//

Pushberichtgeving en dergelijke

Pushberichtgeving en dergelijke discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forummers, Ik heb een klein probleem met pushberichtgeving op mijn iPhone 3GS. Deze iPhone is gejailbreaked met blackra1n en geunlocked via Cydia Repository blackra1n.com ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-09, 19:25
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Hallo forummers,

Ik heb een klein probleem met pushberichtgeving op mijn iPhone 3GS. Deze iPhone is gejailbreaked met blackra1n en geunlocked via Cydia Repository blackra1n.com. Hierdoor heb ik mijn unlock via blacksn0w.

Zoals meerdere iPhone unlockers met blacksn0w, zijn er problemen met pushberichtgeving andere zaken omtrent certificaten. Ik zelf heb nog een 3G (factory-unlocked) liggen en wil graag weten of het mogelijk is om deze certificaten van de 3G te kopieren naar mijn computer en dan deze over te brengen op mijn 3GS.

Is het zo makkelijk of zit er een moeilijker proces aan vast? Is het certificaat telefoon gebonden? Graag wat advies waar mogelijk en misschien de paden waar ik de certificaten vandaan kan halen op mijn 3G om ze over te brengen op mijn 3GS.

Als ook iemand weet of bij elke herstel een ander certificaat wordt uitgegeven wil ik dat ook graag weten want dan kan ik mensen op dit forum ook een handje helpen met gratis ceritificaten, want zeg nou zelf, 4 euro voor een certificaat.. terwijl er misschien een mogelijkheid is waardoor we iedereen een handje kunnen helpen zonder kosten

Alvast bedankt voor je reply en misschien eventuele oplossing.

Is er nou werkelijk niemand die hier iets vanaf weet?

Laatst gewijzigd door Michael; 16-11-09 om 22:57. Reden: Editknop gebruiken SVP
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 16-11-09, 22:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravenge Bekijk bericht
Is er nou werkelijk niemand die hier iets vanaf weet?
Jawel, het staat hier zelfs ergens op het forum! Weet zeker het hier gelezen te hebben.

Gebruik de zoekfunctie eens?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-11-09, 23:24
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Het gaat hier mij niet om de zoekfunctie want die heb ik allang geraadpleegt.

Het gaat mij om het feit dat ik een iPhone heb met een t-mobile lock, die middels blackra1n wordt gehactivated, hierdoor krijg je een certificaat die voor Wi-Fi, Pushberichtgeving en andere zaken een probleem opleveren.

Helaas beschikken we ook niet over het middel om voor de hacktivation de keychains er af te halen en na de hacktivation om deze terug te plaatsen.

Inmiddels via het devteam de inject bestanden gebruikt maar nog steeds reageert de iPhone niet op Pushberichten en is Wi-Fi niet goed te gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10-08-12 23:11
Pushberichtgeving melding RuttieBARCA iPhone algemeen 4 22-07-10 00:03
iTunes error bij syncen muziek en dergelijke herojohan iTunes 5 20-07-10 01:18
Probleem met pushberichtgeving 3GS Rob S. iPhone algemeen 15 27-01-10 14:33
Herstel vereist en dergelijke hanzana Unlock [archief] 4 08-05-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.