iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/47443-iphone-3g-3gs-blacksn0w-voor-firmware-3-1-2-verzameltopic.html)

WDS001 03-11-09 19:01

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic
 
Downloadlink

Enkel voor iPhone 3G/3GS!
Blackra1n unlockt baseband 05.11.07 en maakt officiële tethering mogelijk. Blackra1n RC3 activeert ook je iPhone!

Keuzemogelijkheden:
  • Blackra1n-app nog op je iPhone
    Icy is vervangen door de optie "ra1n". Dit moet je installeren om je Blackra1n-app te updaten. Na de update open je de Blackra1n-app opnieuw en zal je "sn0w" zien. Installeer dit en je iPhone is unlocked!
  • Nieuwe gebruikers, enkel opzoek naar een unlock
    Download Blackra1n.exe op je computer en draai dat zoals hier. Start je je iPhone dan op, dan zie je de Blackra1n-app. Start deze, installeer Blacksn0w en je iPhone is unlocked!
  • Gejailbreakt met Pwnagetool/customfirmware of de Blackra1n-app verwijderd
    Later komt Blacksn0w ook via Cydia beschikbaar. Blacksn0w is nu ook in Cydia verkrijgbaar, repo: blackweather

Voor Wi-Fi problemen na Blacksn0w: herstel netwerkinstellingen en reboot je iPhone! Verder info vind je in dit topic!

Blacksn0w is de nieuwe unlock van Geohot voor de nieuwste baseband (05.11.07). Stel hier al je vragen omtrent Blacksn0w.

Blacksn0w is enkel voor de iPhone 3G/3GS. De iPhone 2G is te jailbreaken met Blackra1n, maar moet unlocked worden dmv Bootneuter!

Lees ook dit artikel!
Een handleiding voor de Blackra1n-jailbreak vind je hier!

Downloadlink

keesmetvlees 03-11-09 19:15

Ik heb mijn Iphone 3G met 3.0.1 unlocked met ultrasn0w kan ik deze blackra1n gewoon draaien of moet ik hem updaten naar officiële 3.1.2 of updaten naar custum 3.1.2

King1987 03-11-09 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 378739)
Maar als ik gwn herstel via de originele fw dan krijg ik zo een stekker met iTunes en zegt die Insert Valid Sim ofzoiets. Dan krijg ik men springboard nie te zien.

Herstel met een custom FW en daarna Blackra1n RC3 gebruiken.

Forward_observer 03-11-09 19:20

ik heb een 3gs JB-d met ultrasnow en volgens nij unlocked . kan je gewwon de aangeboden itunes 3.1.2 update installeren en dan blackrain er over?

Blaster 03-11-09 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 378744)
Herstel met een custom FW en daarna Blackra1n RC3 gebruiken.

Dat heb ik al gedaan maar ik zie de blackrain app nie op men scherm

WDS001 03-11-09 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forward_observer (Bericht 378753)
ik heb een 3gs JB-d met ultrasnow en volgens nij unlocked . kan je gewwon de aangeboden itunes 3.1.2 update installeren en dan blackrain er over?

Inderdaad ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 378754)
Dat heb ik al gedaan maar ik zie de blackrain app nie op men scherm

Dan is het niet gelukt, blijven proberen..

Destiny 03-11-09 19:31

Blacksn0w moet je downloaden uit de blackra1n app die hij installeert op je iPhone.

jkthebest 03-11-09 19:34

werkt dit ook met iphones uit amerika? ja toch? en hoe? met dat hacktiveren ofzo

WDS001 03-11-09 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jkthebest (Bericht 378787)
werkt dit ook met iphones uit amerika? ja toch? en hoe? met dat hacktiveren ofzo

Blackra1n activeert ook je iPhone dus gewoon Blackra1n installeren, draaien en daarna Blacksn0w uit de Blackra1n-app op je iPhone draaien.

--koen-- 03-11-09 19:50

Mensen,

Ik heb momenteel mijn jailbroken iphone 3.1 aan mijn laptop hangen en blaickrain gedownload en gestart. Het programma begint maar blijft hangen op 'running'. Ik zal vast en zeker iets verkeerds doen... Maar wat??

deKevster 03-11-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door --koen-- (Bericht 378818)
Mensen,

Ik heb momenteel mijn jailbroken iphone 3.1 aan mijn laptop hangen en blaickrain gedownload en gestart. Het programma begint maar blijft hangen op 'running'. Ik zal vast en zeker iets verkeerds doen... Maar wat??

Is je iPhone afhankelijk van een unlock?

Zoja, even updaten naar de originele 3.1.2 firmware via iTunes. Dan blackra1n starten. Vervolgens gewoon de stappen volgen..

--koen-- 03-11-09 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deKevster (Bericht 378823)
Is je iPhone afhankelijk van een unlock?

Zoja, even updaten naar de originele 3.1.2 firmware via iTunes. Dan blackra1n starten. Vervolgens gewoon de stappen volgen..

Hij is afhankelijk van een unlock inderdaad. Ik heb hem na het updaten naar 3.1 met baseband 5.11.07 niet meer kunnen gebruiken.

Ik kan hem nu dus aan Itunes hangen, updaten en dan blackrain opnieuw aanklikken?

Ps. zijn mijn programma`s dan allemaal verdwenen?

deKevster 03-11-09 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door --koen-- (Bericht 378824)
Hij is afhankelijk van een unlock inderdaad. Ik heb hem na het updaten naar 3.1 met baseband 5.11.07 niet meer kunnen gebruiken.

Ik kan hem nu dus aan Itunes hangen, updaten en dan blackrain opnieuw aanklikken?

Ps. zijn mijn programma`s dan allemaal verdwenen?

Je Cydia programma's wel. Tenzij je Aptbackup runt. Je settings en andere programma's kun je herstellen doormiddel van de reservekopie in iTunes.

hean 03-11-09 20:06

mijn iphone heeft 3.1.2 en is gejailbreaked met pwnagetool en hoe kan ik hem nu jailbreaken? dus dan hoef ik hem niet meer te jailbreaken. hoe gaat het dan in zijn werk? ben zelf nogal noob op dat gebied dus... jailbreaken en unlocken kan mij nog wel lukken maar pwnagetool heb ik totaal geen verstand van.

hoe of wat nu

mvg han

Dannybevers 03-11-09 20:34

Wat ik me afvraag is als ik hem nu unlock met blacksn0w en de telefoon moet vanwege garantie terug. Is het dan gewoon herstellen in iTunes en weg is de unlock of komt er meer bij kijken.

JB is wel gewoon restore dat weet ik nog van de vorige keer maar unlock weet ik niet kan iemand mij meer over vertellen of bevestigen.

King1987 03-11-09 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers (Bericht 378907)
Wat ik me afvraag is als ik hem nu unlock met blacksn0w en de telefoon moet vanwege garantie terug. Is het dan gewoon herstellen in iTunes en weg is de unlock of komt er meer bij kijken.

JB is wel gewoon restore dat weet ik nog van de vorige keer maar unlock weet ik niet kan iemand mij meer over vertellen of bevestigen.

Ook dit is gewoon herstellen en je simlock staat er weer op! :)

34teKEBr 03-11-09 20:52

Moet ik voor te kunnen unlocken ook Cydia installeren of is blacksn0w genoeg?

WDS001 03-11-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 34teKEBr (Bericht 378938)
Moet ik voor te kunnen unlocken ook Cydia installeren of is blacksn0w genoeg?

Blacksn0w is genoeg.

34teKEBr 03-11-09 21:21

Ik krijg het niet werkend met mijn KPN Hi simkaart. Uiteraard blackra1n geïnstalleerd, hierna blacksn0w. Dit verloopt allemaal prima. Hierna herstart ik mijn iPhone 3GS en komt er weer te staan, simlocked.

ThaBudz 03-11-09 21:23

moet lukken , ik kreeg in eerste instantie ook dat ie niks vond met geen enkele sim en na reboot deed ie het


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.