakuzi 24-06-09 00:00

Hacktivated iPhone 3g, geen push
 
Ik heb een hacktivated iphone 3g die AT&T gesimlocked, hij is dus geactiveerd met redsn0w.
Probleem is dat ik nu geen push notifications krijg, voor de rest werkt alles perfect

Spinechiller 24-06-09 00:17

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben benieuwd of er een oplossing voor is....

Yakuzi 24-06-09 08:24

ja het is wel vaag want ik zie wel de optie "berichtgeving (Push notification). Alleen kan ik geen push berichten :(

Spinechiller 24-06-09 10:19

Ik heb precies hetzelfde ik krijg ze gewoon niet binnen... Terwijl alle settings 3x gechekt zijn.

Iemand ervaring?

Topicstarter: ik hijack je post niet, ik lift alleen mee.

Yakuzi 24-06-09 10:50

Ik vind het wel vreemd dat wij alleen deze probleem hebben, zijn er ook andere die dezelfde push problemen hebben?

Michael 24-06-09 11:00

Dat ligt eraan welke app je daarvoor gebruikt Misschien daar iets duidelijker over zijn. Ik heb ook een jailbroken iPhone en push werkt gewoon zoals het hoort.

oledb 24-06-09 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yakuzi (Bericht 308833)
Ik vind het wel vreemd dat wij alleen deze probleem hebben, zijn er ook andere die dezelfde push problemen hebben?

Jep! :(
Ik heb ook een hacktivated AT&T iphone, precies hetzelfde probleem.
Geprobeerd met HeyWay maar krijg geen push-notificaties binnen.
Volgens mij is het dev-team hiermee bezig.

Ciao

sebastiaanram 24-06-09 12:41

ik zit ook met dat probleem!
iphone locked op AT&T, jailbreaked en activatie met redsnow, vervolgens unlocked met ultrasnow.. beejive doet het nu (wo 24 juni 12.30) wél! alleen push notificatie werkt bij mij niet, opties wel aanwezig, maar ik ontvang geen meldingen.

iemand een idee? of beter: een oplossing??

Yakuzi 24-06-09 18:29

Precies hetzelfde heb ik ook. ik heb een AT&T simlocked telefoon 3G.
De volgende stappen gedaan
- Iphone geupdate naar 3.0
- Iphone gejailbreaked en geactiveerd met redsn0w (dus geen activatie via Itunes)
- Laatste reserve kopie teruggezet

BeejiveIm geinstalleerd, app werkt wel maar push niet. Zie wel de instellingen "Berichtgeving" en die staat op aan en ik zie ook de beejiveim in de berichtgeving menu.

Hetzelfde gehad met de app HeyWAY.
Mensen die hun iphone hebben geactiveerd met de orginele sim en daarna hebben gejailbreaked, bij hun werkt wel de push.

Spinechiller 24-06-09 19:03

dan ga ik 'm denk ik even restoren en een t-mobile sim erin drukken.

alvani 24-06-09 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oledb (Bericht 308862)
Volgens mij is het dev-team hiermee bezig.

Klopt, heb ik ook gelezen op Twitter:

iphone_devWe're looking into the push notification issue on hacktivated iPhones and will update you when we learn more.

oledb 26-06-09 10:19

Zie: Push Notifications on hacktivated 2G iPhone Bram Bourgonjon

“To get push working on your iPhone 3G, you must activate with any AT&T SimNo known push fix for the iPhone 2G”

Misschien maar ff een at&t simkaartje op de kop tikken en activeren :p

Spinechiller 27-06-09 16:18

Ok Mensen, ik heb het volgende geprobeerd.

Met pwnageTool een custom .ipsw gemaakt waarbij de telefoon niet HACKTIVATED word.

Gerestored met de custom .ipsw, telefoon was inderdaad inactive, geactiveerd met t-mobile sim die bij het toestool hoort, telefoon was geactiveerd, ultrasn0w geinstalleerd.

Daarna vodafone sim erin, en testen of push werkt......NO GO! PUSH werkt NIET!

Het bericht hierboven word dus hierbij ontkracht.

HET GAAT HIER OM EEN 3G en geen 2G

oledb 27-06-09 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinechiller (Bericht 312371)
Het bericht hierboven word dus hierbij ontkracht.

HET GAAT HIER OM EEN 3G en geen 2G

Hey ik las op het Beejive forum dat je niet moet RESTOREN maar een clean install doen zeg maar.

Misschien dat dat werkt. Kan het zelf niet proberen want heb geen officiele att sim. Ben benieuwd...

Spinechiller 27-06-09 18:04

Restore = clean install.

Ook met de t-mobile sim erin doet push t niet

doneagle 28-06-09 11:52

hacktivated AT&T 2G phone, zelfde probleem als iedereen. Geen push, wel de opties maar push notifications werken niet.

misterx 28-06-09 20:34

erg jammer dat het niet werkt. Dat is juist wat ik wilde met 3.0. Ik heb zelf een hacktivated iPhone 3G met os3.0. Ik las ook op Twitter dat het iPhone dev team hier mee bezig was. Hopen dat ze snel een oplossing vinden.

oledb 29-06-09 23:54

hi,

las op verschillende fora dat het met een att-sim zou moeten lukken, heb dus op ebay net een att simmetje gekocht a 5 euri. Nu maar wachten en hopen......:confused:

Dragon 30-06-09 12:57

Hier een JB met T-Mobile, geen push, krijg het niet werkend.

HayWay en IM+, allebei geen push.

jayjay 01-07-09 02:25

net ebuddy geinstalleerd, NO PUSH, wel push menu plus ik krijg een bericht connect to itunes for push notification..... any news of update?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.