//

3GPP SIM via Ebay

3GPP SIM via Ebay discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Heb sinds enkele dagen een iPhone laten overkomen uit de VS. Natuurlijk is hij van week 50 en werkt hij met de 1.1.2 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-08, 01:36
anxi anxi is offline
• iOS 2.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Lightbulb 3GPP SIM via Ebay

Hoi!

Heb sinds enkele dagen een iPhone laten overkomen uit de VS. Natuurlijk is hij van week 50 en werkt hij met de 1.1.2 en de nieuwe bootloader
Toch hebben we het geprobeerd om hem te "hacken" maar is natuurlijk niet gelukt..

Nu heb ik op eBay het volgende gekocht (zie afbeelding)
Het betreft een 3GGP Sim kaart. Het wordt beschreven als een "TurboSim" broertje.

Heeft iemand ervaring met dezelfde kaart of heeft iemand enig idee of dit zou kunnen werken? (dus die van de afbeelding, niet die van TurboSim, want we weten allemaal dat dat dé kaart is )

In ieder geval, thanks & ik zal je laten weten als ze zijn aangekomen of ze werken of niet! (In tussentijd mogen jullie natuurlijk altijd je mening/ervaring hier posten!!)

Ohja, de kans is groot dat ik er een paar op overschot ga hebben, dus als er geïnteresseerden zijn, let me know (ik ga hier geen woekerwinst op maken, geen schrik )

Thanks in advance!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afbeelding 17.jpg‎ (27,3 KB, 22x gelezen)

Laatst gewijzigd door anxi; 03-01-08 om 02:46. Reden: meer info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 10:30
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

Anxi,

Ik heb 3 van deze dingen ingebouwd, werkt PERFECT!!! Passen supergoed en je hoeft niets te installeren! Daarbij komt het dat je sim bijna helemaal in tact blijft!

Wat moet je er voor betalen?

Mvg,
P
  #3  
Oud 03-01-08, 10:35
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Heb je toevallig een link daarvan (weet niet of het mag?), kan namelijk niks van vinden.
  #4  
Oud 03-01-08, 20:47
anxi anxi is offline
• iOS 2.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

@ paalpizzle
Geweldig! Thanks a lot! We hebben ze met een paar man in 1 groot lot gekocht dus ze gaan iets kosten (omgerekend) 45-50€ het stuk. (zonder shipping, maar dat valt wel mee)
Hoeveel had jij ze betaald als ik vragen mag?
En eum.. 3 ingebouwd..?

@ MacFoxx (geweldige avatar trouwens )
Eum.. Een directe link kan ik er niet meteen van vinden, maar als je op eBay TurboSim intikt, krijg je al zometeen een hele lijst van die dingetjes. (Controleer maar via de foto's die ik hierboven erbij heb gestoken)
  #5  
Oud 09-10-08, 19:04
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anxi Bekijk bericht
@ paalpizzle
Geweldig! Thanks a lot! We hebben ze met een paar man in 1 groot lot gekocht dus ze gaan iets kosten (omgerekend) 45-50€ het stuk. (zonder shipping, maar dat valt wel mee)
Hoeveel had jij ze betaald als ik vragen mag?
En eum.. 3 ingebouwd..?

@ MacFoxx (geweldige avatar trouwens )
Eum.. Een directe link kan ik er niet meteen van vinden, maar als je op eBay TurboSim intikt, krijg je al zometeen een hele lijst van die dingetjes. (Controleer maar via de foto's die ik hierboven erbij heb gestoken)
50 € het stuk??
da's veel
heb er 2 besteld + 2 siliconcase voor een bedrag van 62,55 € met DHL inclusief!!


Dre


NB: nu nog werken!!
  #6  
Oud 09-10-08, 20:08
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ehhm, je snapt hopelijk wel dat je reageert op een topic waar al meer dan een half jaar niet op gereageerd is, en dat de prijzen wel eens kunnen veranderen in 10 maanden
En tevens een unlockkaart niet meer nodig is voor een 1e generatie iPhone aangezien de baseband unlocked is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
Iphone 3G op Ebay xa4cornelis Koopinformatie USA 9 20-06-08 10:19
Ebay ? Dazzle Archief 2 01-04-08 18:19
3GPP Ted87 Archief 0 05-01-08 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.