//

Unlocken 3GS 32Gb lukt niet

Unlocken 3GS 32Gb lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje maar is dit dan echt die simlock? Of activering waarbij ik de originele simkaart nodig heb? Of is dit gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-09-09, 12:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
maar is dit dan echt die simlock? Of activering waarbij ik de originele simkaart nodig heb? Of is dit gewoon wat anders? Op zich zou dit opgelost kunnen worden door er een simkaart van de engelse provider in te doen lijkt mij? Als ik die niet van m'n verkoper kan krijgen dan kan ik die wellicht via het internet ergens kopen? Zo duur is een losse simkaart niet toch?
Dan kan je je iPhone wel activeren, maar kan je nog steeds je eigen simkaart niet gebruiken. Dan heb je een dure iPod touch Een Engelse simkaart kopen zal het probleem dus niet oplossen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-09-09, 12:39
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Dus ik ben hoe dan ook f*cked....
  #23  
Oud 20-09-09, 13:17
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
maar is dit dan echt die simlock? Of activering waarbij ik de originele simkaart nodig heb? Of is dit gewoon wat anders? Op zich zou dit opgelost kunnen worden door er een simkaart van de engelse provider in te doen lijkt mij? Als ik die niet van m'n verkoper kan krijgen dan kan ik die wellicht via het internet ergens kopen? Zo duur is een losse simkaart niet toch?
Ga je hem dan ook in Engeland verkopen? Lekker bellen met O2 in NL

Oja "stappen" ondernemen is bullshit, je wist dat die uit Engeland komt en DUS een simlock heeft. Denk na voordat je zo'n duur apparaat koopt. In Nederland is ie op dit moment waardeloos, nouja de waarde van een iPod Touch 3g.

Google op TurboSim, mss dat dat een oplossing gaat worden, maar afgaande op je iPhone kennis hier, denk ik niet dat je daaraan moet beginnen.
  #24  
Oud 20-09-09, 13:20
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Nee ik wist niet dat de foon uit engeland kwam en dus een simlock heeft. Mij is verteld dat de foon geen simlock heeft. Maar ja, dta is zijn woord tegen het mijne...
  #25  
Oud 20-09-09, 13:24
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
Het is een iphone uit de UK
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
Nee ik wist niet dat de foon uit engeland kwam en dus een simlock heeft. Mij is verteld dat de foon geen simlock heeft. Maar ja, dta is zijn woord tegen het mijne...
explain?

Ohja, dat is trouwens niet jouw woord tegen het zijne. Dat is jouw e-mail in zijn ongewenste mail...

Ik hoop niet dat je denkt aan een rechtzaak: 1. verlies je die 2. als je wint zijn je kosten hoger dan de opbrengst van de terugverkoop van je iPhone.

Aangifte is al helemaal nutteloos, komt op de grote stapel. Geen bewijs...
  #26  
Oud 20-09-09, 13:27
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Nee aangifte of rechtzaak lijkt mij niet nodig. Ik heb 'm een mail gestuurd, verwacht geen antwoord, maar wie weet. Misschien krijg ik 'm weer in werking met een O2 simkaart en kan ik 'm met simlock in de UK verkopen. Dan heb ik tenminste nog iets ipv niets...
  #27  
Oud 20-09-09, 13:28
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Heb ik trouwens per se een kaartje uit de UK nodig of kan het ook een NL O2 kaart zijn? Is die er uberhaupt?
  #28  
Oud 20-09-09, 13:33
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
Nee aangifte of rechtzaak lijkt mij niet nodig. Ik heb 'm een mail gestuurd, verwacht geen antwoord, maar wie weet. Misschien krijg ik 'm weer in werking met een O2 simkaart en kan ik 'm met simlock in de UK verkopen. Dan heb ik tenminste nog iets ipv niets...
Zie trouwens net dat TurboSim niet werkt, dat wordt wachten op dev-team.

Maar apple heeft z'n best gedaan op de BaseBand, dus dat wordt nog minimaal een maand: eerst pwnage tool voor 3GS, dan redsn0w dan mss nog wat anders... en daarna unlock.

Verkopen in Engeland, als ipod touch verkopen in NL aan iemand met iPhone verstand of wachten op dev-team.

Nee er is geen 02 kaartje in NL.
  #29  
Oud 20-09-09, 13:36
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Weet iemand of het devteam er wel mee bezig is om een unlock voor de 3.1 software te maken? Ik word zo langzamerhand echt wanhopig hiervan....
  #30  
Oud 20-09-09, 13:45
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
Weet iemand of het devteam er wel mee bezig is om een unlock voor de 3.1 software te maken? Ik word zo langzamerhand echt wanhopig hiervan....
Ik zeg net dat duurt nog even, ALS het al komt over minimaal een maand.

Ze zijn nu bezig met allemaal andere tools en dat duurt al bestwel lang
  #31  
Oud 20-09-09, 15:53
Doornroosje Doornroosje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanx Bekijk bericht
Zie trouwens net dat TurboSim niet werkt, dat wordt wachten op dev-team.

Maar apple heeft z'n best gedaan op de BaseBand, dus dat wordt nog minimaal een maand: eerst pwnage tool voor 3GS, dan redsn0w dan mss nog wat anders... en daarna unlock.

Verkopen in Engeland, als ipod touch verkopen in NL aan iemand met iPhone verstand of wachten op dev-team.

Nee er is geen 02 kaartje in NL.
Waar lees je dat TurboSim niet werkt voor deze telefoon?

Ik heb net een O2 kaartje via Ebay besteld. Hoop dat deze werkt, dan ga ik 'm verkopen in de UK. Heb bericht gehad van de verkoper die zegt dat in de advertentie stond dat de foon niet te updaten was. Dit weet ik niet meer en dezelfde advertentie staat er niet meer op. De verkoper is alles behalve bereid mee te werken en ik vind ze bijzonder kortaf, maar goed, dat had ik ook wel verwacht.

Wijze les dus voor velen die de iphone op Marktplaats willen kopen: PAS OP, lees alles goed door en zorg dat je overal van op de hoogte bent!!!
  #32  
Oud 20-09-09, 17:56
Trailjunky Trailjunky is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Hee Doornroosje

Ik heb hetzelfde met mijn 3Gs 32GB met oorspronkelijk OS 3.0.1 (maar nu dus misschien wel 3.1 nu ik hem in iTunes heb 'hersteld' > hoe moet een mens dit allemaal weten... ik wil gewoon betalen voor een topapparaat, geen mafiapraktijken om naar de pijpen van Apple te dansen). Ik heb de reparatiesoftware van SWREG/www.unlock-the-iphone.com gedownload voor 25 euro, maar hoewel ze beloven elk probleem op te lossen werkt dat ook niet.

Ik heb mijn telefoon bij Gigavolt gekocht als 'simlockvrij', maar dat blijkt dus een relatief begrip te zijn. Ik heb ze al een e-mail gestuurd met verzoek om per omgaande reactie op deze problemen. Zodra blijkt dat ze het niet kunnen fixen mogen ze die k-telefoon van mij terughebben.

Ik hoop dat het snel opgelost wordt, maar eerlijk gezegd weet ik ook niet waar ik moet zoeken nu.
  #33  
Oud 20-09-09, 19:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doornroosje Bekijk bericht
Waar lees je dat TurboSim niet werkt voor deze telefoon?

Ik heb net een O2 kaartje via Ebay besteld. Hoop dat deze werkt, dan ga ik 'm verkopen in de UK. Heb bericht gehad van de verkoper die zegt dat in de advertentie stond dat de foon niet te updaten was. Dit weet ik niet meer en dezelfde advertentie staat er niet meer op. De verkoper is alles behalve bereid mee te werken en ik vind ze bijzonder kortaf, maar goed, dat had ik ook wel verwacht.

Wijze les dus voor velen die de iphone op Marktplaats willen kopen: PAS OP, lees alles goed door en zorg dat je overal van op de hoogte bent!!!
Een iPhone kopen via eBay of Marktplaats is gewoon niet aan te raden! Wat had je gedaan als er opeens een belangrijke functie kapot was gegaan op je iPhone? Als je 'm gekocht hebt bij T-Mobile of Mobistar kan je je beroepen, maar via eBay zou het je héél véél geld gekost hebben. Ik zie er dus geen voordelen in
  #34  
Oud 20-09-09, 23:01
ferrari_2 ferrari_2 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Wat bedoel je met een belangrijke functie stuk was gegaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een app die niet werkt? Dat is toch software matig?
  #35  
Oud 21-09-09, 17:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferrari_2 Bekijk bericht
Wat bedoel je met een belangrijke functie stuk was gegaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een app die niet werkt? Dat is toch software matig?
Bijvoorbeeld de Wi-Fi functie die niet meer werkt of de camera die kapot is. Wat doe je dan?
  #36  
Oud 22-09-09, 15:11
GFire GFire is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat kan wél nog als de iPhone draait op firmware 3.0, heeft die ondertussen 3.1 dan zal het inderdaad niet meer lukken.

EDIT
En ik veronderstel dat er 3.0 opstaat want hij is gejailbreakt met Redsn0w dus unlock moet wel werken met Ultrasn0w.

en wat als je Iphone 3GS op 3.0.1 staat.
mijn Iphone is gejailbreaked en heeft cydia geinstalleerd, alles werk nu nog perfect.
Kan ik 'm dan unlocken?
  #37  
Oud 22-09-09, 15:13
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GFire Bekijk bericht
Kan ik 'm dan unlocken?
Gewoon ultrasnow via cydia downloaden, staat genoeg op het forum daarover
  #38  
Oud 22-09-09, 15:15
GFire GFire is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 17
Standaard

ok, thanx voor de snelle reactie.
Ik zal het gewoon even proberen

Heb mijn iphone 3.0.1 geunlocked.
maak nu gebruik van mijn KPN abbonoment.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-09 om 17:37. Reden: samenvoegen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlocken lukt niet... Nathaniel Unlock 23 13-10-10 11:07
buitenlandse iphone 3gs 32gb met 3.1.3 en bb 05.12.01 binnenkort te unlocken??? Ibob Archief 2 19-04-10 11:34
Unlocken 3GS 32GB 3.1 / 05.11.07 BobNL Archief 1 12-02-10 13:51
Unlocken lukt niet Arnie Unlock [archief] 35 20-06-08 13:15
Lukt niet om te unlocken 1.0.2 langejan Unlock [archief] 18 01-12-07 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.