Unlocken 3GS 32Gb lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje maar is dit dan echt die simlock? Of activering waarbij ik de originele simkaart nodig heb? Of is dit gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus ik ben hoe dan ook f*cked....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oja "stappen" ondernemen is bullshit, je wist dat die uit Engeland komt en DUS een simlock heeft. Denk na voordat je zo'n duur apparaat koopt. In Nederland is ie op dit moment waardeloos, nouja de waarde van een iPod Touch 3g. Google op TurboSim, mss dat dat een oplossing gaat worden, maar afgaande op je iPhone kennis hier, denk ik niet dat je daaraan moet beginnen. |
|
|||
|
|||
Nee ik wist niet dat de foon uit engeland kwam en dus een simlock heeft. Mij is verteld dat de foon geen simlock heeft. Maar ja, dta is zijn woord tegen het mijne...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ohja, dat is trouwens niet jouw woord tegen het zijne. Dat is jouw e-mail in zijn ongewenste mail... Ik hoop niet dat je denkt aan een rechtzaak: 1. verlies je die 2. als je wint zijn je kosten hoger dan de opbrengst van de terugverkoop van je iPhone. Aangifte is al helemaal nutteloos, komt op de grote stapel. Geen bewijs... |
|
|||
|
|||
Nee aangifte of rechtzaak lijkt mij niet nodig. Ik heb 'm een mail gestuurd, verwacht geen antwoord, maar wie weet. Misschien krijg ik 'm weer in werking met een O2 simkaart en kan ik 'm met simlock in de UK verkopen. Dan heb ik tenminste nog iets ipv niets...
|
|
|||
|
|||
Heb ik trouwens per se een kaartje uit de UK nodig of kan het ook een NL O2 kaart zijn? Is die er uberhaupt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar apple heeft z'n best gedaan op de BaseBand, dus dat wordt nog minimaal een maand: eerst pwnage tool voor 3GS, dan redsn0w dan mss nog wat anders... en daarna unlock. Verkopen in Engeland, als ipod touch verkopen in NL aan iemand met iPhone verstand of wachten op dev-team. Nee er is geen 02 kaartje in NL. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of het devteam er wel mee bezig is om een unlock voor de 3.1 software te maken? Ik word zo langzamerhand echt wanhopig hiervan....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zijn nu bezig met allemaal andere tools en dat duurt al bestwel lang |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net een O2 kaartje via Ebay besteld. Hoop dat deze werkt, dan ga ik 'm verkopen in de UK. Heb bericht gehad van de verkoper die zegt dat in de advertentie stond dat de foon niet te updaten was. Dit weet ik niet meer en dezelfde advertentie staat er niet meer op. De verkoper is alles behalve bereid mee te werken en ik vind ze bijzonder kortaf, maar goed, dat had ik ook wel verwacht. Wijze les dus voor velen die de iphone op Marktplaats willen kopen: PAS OP, lees alles goed door en zorg dat je overal van op de hoogte bent!!! |
|
|||
|
|||
Hee Doornroosje
Ik heb hetzelfde met mijn 3Gs 32GB met oorspronkelijk OS 3.0.1 (maar nu dus misschien wel 3.1 nu ik hem in iTunes heb 'hersteld' > hoe moet een mens dit allemaal weten... ik wil gewoon betalen voor een topapparaat, geen mafiapraktijken om naar de pijpen van Apple te dansen). Ik heb de reparatiesoftware van SWREG/www.unlock-the-iphone.com gedownload voor 25 euro, maar hoewel ze beloven elk probleem op te lossen werkt dat ook niet. Ik heb mijn telefoon bij Gigavolt gekocht als 'simlockvrij', maar dat blijkt dus een relatief begrip te zijn. Ik heb ze al een e-mail gestuurd met verzoek om per omgaande reactie op deze problemen. Zodra blijkt dat ze het niet kunnen fixen mogen ze die k-telefoon van mij terughebben. Ik hoop dat het snel opgelost wordt, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet waar ik moet zoeken nu. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een belangrijke functie stuk was gegaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een app die niet werkt? Dat is toch software matig?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn Iphone is gejailbreaked en heeft cydia geinstalleerd, alles werk nu nog perfect. Kan ik 'm dan unlocken? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, thanx voor de snelle reactie.
Ik zal het gewoon even proberen Heb mijn iphone 3.0.1 geunlocked. maak nu gebruik van mijn KPN abbonoment. Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-09 om 18:37. Reden: samenvoegen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlocken lukt niet... | Nathaniel | Unlock | 23 | 13-10-10 12:07 |
buitenlandse iphone 3gs 32gb met 3.1.3 en bb 05.12.01 binnenkort te unlocken??? | Ibob | Archief | 2 | 19-04-10 12:34 |
Unlocken 3GS 32GB 3.1 / 05.11.07 | BobNL | Archief | 1 | 12-02-10 14:51 |
Unlocken lukt niet | Arnie | Unlock [archief] | 35 | 20-06-08 14:15 |
Lukt niet om te unlocken 1.0.2 | langejan | Unlock [archief] | 18 | 01-12-07 20:10 |
|
|