iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: US iPhone, met nog steeds versie 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/44658-us-iphone-steeds-versie-3-0-a.html)

donny88 28-09-09 12:52

US iPhone, met nog steeds versie 3.0
 
Beste mensen,

Ik ben een aantal maanden in het buitenland geweest met een andere telefoon.
Nu kom ik thuis en wil ik even mn iphone aansluiten op itunes, en ik zie dat er een nieuwe versie is voor de iphone.
Ik heb ervoor gekozen om hem niet up te daten omdat ik niet zeker wist of mijn Ultrasnow het zou doen.

Welke stappen moet ik nu volgen wil ik EN de nieuwe versie erop krijgen, EN Ultrasnow unlock service werkende houden.
Zonder alles kwijt te raken uiteraard?
Er zullen vast wel duidelijke handleidingen zijn, maar ik wist niet zeker welke ik moest hebben.

Bij voorbaat dank!

Firmware is 04.26.08 als dat mss nog belangrijk is

EN-IS 28-09-09 16:47

Je kunt nog niet updaten, op dit moment is er geen software matige UNLOCK oplossing voor de FIRMWARE die jij krijgt te zien in iTunes, waarschijnlijk is dit FW 3.1.

Er is op dit moment ook geen JAILBREAK voor FW 3.1 beschikbaar.

Advies is: NIET UPDATEN

En je vraag is meerdere malen beantwoord in verschillende nieuws topics en forum berichten ;)

KadirK 28-09-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 357813)

Er is op dit moment ook geen JAILBREAK voor FW 3.1 beschikbaar.

Dus drm werkte mn Cydia niet:P Ik heb `m herstelt via een custom FW en dan backup erop..

ButcherJF 28-09-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donny88 (Bericht 357720)
Beste mensen,

Ik ben een aantal maanden in het buitenland geweest met een andere telefoon.
Nu kom ik thuis en wil ik even mn iphone aansluiten op itunes, en ik zie dat er een nieuwe versie is voor de iphone.
Ik heb ervoor gekozen om hem niet up te daten omdat ik niet zeker wist of mijn Ultrasnow het zou doen.

Welke stappen moet ik nu volgen wil ik EN de nieuwe versie erop krijgen, EN Ultrasnow unlock service werkende houden.
Zonder alles kwijt te raken uiteraard?
Er zullen vast wel duidelijke handleidingen zijn, maar ik wist niet zeker welke ik moest hebben.

Bij voorbaat dank!

Firmware is 04.26.08 als dat mss nog belangrijk is

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 357813)
Je kunt nog niet updaten, op dit moment is er geen software matige UNLOCK oplossing voor de FIRMWARE die jij krijgt te zien in iTunes, waarschijnlijk is dit FW 3.1.

Er is op dit moment ook geen JAILBREAK voor FW 3.1 beschikbaar.

Advies is: NIET UPDATEN

En je vraag is meerdere malen beantwoord in verschillende nieuws topics en forum berichten ;)

????:confused:????
Volgens mij kun je je 3G via shift/herstel updaten naar een custom 3.1, die zijn wel te vinden op het forum.
Je kunt ook updaten naar een andere firmware, als je via shift/herstel een andere firmware selecteert.

EN-IS 29-09-09 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 357988)
????:confused:????
Volgens mij kun je je 3G via shift/herstel updaten naar een custom 3.1, die zijn wel te vinden op het forum.
Je kunt ook updaten naar een andere firmware, als je via shift/herstel een andere firmware selecteert.

Wat "????:confused:????" ? :) Ik had er niet aan gedacht omdat er bij te vermelden...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.