iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Ervaringen Purplesn0w (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/39506-ervaringen-purplesn0w.html)

Michael 14-07-09 11:16

Ervaringen Purplesn0w
 
Zet je ervaringen met Purplesn0w in deze thread. Let wel Purplesn0w is alleen voor de 3GS en kan je krijgen door de repo http://apt.geohot.com aan Cydia toe te voegen en installeer dan com.geohot.purplesn0w.

sweppes 14-07-09 12:28

net geprobeerd omdat de link pepo666.ultrasn0w niet werkte bij mij. deze vond die wel, maar heb geen ontvangst met vodafone

caglayanbey 14-07-09 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sweppes (Bericht 323810)
net geprobeerd omdat de link pepo666.ultrasn0w niet werkte bij mij. deze vond die wel, maar heb geen ontvangst met vodafone


En ik kreeg activeer met iphone jij ook ?

sweppes 14-07-09 12:33

nee alles doet het gewoon heb alleen nog steeds geen service

caglayanbey 14-07-09 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sweppes (Bericht 323815)
nee alles doet het gewoon heb alleen nog steeds geen service


ik krijg direct Itunes activeren op scherm.

Als je geen service hebt even opnieuw installeren..

maar pas op ! ik heb het verwijderd mij iphone kreeg ik niet meer opgestart

ik installeer nu via DFUmode opnieuw.

sweppes 14-07-09 12:40

weer alles opnieuw installeren ofwat?
herstellen en jailbraken??, want heb net purples weer opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen onvangst

caglayanbey 14-07-09 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sweppes (Bericht 323822)
weer alles opnieuw installeren ofwat?
herstellen en jailbraken??, want heb net purples weer opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen onvangst


Dan even herstellen en jailbraken opnieuw ja maar kans is klein dat hij doet want dit is nog een BETA versie staat op een ander pagina

op dit moment ben je de proefkonijn.:p

bengek 14-07-09 13:01

Is de telefoon al niet geactiveerd na een jailbreak.....

Data 14-07-09 16:27

Hoe weet je of je telefoon geactiveerd is, een vriend van me heeft net een nwe 3gs maar het duurt nog even voor zijn nummer en dergelijke is overgezet, tot die tijd heeft ie dus alleen Wi-Fi en en geen 3g of bel verbinding met het tmobile netwerk.

Maar omdat deze unlock specifiek vraagt om een geactiveerde telefoon vroeg ik mij dus af hoe dat werkt, en kan ie ook geactiveerd zijn zonder dat je kunt bellen of 3g verbinding hebt of niet.

Alvast bedankt voor de reacties/hulp.

Nou we hebben het erop gewaagt met de purplesnow en purplerain en alles ging meteen goed en werkte direct, dus ik ga ervanuit dat ie m inmiddels al via itunes had geactiveerd met zijn tmobile sim.

En dat is dan ook meteen het probleem denk ik met deze unlock, heb je een simlock toestel uit het buitenland dan gaat dit dus niet werken omdat je m eerst moet activeren met de orig sim, maar ik kan me vergissen want ik snap niet zo heel veel van wat activeren nu precies inhoud ;-).

r0bert4 14-07-09 20:48

Werkt perfect behalve Wi-Fi werkt niet meer. Maar ik kan nu wel gebelt worden wat eerst niet kon met ultrasn0w

* Wi-Fi werkt nu wel, maar ik merk dat Iphone nu heel sloom is geworden + geen service etc.

- Cydia crashed nu ook herstel dan maar :(

iLLSKi 14-07-09 21:21

Citaat:

George Hotz said...sorry about that, uninstall purplesn0w and wait for RC2. i have some ideas whats wrong
July 14, 2009 2:57 PM

De bovenstaande post staat op blog geohot :(

Bij mij werkt purple ra1n + sn0w ook niet

j0han1987 15-07-09 11:06

Bij mij werkt alles PERFECT! geen problemen!
bellen kan! Wi-Fi werkt! alles is gewoon goed!
super internet!

grik 15-07-09 21:50

krijg het niet aan de gang. Heb herstel gedaan, purplerain; dat lukt, daarna purplesnow, dan geen ontvangst met sim KPN wel via T-mobile, met KPN ook geen Wi-Fi??

Iemand enig idee wat ik kan proberen?

iLLSKi 15-07-09 22:42

ik heb precies hetzelfde probleem

ik heb nu weer purplera1n + ultrasn0w.

Dit werkt wel, maar ik verlies wel een procentje batterij per minuut ongeveer met 3G aan.... normaal???

Scoes 15-07-09 23:34

Ben de afgelopen dagen een keertje of 20 keer aan het proberen geweest, bij mij werkt op meerdere toestellen alleen de combinatie purplera1n + purplesn0w.
Al het andere resulteert in geen Wi-Fi/geen service.

Geohot zou hier goed voor betaald kunnen krijgen, hij doet dit kennelijk allemaal alleen..!

iLLSKi 16-07-09 07:43

Citaat:

Wednesday, July 15, 2009

purplesn0w RC2

* 3G(the network speed) issues fixed
* Now only patches one file, CommCenter
* Leaves no traces on your baseband after it runs. Seriously
* Much more clean and reliable.

Be sure to have legit activated 3GS
Disable 3G if you don't have it(like T-Mobile).
Add apt.geohot.com to Cydia
Install(or Update) com.geohot.purplesn0w
Watch for success output in Cydia(actually do this step)
Wait for signal, and enjoy your unlocked iPhone(no reboot required)

Nice! Maar weer eens proberen

r0bert4 16-07-09 09:17

Da's inderdaad goed nieuws! Alleen heb ik nu al ultrasn0w en die werkt ook toppie, dus die houd ik maar ;)

iLLSKi 16-07-09 10:51

Vooralsnog werkt purplesn0w RC2 goed.

Het lijkt er op dat de batterij ook niet meer zo zwaar "gedraind" wordt

grik 16-07-09 12:02

YES Het is gelukt. Ik ben al dagen aan het proberen, niets lukte, vandaag nog maar een keer een poging ondernomen. En nu is het gelukt!!!!
Eerst purplera1n.app dan purlesnow RC2. M'n KPN sim werkt.
Zal maar snel een donatie doen, dat is het wel waard!!

equix 16-07-09 14:52

Zo, hier mijn ervaringen: iPhone 3Gs unlocked met purplera1n en ultrasn0w geïnstalleerd: Resulteert in simlock vrij (vodafone) maar met een keiharde batterydrain. Echt niet bruikbaar, na twee, drie uurtjes is dat batterij alweer leeg en de iPhone werd veel warmer dan normaal.

Poging twee: unlocked met purplera1n en purplesn0w: Ik kan wel bellen en smsen, ik ontvang alleen niets. Kan ook niet gebeld worden. Smsjes komen wel binnen wanneer ik ergens heen bel. Schijnbaar is het returnpath naar m'n phone normaal niet te vinden... Heeft iemand anders ook deze problemen? Probleem lag schijnbaar bij Vodafone. Kan nu wel gebeld worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.