simkaart fout discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik heb pas een iphone 3gs gekocht hij was gejailbraiked maar laatste tyd had ik problemen met de batterij die ging te snel leeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simkaart fout
Hey
ik heb pas een iphone 3gs gekocht hij was gejailbraiked maar laatste tyd had ik problemen met de batterij die ging te snel leeg zonder gebruik en werd ook heel warm ik heb by itunes herstellen gedrukt nadien zegt itunes = De Simkaart in deze iphone word niet ondersteund verder kan ik niets doen met mijn iphone buite noodgevallen bellen kan iemand me snel helpen ? MVG Laatst gewijzigd door Bomans; 19-10-09 om 14:31. Reden: Vet lettertype aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En het is firmware 3.1.2 (3.1.1 is voor ipod) pas even je profiel aan |
|
|||
|
|||
uhm jah unlocked heb hem toch ervoor gebruikt en ja tis 3.1.2
kan je my helpen ? |
|
||||
|
||||
Tja, als je nu herstel hebt gedaan in itunes staat er de officiële 3.1.2 op en kan je helaas niet unlocken.
Je zit dus met een hele dure iPod. |
|
|||
|
|||
hoe weet ik zeker als ik 3.1.2 heb ben niet zeker
|
|
||||
|
||||
Wat zegt iTunes?
|
|
|||
|
|||
De simkaart in deze iphone word niet ondersteund
alleen compatibele simkaarten van een bevoegede leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. plaats aub de simkaart die bij u iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende simkaart als je msn hebt kan je mij toevegen : Gangsta_rullez@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Ik ben anti msn
En ik vrees dat momenteel niemand je kan helpen. Je iPhone is gelocked en unlocken is nu niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
en als ik die binne breng in de winkel ?
dus gy wilt zeggen dat ik mn iphone nu kan weggooien ? der moet tog iets zyn dat ik mn iphone terug kan gebruiken ? Laatst gewijzigd door Bomans; 19-10-09 om 15:08. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
- Winkel zal weinig tot niets opleveren
- dat heb ik helemaal niet gezegd. Wegsmijten is het laatste wat je moet doen. - voorlopig helemaal niets. |
|
|||
|
|||
wie weet hoelang ik kan wachten
|
|
||||
|
||||
Voorlopig niemand. Als er al een unlock komt.
|
|
|||
|
|||
zit met hezelfde probleem je bent dus niet de enigste! wachten maar. komt vanzelf bericht hier op iphoneclub of hij te unlocken is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
iPhone 4: Fout met simkaart melding | tabdel | Unlock | 4 | 24-09-10 19:38 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
iPhone 3GS: fout met simkaart | Rol@nd | Unlock | 2 | 26-02-10 20:55 |
|
|