//

de simkaart in deze iphone word niet ondersteund

de simkaart in deze iphone word niet ondersteund discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Na uitgebreid zoeken in dit forum en via Google kom ik er toch niet uit. Hopelijk kunnen jullie wat hulp bieden. Ik heb een collega ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-09, 13:17
smonte smonte is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Exclamation de simkaart in deze iphone word niet ondersteund

Na uitgebreid zoeken in dit forum en via Google kom ik er toch niet uit. Hopelijk kunnen jullie wat hulp bieden.

Ik heb een collega met een AT&T iPhone OS 3.01 en Jailbreak en Ultrsn0w unlock met Vodafone NL kaart, van de week heeft hij zijn iTunes geupgrade naar versie 9.02 en sinds dien krijgt hij de melding "de simkaart in deze iphone word niet ondersteund" Hij vroeg aan mij wat er aan de hand is. We hebben iTunes er weer vanaf gehaald en 9.0.1 er op gezet nog steeds hetzelfde. Via Google gezocht en een oplossing zou opnieuw Jailbreaken zijn. De official upgrade naar 3.1.2. uitgevoerd(dus incl nieuwe baseband) Een jailbreak(met hacktivate) uitgevoerd met Blackra1n en daarna Blacksn0w uitgevoerd. Hij kan nu weer bellen met zijn Vodafone NL kaart maar iTunes blijft dezelfde foutmelding geven. Wat kan het zijn, iemand nog suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-09, 11:59
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

is dus niet goed unlocked, gewoon opnieuw doen.

anders restore en opnieuw jailbreak unlock
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #3  
Oud 20-11-09, 13:38
smonte smonte is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Als ik kan bellen en dataverkeer doet het dan is de unlock toch wel goed gegaan? Of kan het toch niet helemaal goed zijn gegaan?
  #4  
Oud 20-11-09, 14:03
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smonte Bekijk bericht
Als ik kan bellen en dataverkeer doet het dan is de unlock toch wel goed gegaan? Of kan het toch niet helemaal goed zijn gegaan?
Dat vraag ik me ook af, ik heb namelijk op aanraden van een T-Mobile medewerkster in Utrecht de activatie in iTunes met een prepaid kaart van T-Mobile gedaan. Daarna heb ik blacksn0w via Cydia geïnstalleerd. Maar iTunes zegt de activering alleen door toegestaande sim kaarten te voltooien.
  #5  
Oud 24-11-09, 21:27
jayverberne jayverberne is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde

en kan niet eens bellen mijn verbinding is zo laag of er staat geen service's

iemand die me kan helpen ???

het is al gelukt.had hem niet goed geunlockt

Laatst gewijzigd door Michel15; 25-11-09 om 20:01.
Reageren

Labels
itunes, sim card, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund agbulut Jailbreak 30 21-04-11 10:50
iPhone 3G: 'de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB ' elyas Unlock 18 22-06-10 00:35
de simkaart in deze iphone word niet ondersteund fuqua Archief 12 31-07-09 20:28
simkaart word niet ondersteund amdis Archief 1 14-06-09 12:48
De SIM-kaart in deze Iphone word niet ondersteund and----rew Archief 2 24-09-08 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.