//

Wel of geen simlock uit UK

Wel of geen simlock uit UK discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraagje waar ik van verschillende mensen verschillende antwoorden op kreeg dus misschien weten jullie het. Zijn er in de UK ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-09, 19:08
Ramniv Ramniv is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard Wel of geen simlock uit UK

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje waar ik van verschillende mensen verschillende antwoorden op kreeg dus misschien weten jullie het.

Zijn er in de UK en Nederland ook simlock vrije Iphones te koop. Orgineel simlock vrij. Ik was bij een winkel die zowel uit de UK iphones met en zonder simlock verkocht. Waarbij de winkel vertelde dat hij orgineel simlock vrije had, kan dit? En kn je dit controleren?

Vriendelijke groet,

Marvin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-09, 18:44
Ramniv Ramniv is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Niemand een idee of die mij even wil helpen?
  #3  
Oud 12-09-09, 13:43
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

In Nederland en UK zijn er naar mijn mening geen originele simlockvrije iPhones in de verkoop bij resellers. Echter is het mogelijk dat een iPhone 3G wel al simlockvrij is gemaakt. Als in NL een iPhone bijv. van Tmobile ouder is dan een jaar kan deze dmv het verwijderen van IMEI bij Apple door carrier permanent simlockvrij worden.
Het is natuurlijk mogelijk dat een verkoper in UK ze heeft geimporteerd dus wel orgineel simlockvrij zijn.

Italie, Belgie en volgens mij Zwitserland zijn de enige waar ze orgineel simlockvrij te kopen zijn.

Laatst gewijzigd door Famous4; 12-09-09 om 13:46.
  #4  
Oud 13-09-09, 17:00
huwie huwie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Ook simlockvrije toestellen te koop in (op?) Jersey

Op het kanaaleiland Jersey verkoopt de officiele provider aldaar (Jersey Telecom) simlockvije toestellen. Ze halen ze zelf uit Italie en bieden ze in de winkel aan met en zonder abonnement.
Prijzen zonder abonnement:
iPhone 3GS black/white 16 GB: 699,99 pond (ca € 783 incl btw)
iPhone 3GS black/white 32 GB: 799,99 pond (ca € 896 incl btw)

Jersey staat (een beetje) los van Engeland en de Engelse providers (dus ook Vodaphone) hebben geen vertegenwoordiging daar. Daarom mag Jersey Telecom van Apple deze toestellen legaal verkopen.

Info: www.jerseytelecom.com, shop zit in 18 Queen Street, St. Helier, Jersey. Ze versturen niet naar het buitenland, maar als je met vakantie op de kanaaaleilanden bent is het leuk meegenomen. Duurder dan België, wel uit voorraad. Werkt met KPN SIM (eigen ervaring).

Laatst gewijzigd door huwie; 13-09-09 om 17:04. Reden: aanvullende info
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: wel of niet simlock voor aanvang update? leike Unlock 2 18-05-11 15:59
simlock ?? wel of niet ?? xl3igplayer Overige providers Nederland 4 03-01-11 18:44
geen 3G terwijl wel signaal aanwezig na uit aan zetten 3G efvie iPhone algemeen 2 22-07-10 14:45
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 20:55
Wel of Geen Simlock?? JdG Unlock [archief] 3 29-03-09 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.