//

Geen netwerk

Geen netwerk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Er was vandaag een klant op mijn werk die vroeg of wij wat met iPhones deden, omdat hij hem geupdate had, en hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-09, 21:50
nick89 nick89 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 8
Standaard Geen netwerk

Dag mensen,

Er was vandaag een klant op mijn werk die vroeg of wij wat met iPhones deden, omdat hij hem geupdate had, en hij weer gelocked was. Wij verkopen helaas geen iPhones, maar ik wou hem best helpen met jailbreaken en unlocken. Nu gaat dat allemaal wel leuk enzo, maaaaaarr... na Ultrasnow heeft de iPhone nog geen netwerk. Ik ben niet zeker van welke firmware er op stond voordat ik eraan begon. Hij is echt onlangs geupdate, dus ik weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben? Betreft een iPhone 3G 16GB, 3.0.1 firmware (jailbroken) en (niet werkende?!) unlock met behulp van ultrasnow. Dit heb ik trouwens ook al enkele malen opnieuw geinstalleerd..

Het ligt niet aan de simkaart, dus dat is geen optie. Er zijn 3 simkaarten geprobeerd die in andere telefoons wel functioneren. Ook heb ik de iPhone al 3 maal opnieuw restored naar 3.0.1 (gedwonload van de Wiki)..

Hij zegt trouwens ook als je bij aanbieder een netwerk wil zoeken (evt. handmatig): 'Netwerklijst kan niet worden geladen.'

Iemand een oplossing??

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-09, 22:08
nick89 nick89 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik lees dus net dat (hopelijk voorlopig?) niet mogelijk is om iPhones die inmiddels geupdate zijn naar 3.1 niet meer te unlocken zijn. Ik hoop dat er snel verandering in komt (voor die beste man dan, heb er zelf geen last van)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
iPhone 3G: Geen netwerk lienke Unlock 4 16-06-09 02:20
Geen netwerk konijntje666 Archief 2 03-05-09 17:23
Geen 3G netwerk gitaarhaantje Odido (T-Mobile) 4 11-04-09 21:45
iPhone: geen netwerk fukutoshin Jailbreak 4 08-11-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.