iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Heel ERG raaar!!! Unlock 3gs 16&32GB (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/39318-heel-erg-raaar-unlock-3gs-16-and-32gb.html)

caglayanbey 12-07-09 02:26

Heel ERG raaar!!! Unlock 3gs 16&32GB
 
Beste mensen,


Ik heb hier 2 iphone's
  • 16 gb Jailbreak + unlock top werk uitstekend behalde de Wi-Fi ??
  • 32 gb Jailbreak werkt prima maar de UNLOCK wilt hier niet op werken
    maar wat kan de probleem zijn ik doe precies de zelfde dingen.. zoals bij de 16GB 3GS maar hierbij lukt het mij niet
wat kan de oorzaak zijn ? 32 gb kan het niet aan ofzo?

grik 12-07-09 10:36

Hoe doe je de unlock op de 3GS? Is die al beschikbaar dan?

King1987 12-07-09 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grik (Bericht 322680)
Hoe doe je de unlock op de 3GS? Is die al beschikbaar dan?

Zou je de zoekfunctie eens willen gebruiken? Zoek op Ultrasn0w ;-)

grik 12-07-09 10:42

ja dat heb ik gezien, maar.....
er staat nergens dat het ook geldt voor de 3GS. Ik had een 1ste generatie daar heb ik direct na het uitkomen 3.0 op gezet en een jailbreak en unlock gegeven.
Nu heb ik de 3GS en wil graag (tot de portering een feit is) via de unlock van de 3GS mijn oude KPN sim gebruiken. Heb nu alle telefoontjes doorgeschakeld, maar SMS werkt niet en het is een hele 'dure' hobby op deze manier.
Dus kan ik ultrasnow op de 3GS toepassen??? Kan ik echt nergens vinden, ook niet via de hulpfunctie. Zie alleen dat het eraankomt....

gelb 12-07-09 11:02

Grik
Als je niet eens lukt iets op te zoeken, zou ik er verder maar gewoon vanaf blijven en een sjoelbord kopen of zo.
Graag reageren op de vraag van de oorspronkelijke vraagsteller!

Ik zou gewoon eerst helemaal herstellen en dan stap voor stap overnieuw en opnieuw checken of je de juiste software gebruikt (waarschijnlijk wel).
Dit zijn geen standaard onvolkomenheden. Dus bij gebrek aan hardware dysfunctie (?) zal er toch wel iets in de software "verkeerd terecht gekomen zijn".
Maar ik geef toe dat dit een antwoord op niveau boerenverstand is. Hier kom je overigens behoorlijk ver mee;).

caglayanbey 12-07-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gelb (Bericht 322689)
Grik
Als je niet eens lukt iets op te zoeken, zou ik er verder maar gewoon vanaf blijven en een sjoelbord kopen of zo.
Graag reageren op de vraag van de oorspronkelijke vraagsteller!

Ik zou gewoon eerst helemaal herstellen en dan stap voor stap overnieuw en opnieuw checken of je de juiste software gebruikt (waarschijnlijk wel).
Dit zijn geen standaard onvolkomenheden. Dus bij gebrek aan hardware dysfunctie (?) zal er toch wel iets in de software "verkeerd terecht gekomen zijn".
Maar ik geef toe dat dit een antwoord op niveau boerenverstand is. Hier kom je overigens behoorlijk ver mee;).


Nou ik heb alles geprobeerd zoals Herstellen etc..
ik denk toch dat er is mis is in mijn hardware.. waardoor hij hetn iet doet
ik had zoiezo 1e keer al pech iphone was kapot t-mobile is langs huis gekomen om omteruilen en nu heb ik deze Probleem!

grik 12-07-09 11:51

Gelb: met het verkeerde been uit bed gestapt? en het is nogwel zondag....

Is toch niet zo raar om te vragen hoe iemand dat gedaan heeft? Dacht dat daar dit forum voor is. Om elkaar te helpen.....

miteho 12-07-09 11:57

Ik heb zelft ook een 3GS geunlockt met redsnow 0,8 ultrasnow en gaan! Kan alleen geen Wi-Fi mee vinden

caglayanbey 12-07-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miteho (Bericht 322712)
Ik heb zelft ook een 3GS geunlockt met redsnow 0,8 ultrasnow en gaan! Kan alleen geen Wi-Fi mee vinden


Herstellen en opnieuw installeren. redsnow hoeft niet ultrasn0w is voldoende.

sweppes 14-07-09 10:02

Ik heb hetzelfde probleem met die van mij
Is het bij die van jouw ondertussen wel gelukt?
en hoe?

iScorpio 14-07-09 11:45

Er is nu ook purplesn0w van GeoHot om te unlocken. Gebruik de zoekoptie maar eens en misschien is dit een goed alternatief.

sweppes 14-07-09 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 323764)
Er is nu ook purplesn0w van GeoHot om te unlocken. Gebruik de zoekoptie maar eens en misschien is dit een goed alternatief.

mischien een domme vraag maare gewoon repo666.purplesn0w.com?
en waar moet ik die zoeken of hoe gebruik ik de zoekfunctie

caglayanbey 14-07-09 12:10

Nee het is niet gelukt ik ben er nog mee bezig.

Undertaxxx 14-07-09 12:12

Op de frontpage staat een artikel over Purplesn0w dus daar even zoeken.

caglayanbey 14-07-09 12:13

even proberen.


het werkt niet.

Undertaxxx 14-07-09 12:19

Nee ik kan blijkbaar niet door-linken, dus ga zelf even naar de frontpage en zoek het artikel van Purplesn0w.

caglayanbey 14-07-09 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 323798)
Nee ik kan blijkbaar niet door-linken, dus ga zelf even naar de frontpage en zoek het artikel van Purplesn0w.


ik heb het al gevonden in ieder geval en test het nu uit.

1 vraag er staat apt.purplesn0w.
en de ander is apt.geohot.com welke is nou goed?

Undertaxxx 14-07-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door caglayanbey (Bericht 323800)
ik heb het al gevonden in ieder geval en test het nu uit.

1 vraag er staat apt.purplesn0w.
en de ander is apt.geohot.com welke is nou goed?

Als ik het goed begrijp moet je http://apt.geohot.com als repo toevoegen in Cydia en daarna moet je "com.geohot.purplesn0w" zoeken en dat zal de applicatie zijn veronderstel ik.

caglayanbey 14-07-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 323805)
Als ik het goed begrijp moet je http://apt.geohot.com als repo toevoegen in Cydia en daarna moet je "com.geohot.purplesn0w" zoeken en dat zal de applicatie zijn veronderstel ik.


gedaan en weer de zelfde probleem ik moet mij aanmelden via itunes. ik begrijp het gewoon niet :S!~!!!!!

ik heb het remove from cydia en nu start mijn iphone niet op. hij staat stil bij laden
dus mag weer Herstellen.

ik heb 1 probleem hij gaat niet verder dan apple logoo

itunes start niet op en nu ?


Gelukt in DFU MODE

ik w8 gewoon af tot de officieel software komt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.