//

is er gevaar voor een simlockvrije iphone??

is er gevaar voor een simlockvrije iphone?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemant mij goed advies kan geven! ik kan niemand vinden die deze vraag kan beandwoorden! Ik werk als entertainer en dus reis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-09, 01:16
bas-panneman bas-panneman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Lanzarote (spanje)
Berichten: 9
Standaard is er gevaar voor een simlockvrije iphone??

Ik hoop dat iemant mij goed advies kan geven! ik kan niemand vinden die deze vraag kan beandwoorden!

Ik werk als entertainer en dus reis ik erg veel. ik heb er daarom voor gekozen een simlockvrije Iphone te kopen bij CDmedia.

Nu heb ik van een medewerker in de apple store gehoord dat ik beter geen updates kan doen voor mijn iphone omdat zij mijn iphone via internet kunnen blokeren en ik er dan niets meer mee kan doen!!

daar maak ik me wel zorgen over! zijn er zaken waarmee ik extra voorzichtig moet zijn met het downlaoden of uploaden van dingen voor mijn Iphone? of hoef ik mij geen zorgen te maken?

groetjes,

bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 08:00
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Zoals ik het begrijp zijn de iPhones bij cdmedia niet officieel simlockvrij, dus kun je inderdaad NIET updaten...
Als je een officieel simlockvrije uit Belgie of Italie had gehad, hoefde je niet uit te kijken, en kon je gewoon updaten.
  #3  
Oud 28-09-09, 09:20
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X