//

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dj_mbs Hallo, Ik heb een Iphone 3GS 16Gb (White) met 3.1.2 en baseband 05.11.07. Ik heb met Blackra1n met Iphone kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 24-01-10, 15:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj_mbs Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een Iphone 3GS 16Gb (White) met 3.1.2 en baseband 05.11.07. Ik heb met Blackra1n met Iphone kunnen unlocken enzo alles werkt uitstekend. Alleen zit ik met een lastig probleem. Wanneer ik mijn iPhone compleet uitzet en dan opnieuw aanzet, dan komt hij in herstelmodus te staan en ik kan er niet meer uitgaan..
Iemand een oplossing?
Jij hebt een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]. Hier is momenteel nog geen oplossing voor, maar dat had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 24-01-10, 22:57
dj_mbs dj_mbs is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Jij hebt een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]. Hier is momenteel nog geen oplossing voor, maar dat had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden
Ik heb het enkele uurtjes geleden pas ontdekt op youtube. Toch bedankt
  #283  
Oud 26-01-10, 16:28
superdave superdave is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard Telefoon unlocken werkt niet

Allen,

Ik heb een 3G, Modemfirmware 05.11.07, Firmware 3.1.2 (7D11).
Met blacksnow proberen te unlocken dmv de diverse handleidingen/topics.

Al een complete restore gedaan (naar default)

Ik krijg nu wel KPN te zien, maar hij geeft aan "Andere simkaart aanwezig" "Verbind met iTunes".

Wie o wie heeft er suggesties.
  #284  
Oud 26-01-10, 16:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #285  
Oud 26-01-10, 19:25
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Heb af en toe het probleem dat ik vol bereik heb. Ik wil bellen of word gebeld. Bereik valt weg en gaat opnieuw zoeken, vervolgens heb ik weer vol bereik en kan ik dan pas weer bellen.

Gebeurd vaker als ik iemand wil bellen dan als ik word gebeld.
Heb al een keer opnieuw geïnstalleerd maar daar lag het niet aan.

Zal dit komen door blacksn0w? Meer mensen hier last van?
  #286  
Oud 31-01-10, 02:58
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 Bekijk bericht
je bedoelt hoe je hem nu moet unlocken?
ultrasn0w denk ik gewoon toch?
ik heb geen 3GS dus kan het niet zo zeggen maar die baseband is Ultrasn0w
Hij is al unlocked, maar wil naar 3.1.2


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het gemakkelijkste is om te updaten met een officiële 3.1.2 firmware (dus in iTunes) en daarna te jailbreaken en te unlocken met resp. Blackra1n en Blacksn0w. Handleidingen daarvoor vind je hier.

En als je niet wil updaten klopt het wat martijn332 hierboven zegt.
Maar als via itunes update veranderd me baseband toch?!
  #287  
Oud 31-01-10, 09:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

De baseband is momenteel niet het probleem, de bootrom in de nieuwste toestellen is de bottleneck.
Alle basebands zijn te jailbreaken en te unlocken, met de nieuwste bootrom is alleen tethered jailbreaken mogelijk.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #288  
Oud 31-01-10, 11:39
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
De baseband is momenteel niet het probleem, de bootrom in de nieuwste toestellen is de bottleneck.
Alle basebands zijn te jailbreaken en te unlocken, met de nieuwste bootrom is alleen tethered jailbreaken mogelijk.
Ah oke!
Nja dan ga ik er maar vanuit dat updaten en unlocken straks goed lukt!
  #289  
Oud 01-02-10, 18:09
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

haha heerlijk die klantenservice overal(A)

eerst telfort gebelt(daar heb ik me abb) maar die kunnen een iphone niet unlocken...
toen t-mobile gebelt, die willen me niet helpen omdat ik geen abb bij hun heb...
toen apple gebelt en die weten niks van hun eigen iphone af?dus dan moet ik van hun of me provider bellen of op iphoneclub.nl kijken...

haha wat een trieste mensen dan maak je iphone en zeg je tegen je klanten dat je er niks mee kan...

mare weet iemand toevallig of het dev team ook nog met een andere unlock komt of blijft alles bij blacksn0w hangen?:S
  #290  
Oud 01-02-10, 22:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wat is het probleem? Je hebt (volgens je profiel) een 3G. Die kun je zelf unlocken toch?
  #291  
Oud 01-02-10, 22:51
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Wat is het probleem? Je hebt (volgens je profiel) een 3G. Die kun je zelf unlocken toch?
dat kan inderdaad ja
maar dan moet blacksn0w wel werken....:'(
  #292  
Oud 02-02-10, 14:38
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Martijn, heb je nou al mijn oplossing geprobeerd dan?
mijn iphone werkt nogsteeds vanaf het moment dat ik zei dat ie het weer deed.
ondertussen is dat alweer een paar weken en pagina's terug, maar als het goed is staat het er nog
  #293  
Oud 02-02-10, 16:34
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Bekijk bericht
Martijn, heb je nou al mijn oplossing geprobeerd dan?
mijn iphone werkt nogsteeds vanaf het moment dat ik zei dat ie het weer deed.
ondertussen is dat alweer een paar weken en pagina's terug, maar als het goed is staat het er nog
al een paar keer maar ook dat werkt niet...

ik heb het idee dat die nog slechter reageerd dan toen een paar weken terug:S

ik kreeg net ineens bij cydia de melding "activering mobiel data netwerk niet mogelijk" dus nu reageerd die tenminste weer als ik blacksn0w installeer eerst had je gewoon het idee dat die zij dat die hem installeerde mnaar het niet deed ofzo?:S
ben hem nu ff opnieuw aan het installeren en dan doet die het straks miss wel(A) hoop ik


en dat bericht van jou gon is geloof ik weggehaalt kan hem nergens meer vinden...

Laatst gewijzigd door martijn332; 02-02-10 om 16:40.
  #294  
Oud 02-02-10, 18:38
basb12345 basb12345 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard reboot niet na blackrain

Hallo,

Ik heb zojuist (2 keer) geprobeerd om mijn 3GS te jailbraken met blackrain op mijn mac. Nadat ik het plaatje van geo op mijn iphone zie reboot hij niet echt maar krijg ik te zien dat ik em moet connecten met itunes, en itunes zegt dat hij in herstelmodus staat... Heb alles hersteld en hetzelfde nogmaals geprobeerd maar geen succes. Weet iemand wat ikmoet doen?

thnx
  #295  
Oud 04-02-10, 17:30
Jurii Jurii is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard [3.1.2/5.11.7] Unlock problems, Niks helpt

Beste iPhoneClub leden,

Ik zal even kort toelichten hoe het zit.

Ik heb een iPhone gehad, maar door een white screen of death was ie defect gegaan. Ik heb hem opgestuurd en vervolgens 4 maanden later een nieuwe gekregen. Mijn oude iPhone was unlocked met OS 3.0, deze iPhone die ik nieuwe kreeg, zat standaard 3.1.2 erop en baseband 0.5.11.07. Ik kan dus niet downgrade naar 3.0 want dan krijg ik een error.

Dus ik heb even op deze site gezocht, en andere, en er was een jailbreak/unlock mogelijk voor 3.1.2.

Dus ik jailbreak hem, zonder enige problemen,

Nu heb ik 2 opties gedaan.

Op een site stond te werken met UltraSn0w, dat heb ik gedaan, Geen bereik. 2x opnieuw geprobeerd (Resetten naar 3.1.2 etc etc) Maar geen succes.

Op deze of die andere site stond om het te doen met BlackRa1n/Blacksn0w.
Dus ik reset mijn iPhone netjes, sluit iTunes af, druk op make it snow. Paar minuten later is de iPhone keurig gejailbreaked. Ik druk op de blackra1n app, Ik installeer Cydia + blacksn0w no problems, maar dan komt het;

Ik heb geen bereik, Er staat No service/Geen service.

Ik heb blacksn0w ook proberen te downloaden via Cyda (Source to voegen blackra1n.com etc etc) maar dat mocht ook niet baten.

Wat moet ik nou doen

Ik heb de iPhone al stuk of 5-6 opnieuw gereset( 3.1.2 via iTunes).
Ik heb via UltraSn0w en Blacksn0w gedaan, allebei geven NO SERVICE aan.

Ik ben echt ten einde raad, ik heb van alles gegoogled, van alles geprobeert maar geen succes.

Als iemand mij kan helpen, SUPER, maar dat die kans is klein.
Ik ben bereid alles te proberen behalve hem uit elkaar te schroeven.
  #296  
Oud 04-02-10, 17:34
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd

@Jurii

Baseband 05.11.07 kan alleen unlocked worden met Blacksn0w. Je moet daarvoor je iPhone hebben gejailbreakt met Blackra1n en vervolgens unlocken met Blacksn0w. Wellicht dat je er wat aan hebt om het via onze handleidingen te doen:

- Jailbreak iPhone 3GS met Blackra1n
- Unlock iPhone 3GS met Blacksn0w
  #297  
Oud 04-02-10, 17:36
Jurii Jurii is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat heb ik al gedaan, Staat ook in mijn post

Qoute:

Op deze of die andere site stond om het te doen met BlackRa1n/Blacksn0w.
Dus ik reset mijn iPhone netjes, sluit iTunes af, druk op make it snow. Paar minuten later is de iPhone keurig gejailbreaked. Ik druk op de blackra1n app, Ik installeer Cydia + blacksn0w no problems, maar dan komt het;

Ik heb geen bereik, Er staat No service/Geen service.


_______ end qoute


Ik jailbreak hem via Blackra1n, ik installeer cydia + sn0w, maar dan heb ik geen bereik.



Ik heb het met blacksn0w/blackra1n geprobeerd en met ultrasn0w, maar niks helpt. Ik heb de heletijd no-service. Netwerk instellingen etc werkt allemaal niet
  #298  
Oud 04-02-10, 17:46
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurii Bekijk bericht
Dat heb ik al gedaan, Staat ook in mijn post

Qoute:

Op deze of die andere site stond om het te doen met BlackRa1n/Blacksn0w.
Dus ik reset mijn iPhone netjes, sluit iTunes af, druk op make it snow. Paar minuten later is de iPhone keurig gejailbreaked. Ik druk op de blackra1n app, Ik installeer Cydia + blacksn0w no problems, maar dan komt het;

Ik heb geen bereik, Er staat No service/Geen service.


_______ end qoute


Ik jailbreak hem via Blackra1n, ik installeer cydia + sn0w, maar dan heb ik geen bereik.



Ik heb het met blacksn0w/blackra1n geprobeerd en met ultrasn0w, maar niks helpt. Ik heb de heletijd no-service. Netwerk instellingen etc werkt allemaal niet
Voor de duidelijkheid; nadat het met Yellowsn0w was mislukt, heb je je iPhone eerst opnieuw hersteld en vervolgens gejailbreakt met Blackra1n en unlocked met Blacksn0w? Dat kan namelijk al helpen.

Pas nu alleen wel op met herstellen, want Apple is gestopt met het signeren van de 3.1.2. firmware, wat betekent dat als je nu hersteld je met de 3.1.3 firmware komt te zitten .
  #299  
Oud 04-02-10, 18:02
Jurii Jurii is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid; nadat het met Yellowsn0w was mislukt, heb je je iPhone eerst opnieuw hersteld en vervolgens gejailbreakt met Blackra1n en unlocked met Blacksn0w? Dat kan namelijk al helpen.

Pas nu alleen wel op met herstellen, want Apple is gestopt met het signeren van de 3.1.2. firmware, wat betekent dat als je nu hersteld je met de 3.1.3 firmware komt te zitten .
nadat ik yellowsn0w had, gaf hij geen service aan. Dus heb ik hersteld en toen gejailbreaked met blackra1n en blacksn0w. Maar die gaf ook no-service aan.

Ik heb zoon ISWP bestand geloof ik, die stond bij de guide. (3.1.2)
Dus ik herstel vanuit dat bestand, niet vanuit apple/itunes.
  #300  
Oud 05-02-10, 09:21
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard ondank Blackrain en Sn0w geen unlock

ik volg jullie discussie en heb gelijkluidende problemen. ik heb allemaal dezelfde stappen doorlopen maar mijn iphone reboot niet na de "make it Rain" melding, Running en dan "waiting for reboot". Die laatste stap doet hij niet. Hij blijft maar wachten en reboot dus niet.
Ik trek na 20 minuten de stekker er uit en zie dat Blackrain er wel op staat, sn0w werkt en veroorzaakt dat de sim gezien wordt maar ik kan hem niet gebruiken. Er is, zeg maar, wel signaal en de KPN tekst ernaast maar de Iphone meldt steeds dat er een verkeerde sim in zit en geeft de melding "verbindt met Itunes".

tot wanhoop probeer ik opnieuw de firmware 3.2.1 te her-installeren maar "wegens een fout" is dit niet mogelijk. Schiet mij maar lek!

Een gecompliceerd probleem. Ondanks de goede zoekfunctie op dit forum weet ik niet hoe ik dit probleem kan opzoeken en terugvinden én oplossen. Heeft iemand een oplossing? Help (Please?)!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic WDS001 Unlock 183 26-08-13 17:26
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 01:06
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.