//

ultrasn0w werkt helemaal niet

ultrasn0w werkt helemaal niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik moet jullie hulp nodig heel erg!! a.u.b lees diet verhaal helemaal door!!! ik heb mijn iphone gekregen van mijn tante op december ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-09, 22:57
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Question ultrasn0w werkt helemaal niet

hoi allemaal,

ik moet jullie hulp nodig heel erg!! a.u.b lees diet verhaal helemaal door!!!

ik heb mijn iphone gekregen van mijn tante op december 2008.
hij was all geactiveert en zat op 2.2 firmware op.In maart gewoon op school stopte mijn sim met werk. gewoon van niks!!!!

toen wist ik niks van alle jailbreaks enzo.... want hij deed het goed,MAAR WAS WEL ALL GEJAILBREAKT

na dat had ik hem gerestort naar 2.2.1 firmware en toen las ik hier dat yellowsnow doet het niet meer met 2.2.1 en toen werd ik in de war! ik wist niet meer watr ik moest doen... en wachtte gewoon en probeerde allemaal soort dingen en heb heel veel gelezen tot nu toe....
En ik ber er achter gekomen dat mijn iphone is UIT USA!! EN HIJ IS VAN AT&T!!!!(dat stond er gewoon op me doos op achter kant)

en nu heb ik een 3.0 er op gezet en heb gejailbreakt en heb ultrasn0w geinstalleerd maar mijn sim doet het nog steeds niet ik las hier op forum over ultrasn0w via usb(heet 0.8 unlock by rizwan) maar hij doet het nog steeds niet....

dus ik vraag jullie om hulp om dat op telossen en eindelijk mijn iphone te gebruiken....



P.S::::ik heb helemaal vergeten....ik heb mijn iphone open gemaakt want er was een thema op het forum over het chip in je iphone die blockeert het signaal ik keek er in en ik zag er een witte draadje die ging van sim ding naar de chip en was er vastgeplakt(eind van de draadje) met een plakband!!!

eik had hem weg gedaan(plakband) en toen dicht gemaakt(me iphone).



bedankt voor jullie tips en de tijd die jullie besteden om mijn verhaal te lezen!!!!

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 14-09-09 om 23:12. Reden: Deel van een zin verwijderd, is illegaal en niet toegestaan!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-09, 21:43
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Smile

Urbania, ik heb al gereageerd in het ander topic waar je dezelfde vraag stelde.

Als je me hulp nodig hebt, reageer daar even.
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ultrasn0w werkt niet r0bin Unlock 7 16-01-11 21:39
iPhone 3GS: ultrasn0w 1.2 werkt niet (iOS 4.1 + baseband 05.14.02 sintjopper Unlock 1 29-11-10 17:14
UltraSn0w werkt niet Emiel Janson Archief 3 21-10-09 13:03
3G & EDGE werkt niet op 3.0 + ultrasn0w ndendaas Archief 5 25-06-09 21:01
iPhone Touchscreen werkt helemaal niet meer racso iPhone algemeen 1 16-02-09 01:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.