iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: Unlock zonder AT&T sim-kaart (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/4646-unlock-zonder-at-and-t-sim-kaart.html)

maurits_m 07-01-08 10:24

Unlock zonder AT&T sim-kaart
 
Met de import van mijn iphone isde at&t sim-kaart verloren. Ik kan nu niet in itunes de phone activeren om verder te kunnen.
Wie kan mij aan een originele at&t sim-kaart helpen?
alvast bedankt omg utrecht

Common.Sense 07-01-08 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maurits_m (Bericht 36544)
Met de import van mijn iphone isde at&t sim-kaart verloren. Ik kan nu niet in itunes de phone activeren om verder te kunnen.
Wie kan mij aan een originele at&t sim-kaart helpen?
alvast bedankt omg utrecht

Heb je die toch niet voor nodig :)

Stiruam 07-01-08 11:29

Heej naam genoot, je hebt dat ding niet nodig want je kan hem tog niet gebruiken in NL. Als je hem jailbreaked (moet je hem eerst ff downgraden naar 1.1.1) dan kan je hem activeren zonder dat je dus een abbonement hoeft af te sluiten. Handig + goedkoop en dan alleen nog even wachten op de unlocker of een Hacksim kopen zoasl turbosim!

Greetz, Stiruam

maurits_m 07-01-08 11:54

Gents,
Thanx voor reply. Ben toch een leek hier maar als ik via itunes aansluit krijg ik bericht in beeld dat niet correcte simkaart aanwezig is. Begrijp de rest v/d stappen om downgrade etc maar krijg hem niet geactiveerd in itunes kan dus niet downgraden...misschien ontbreekt het mij aa de commeon sense??
cheers

Stiruam 07-01-08 12:00

Probeer deze eens ik denk dat het gewoon zal kunnen zonder sim kaart: https://forum.iculture.nl/f1/ip...r-1-1-1-a.html

maurits_m 07-01-08 13:23

heb alle stappen geprobeerd en ook met mijn NL sim maar werkt niet... Heb kennelijk toch originele nodig daarvoor daarna maakt t inderdd niet meer uit.
Iemand bereid mij zijn oude kaart te lenen/sturen??
thanx

Stiruam 07-01-08 13:26

Kijk Jailbreak & bypass activation without using AT&T Sim - Hackint0sh

Greetz, Stiruam

crunch81 07-01-08 13:27

Maurits,

Als ik je vraag zo lees denk je dat als je een AT&T simkaart hebt, deze erin stopt en je Iphone het dan doet? (begrijp me niet verkeerd, maar moet dit weten om je verder te helpen).

maurits_m 07-01-08 13:45

at&t simkaart
 
@crunch

Ik heb alleen de at&t sim kaart nodig om itunes te activeren zodat ik kan downgraden naar 1.1.1 en de dan jailbreaken.
Met mijn nederlandse sim geeft itunes aan dat hij niet kan openen en zonder simkaart doet hij ook niks. Wat ik ervan begrijp is dat als je de originele at&t kaart hebt deze activatie in itunes geraliseerd kan worden en daarna maakt het idd niks meer uit.
thanx

Destiny 07-01-08 14:27

Dit klopt niet. De AT&T kaart heb je niet nodig.
Activeren met de AT&T simkaart wil je ook liever niet geloof mij ;)
Dan zit je aan een abonnement met AT&T....
Downgraden doe je door de iPhone in DFU mode te zetten en dan te herstellen met de 1.1.1 firmware. Daarna geeft ie error 1015 wat normaal is. Laat hem normaal opstarten met iBrickr en je kunt jailbreaken en activeren met de appsnapp manier

crunch81 07-01-08 15:21

Ik verplaats dit topic even.

Je kan in de Wiki kijken, daar staat de juiste handleiding tussen om je Iphone te Activeren en Jailbreaken. Weet je welke versie je hebt?

maurits_m 07-01-08 16:56

iphone in itunes koppelen
 
Ja ik de firmware 1.1.2 en bootloader 4.6 niet de meest makkelijke zeg maar.
Wat mijn probleem is voor de duidelijkheid dat ik mijn otb 1.1.2 niet gekoppeld krijg aan itunes. Ik begrijp dat ik geen abbonement wil afsluiten, maar zonder originele simkaart (die ik dus niet meer heb) krijg ik itunes niet gekoppeld aan de iphone.
Ik heb alles bekeken maar alle handleidingen en methodes beginnen met het koppelen aan itunes wat dus niet lukt bij mij....

Frits 07-01-08 17:10

@Maurits, welke foutmelding krijg je dan precies ?!
jailbreak heb je al gedaan toch ?!

manumaster 07-01-08 17:58

Ik heb dit zelfde probleem gehad. Bij mij werkte het door een normale simkaart te gebruiken met de simcode bij het aanzetten van de telefoon uitgeschakeld.

crunch81 07-01-08 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maurits_m (Bericht 36708)
Ja ik de firmware 1.1.2 en bootloader 4.6 niet de meest makkelijke zeg maar.
Wat mijn probleem is voor de duidelijkheid dat ik mijn otb 1.1.2 niet gekoppeld krijg aan itunes. Ik begrijp dat ik geen abbonement wil afsluiten, maar zonder originele simkaart (die ik dus niet meer heb) krijg ik itunes niet gekoppeld aan de iphone.
Ik heb alles bekeken maar alle handleidingen en methodes beginnen met het koppelen aan itunes wat dus niet lukt bij mij....

Maurits, je kan deze handleiding volgen, je kan van jouw Iphone een Ipod maken, maar je Iphone is nog niet software matig te "Sim-unlocken" (zodat je kan bellen) Daar heb je weer wat anders voor nodig, namelijk en Turbosim, kijk in de Wiki voor de uitleg hiervan.

sophia 10-02-08 18:28

hallo ik ben mike, en ik heb een iphone 1.1.3. allen ik kan hem nog niet activeren zonder at&t.
kan iemand mij helpen

Bulova 10-02-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sophia (Bericht 60394)
hallo ik ben mike, en ik heb een iphone 1.1.3. allen ik kan hem nog niet activeren zonder at&t.
kan iemand mij helpen

Mike/Sophia, gefeliciteerd met je iPhone 1.1.3.! Voordat je begint is het wellicht handig om de wiki te raadplegen. Daar leer je een heleboel van. Daarnaast is google.nl ook een aanrader :).

kortom, lees, lees en lees nog meer voordat je begint. Alles wat je wilt weten is te vinden. Kleine hint: downgraden naar 1.1.1.

Succes,
Bulova

kastro 20-09-08 13:39

hallo

ik heb namelijk ook zelfde probleem als maurits, en ik heb gezocht bij wiki en kan nergens vinden, want moet dat At&t kaart hebben en anders gaat het niet verder

wie kan me aub helpen

Astro 20-09-08 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kastro (Bericht 195396)
hallo

ik heb namelijk ook zelfde probleem als maurits, en ik heb gezocht bij wiki en kan nergens vinden, want moet dat At&t kaart hebben en anders gaat het niet verder

wie kan me aub helpen

heb je niet nodig! gewoon jailbraken en unlocken...

kastro 20-09-08 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 195588)
heb je niet nodig! gewoon jailbraken en unlocken...

dat wilt die niet, dan zegt me itunes dat ik een eigenkaart nodig heb om te kunne activeren, dus moet At&t kaart hebben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.