//

Ultrasn0w installeren via USB

Ultrasn0w installeren via USB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, zou je aub die [FONT=Verdana] UltraSn0w Unlock 0.8 by Rizwan.rar bestand naar mij kunnen mailen of link sturen want ik kan die niet downloaden.via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 28-08-09, 21:09
heratboy20 heratboy20 is offline
• iOS 4.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 9
Standaard

hi,
zou je aub die
[FONT=Verdana]UltraSn0w Unlock 0.8 by Rizwan.rar bestand naar mij kunnen mailen of link sturen want ik kan die niet downloaden.via apple atore[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]mvg[/FONT]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 29-08-09, 00:50
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Thumbs up

je bent nieuw, welkom!

Je kunt gewoon op de naam van het bestand klikken, dan verschijnt er zelf een boodschap met of je de bestand wilt openen of opslaan. (programma is natuurlijk niet beschikbaar in apple store)!

Kies voor opslaan en pak het uit met winrar (www.rarlab.com)!

Succes!
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #123  
Oud 08-09-09, 21:49
oudesluys oudesluys is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Hey EN-IS

Ik heb hier nog ff een update wat de unlock en jailbreak aan gaat.

Ik ben direct na het jailbraken op vakantie gegaan...en heb beetje door europa gezworven....ben een aantal dingen tegen gekomen.

Onderweg in frankrijk heb ik in het begin totaal geen ontvangst gehad....met de kpn kaart dan. Zodra ik de tmobile erin gooide werkte alles.

In spanje eerst zelfde verhaal...toen gaan zoeken waar probleem kon liggen....
Geen idee of het uit gehaald heeft maar ik ben in de instellingen gegaan en heb bij telecom aanbieder handmatig geselecteerd.
Vanaf dat moment geen enkel probleem meer gehad met de telefoon in combinatie met de kpn kaart. frankrijk perfect, spanje perfect...belgie...luxemburg...duitsland...geen enkel probleem...
Wat wel raar is, in een eerder bericht had ik al gemeld dat ie na het uitzetten en dan waar aan zetten niets meer deed tenzij ik de sim van tmobile erin deed.
Ook dat probleem was weg...maar het rare is nu wel dat als ik de iPhone uit zet en weer aan zet dat ik 2 keer de sim pin moet geven....na de eerste start ie op en komt ie met een melding dat er geen simkaart is en direct erna gevolgd door toets sim pin in.
als ik dat dan doe dan start ie op en werkt alles...

is wel mee te leven ...

ik heb nog wel steeds versie 3,0 erop staan...

kan je al upgraden naar de nieuwste versie en alles opnieuw uitvoeren =

vrgr

jeroen
  #124  
Oud 08-09-09, 23:45
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oudesluys Bekijk bericht
Ik heb hier nog ff een update wat de unlock en jailbreak aan gaat.

Ik ben direct na het jailbraken op vakantie gegaan...en heb beetje door europa gezworven....ben een aantal dingen tegen gekomen.

Onderweg in frankrijk heb ik in het begin totaal geen ontvangst gehad....met de kpn kaart dan. Zodra ik de tmobile erin gooide werkte alles.

In spanje eerst zelfde verhaal...toen gaan zoeken waar probleem kon liggen....
Geen idee of het uit gehaald heeft maar ik ben in de instellingen gegaan en heb bij telecom aanbieder handmatig geselecteerd.
Vanaf dat moment geen enkel probleem meer gehad met de telefoon in combinatie met de kpn kaart. frankrijk perfect, spanje perfect...belgie...luxemburg...duitsland...geen enkel probleem...
Ik heb dat van meerdere mensen gehoord, dat als men naar het buitenland gaat (Vodafone, Telfort, KPN, etc) dat het niet overschakeld naar een ander provider, dat men dan handmatig moet gaan zoeken, probleem is bekend bij dev-team.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oudesluys Bekijk bericht
Wat wel raar is, in een eerder bericht had ik al gemeld dat ie na het uitzetten en dan waar aan zetten niets meer deed tenzij ik de sim van tmobile erin deed.
Ook dat probleem was weg...maar het rare is nu wel dat als ik de iPhone uit zet en weer aan zet dat ik 2 keer de sim pin moet geven....na de eerste start ie op en komt ie met een melding dat er geen simkaart is en direct erna gevolgd door toets sim pin in.
als ik dat dan doe dan start ie op en werkt alles...

ik heb nog wel steeds versie 3,0 erop staan...
kan je al upgraden naar de nieuwste versie en alles opnieuw uitvoeren =
Dat invoeren van pincode, dat klopt, dat was ook meteen bekend na het uitkomen van deze USB oplossing, zelfs ik heb dat telkens weer, is ook een bekend probleem maar niet echt last ofzo.

Ehm, als het goed is kun je updaten naar FW 3.0.1 op hetzelfde manier, en het zal werken met dezelfde problemen natuurlijk, voor FW 3.1 is het nog niet bekend.

Succes!
  #125  
Oud 09-09-09, 22:39
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Ik heb dit hele topic doorgelezen maar niet echt mijn probleem gezien. Ik heb een 32gb 3gs gejailbreaked en ultrasn0w gedraaid. Vodafone kaart erin gestopt en alles leek te werken, echter als iemand mij belt gaat vaak mijn iphone niet over!!
Hetzelfde heb ik ook geprobeerd met het batch bestand van dit topic.
Met een simkaart van Telfort gaat wel alles goed.

Tot slot lijkt het erop dat als ik 3G inschakel voor de vodafone sim ik wel alle oproepen ontvang. Ben alleen bang dat als ik ergens geen 3G ontvangst heb het dan fout gaat.

Rinkelt misschien bij iemand een bel die mij kan helpen?

Thx.

Laatst gewijzigd door rushhour; 09-09-09 om 22:47.
  #126  
Oud 10-09-09, 14:37
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Exclamation

@RushHour,

ik zou niet weten wat precies het probleem veroorzaakt, maar het lijkt erop dat de unlock methode niet helemaal is goed gegaan.

Ik adviseer je de handleiding opnieuw te volgen:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post309093
  #127  
Oud 14-09-09, 22:29
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

heeey mijne iphone 3G is uit USA en ik had bereik eerst maar op een dag stopte het...gewoon over dag(op school) en na dat hij deed het niet ik had toen 2.2 op staan nu heb 3.0 en het ultrasn0w werkt niet en jouw manier ook niet!!!!

wtf is het met mijn iphone 3G!!????????? wat moet ik doen??hoe kan k het goed maken
want hij doet het all 6manden niet!!!! en ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!
  #128  
Oud 14-09-09, 23:32
oc-recom oc-recom is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 59
Standaard

@ urbania,

dit lijk me dan hardwarematig, als hij niet met 3.0 en ultrasn0w werkt dan is het niet goed,.. dus orginele software erop en opsturen naar apple..dan krijg je dnek ik wel een nieuwe..

gr tom
  #129  
Oud 15-09-09, 17:01
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
heeey mijne iphone 3G is uit USA en ik had bereik eerst maar op een dag stopte het...gewoon over dag(op school) en na dat hij deed het niet ik had toen 2.2 op staan nu heb 3.0 en het ultrasn0w werkt niet en jouw manier ook niet!!!!

wtf is het met mijn iphone 3G!!????????? wat moet ik doen??hoe kan k het goed maken
want hij doet het all 6manden niet!!!! en ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!
Met zoveel uitroep en vraag tekens heb ik je post niet kunnen lezen en begrijpen, ik werd afgeleid.

/me is concentratie leek!


Nu effe serieus, je opent een aparte topic, daar vraag je hetzelfde, hier vraag je ook hetzelfde, waar wil je dat ik reageer?

Vervolgens; als je de handeling (handleiding) die ik heb gepost, heb gevolgd, dan moet het werken, als het niet werkt, dan is het waarschijnlijk een hardware probleem, los dat eerst op door naar een tel winkel te gaan (niet naar T-Mobile/Vodafone/KPN slimpie, gewoon naar een telefoon/mobiel winkel) en het laten nakijken of er daadwerkelijk hardware(n1) problemen zijn.

Noot1: haal je simkaart een uit je tel, en dat plastic dingetje waar je je simkaart in doet, check eens of er iets geplakt zit op je simkaart, of op dat plastic dingetje;
ZO JA > haal het eraf, volg handleiding opnieuw!
ZO NEE > ga naar een winkel!
  #130  
Oud 16-09-09, 22:17
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oc-recom Bekijk bericht
@ urbania,

dit lijk me dan hardwarematig, als hij niet met 3.0 en ultrasn0w werkt dan is het niet goed,.. dus orginele software erop en opsturen naar apple..dan krijg je dnek ik wel een nieuwe..

gr tom

ja maar ik ben all naar de apple winkel geweest(in almere) en ze zeiden dat ja heeee we weten het antwoordt maar die mogen we neit vertellen dus ga maar googelen en ga naar iphoneclub.nl!! dus ja in de apple winkel helpen ze niet echt!

maar zijn er programmas om hardware te repareren of zo iets?(weet niet precies hoe ik het kan zeggen)
  #131  
Oud 16-09-09, 22:21
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Noot1: haal je simkaart een uit je tel, en dat plastic dingetje waar je je simkaart in doet, check eens of er iets geplakt zit op je simkaart, of op dat plastic dingetje;
ZO JA > haal het eraf, volg handleiding opnieuw!
ZO NEE > ga naar een winkel!

oke er is niks opgeplakt maar kan ik het zelf repareren??zonder om naar de winkel te gaan?

zo nee dan... wat moet ik in de winkel zeggen?
  #132  
Oud 17-09-09, 12:40
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
oke er is niks opgeplakt maar kan ik het zelf repareren??zonder om naar de winkel te gaan?

zo nee dan... wat moet ik in de winkel zeggen?
Urabania, blijf kalm

Heb je mijn handleiding wel gevolgd? Geef zoveel mogelijk aan wat het probleem is, wat voor errors krijg je enzv. Aan de hand van die informatie kan ik je pas verder helpen. Ik ben van mening dat gewoon de unlock/jailbreak niet is goed gegaan en daarom je tel niet functioneert!

Pak nu je iphone, zet er dus een simkaart in (geen t-mobile) en volg de handleiding!
  #133  
Oud 17-09-09, 16:50
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

oke is goed ik zal het nog een keer doen!

maar das het probleem dat alles gaat goed geen errors enzo maar het werkt gewoon niet + die programma heeft mijn cydia gecrasht! dus nu met ik hem weer jailbreaken... maar ja das niet so moelijk....

dus ja..... daarom kan ik geen antwoordt vinden
  #134  
Oud 17-09-09, 17:52
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Urbania, ok, gaat de goede kant op.

Je geeft aan dat "de programma" je cydia heeft laten crashen, over welke programma heb je het dan over, over ultransn0w?

Heb je die proberen te installeren via Cydia of via USB?
  #135  
Oud 17-09-09, 19:38
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

ik heb het geproeert via allebei!! maar craschte ze na jouw programma!dus ja.... wat moet ik nog meer doen? maar hoe kan ik die hardware repareren?welke programmas zijn er voor?
  #136  
Oud 18-09-09, 13:43
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
ik heb het geproeert via allebei!! maar craschte ze na jouw programma!dus ja.... wat moet ik nog meer doen? maar hoe kan ik die hardware repareren?welke programmas zijn er voor?
Dus je hebt de handleiding helemaal gevolgd, alleen unlocken gaat niet goed?

Want als je unlockt dan crasht je Cydia, ok maar cydia is niet van belang, heb je wel bereik na het uitvoeren van het batch bestand dus na unlocken?

Hardware problemen zijn niet op te lossen met hardware.
  #137  
Oud 18-09-09, 15:38
Turion Turion is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Oke, hier een vriend van urbania. Ik heb met hem vandaag naar de winkel geweest ( Belcompany ) om daar te vragen hoe of wat. Zijn daar langs geweest maar zij kunnen ons niet helpen. Ze hebben het wel geprobeert. Ook hadden wij de bon bij ons alleen zij accepteerden de bon niet omdat het uit een ander land kwam.

We hebben ook je handleiding gevolgt om het probleem om te lossen... Maar hij is nog steeds niet geunlockt. We gaan het nu opnieuw proberen en kijken of het wel lukt ( Ik verwacht niet dat ie dan geunlockt word maar we zien wel ) De unlock programma geprobeert voor windows 7 , geen succes. ik ga nu op windows xp proberen.

Laatst gewijzigd door Turion; 18-09-09 om 15:40. Reden: Toevoeging OS
  #138  
Oud 18-09-09, 16:22
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Smile

@Turion,

bedankt voor je reactie. Ik heb weleens vaker vernomen dat het onder Vista (en Win7) problemen veroorzaakt, onder XP geen meldingen.

Waar komen jullie vandaan (bij welke belcompany zijn jullie geweest)?
  #139  
Oud 18-09-09, 16:25
Turion Turion is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
@Turion,

bedankt voor je reactie. Ik heb weleens vaker vernomen dat het onder Vista (en Win7) problemen veroorzaakt, onder XP geen meldingen.

Waar komen jullie vandaan (bij welke belcompany zijn jullie geweest)?
Belcompany in Lelystad
Neringpassage 65

Geprobeert op Windows XP, helaas geen succes. Programma gestart om te unlocken op windows Xp. Iphone gerestart sim er in. en nog steeds zelfde melding (No sim). Gejailbreakt en de nieuwe UltraSn0w er op (0.9.1 dacht ik ) ook weer geen succes.

Laatst gewijzigd door Turion; 18-09-09 om 16:28. Reden: Omdat tijdens het copy pasten iets verkeert ging
  #140  
Oud 18-09-09, 19:41
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

@Turion,

jammer dat jullie niet in de buurt zijn, anders had ik willen helpen.

Hmm, dat is wel een vreemd probleem, maar laten we iets anders proberen.

OK, volg de handleiding opnieuw, dus FW erop en dan jailbreaken maar niet unlocken.
- Download iphone pc suite (www.ipcsuite.com)
- Installeer en start programma en ga dan naar de iphone icoon links boven, klik op de ene laatste menu en klik daarna op ENGLISH
- Klik op APPS
- ga naar rechtsboven, daar kun je zoeken, zoek op ULTRA
- klik op GROEN of RODE knop om te downloaden/installeren
- Zie onder DOWNLOADING of het download ander klik START

Wanneer klaar met installeren, restart je iphone, test effe opieuw!
Reageren

Labels
installeren, ultrasn0w



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB XC60 geeft usb onleesbaar jkl iPhone algemeen 2 04-12-11 11:41
iPhone 3G: DRINGEND: ultrasn0w by usb tommynr7 Unlock 5 21-01-11 19:44
Windows: Iphone op usb 1.1 / usb 2.0 pimmers iTunes 10 27-01-09 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.