//

Legaal unlock T-mobile zonder aankoop bewijs?

Legaal unlock T-mobile zonder aankoop bewijs? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone via marktplaats gekocht, en ik wil hem graag LEGAAL unlocken zodat ik hem kan updaten en dat er geen virussen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-10, 00:00
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Exclamation Legaal unlock T-mobile zonder aankoop bewijs?

Ik heb mijn iPhone via marktplaats gekocht, en ik wil hem graag LEGAAL unlocken zodat ik hem kan updaten en dat er geen virussen op komen.
Maar ik heb omdat ik hem op marktplaats heb gekocht geen aankoopbewijs, is het dan nog mogelijk om hem te unlocken via T-mobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-10, 00:17
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

verhalen zijn wisselend hier op het forum , ik zou gewoon met T-Mobile bellen en dan zien wat zij zeggen .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #3  
Oud 04-01-10, 14:30
woutervandenworm woutervandenworm is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Inderdaad een heel vreemde gang van zaken. Ik ben nu bij een t-mobile zaak geweest en gebeld naar het unlock nummer van tmb. Geen een mogelijkheid om een tweedehands iphone zonder 120 euro te unlocken, terwijl dit gewoon gratis moet zijn.

Wil graag m'n iphone zonder jailbreak gebruiken. Gewoon omdat dit moet kunnen. Volgens apple is jailbreaken illegaal. Maar ik zie helaas geen andere mogelijkheid om hem te unlocken.

Dus met andere woorden de iphone blijft van t-mobile???????

Laatst gewijzigd door woutervandenworm; 04-01-10 om 14:41.
  #4  
Oud 04-01-10, 15:35
Pluut Pluut is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Unhappy Legal unlock zelfs via prepaid

@ Xander,

Heb zojuist de unlock hotline van T gesproken en die kunnen de Nederlandse Iphones unlocken. Zelfs als je geen T-mobile abo hebt. Je moet in dat geval een prepaid kaartkopen, deze opwaarderen met 120,-. Zij regelen het dan als het goed is via Itunes...

Heb zelf een nieuwe 3gs uit de VS alleen deze weigeren ze te unlocken. Dit zou zogenaamd niet mogen van Apple, Apple stuurt je echter wel naar T-mobile.....

Iemand anders die nog een tip heeft hoe je een Amerikaanse iphone legala kan unlocken?
  #5  
Oud 04-01-10, 16:02
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluut Bekijk bericht
@ Xander,

Heb zojuist de unlock hotline van T gesproken en die kunnen de Nederlandse Iphones unlocken. Zelfs als je geen T-mobile abo hebt. Je moet in dat geval een prepaid kaartkopen, deze opwaarderen met 120,-. Zij regelen het dan als het goed is via Itunes...

Heb zelf een nieuwe 3gs uit de VS alleen deze weigeren ze te unlocken. Dit zou zogenaamd niet mogen van Apple, Apple stuurt je echter wel naar T-mobile.....

Iemand anders die nog een tip heeft hoe je een Amerikaanse iphone legala kan unlocken?
AT&T bellen... en anders alleen ff blackra1n installeren en unlocken, het eet je telefoon ook niet op, waar ben je bang voor?
  #6  
Oud 04-01-10, 16:50
Pluut Pluut is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Dat hij een keer uitvalt zonder dat ik een pc in de buurt heb om hem weer aan te slingeren... Echter, veel opties zijn er niet dus ik ga morgen eens met blackra1n aan de slag
  #7  
Oud 04-01-10, 17:19
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

en anders een minilappie aanschaffen en mee nemen
  #8  
Oud 04-01-10, 19:59
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Wat moet je dan bellen om te unlocken?
  #9  
Oud 04-01-10, 20:06
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

helpdesk van T-mobie , ben ff het direkte nr kwijt staat ergens op forum


070-3056007 was volgens mij het nummer .

Laatst gewijzigd door ThaBudz; 04-01-10 om 20:08. Reden: gevonden ¿¿¿
  #10  
Oud 04-01-10, 20:13
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Zou je dat straks kunnen plaatsen?
  #11  
Oud 04-01-10, 21:28
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Ben ook wel eens benieuwd... zit in dezelfde situatie... Wil hem wel legaal unlocken via Tmobile maar ook de mijne is 2dehands gekocht zonder aankoopbewijs. In de shop zeggen ze dat ik pech heb en moet betalen.

Heb via SN op apple website gechecked dat hij ouder dan 1jaar is.
  #12  
Oud 04-01-10, 21:30
XanderSnelder XanderSnelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Betalen kan me niets schelen, als ik het maar legaal kan gebruiken!
  #13  
Oud 04-01-10, 22:59
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
070-3056007 was volgens mij het nummer .


weet alleen niet helemaal zeker of dit het goeie nummer was , heb eens voor een vriend gebelt en geregeld toen .

max. kunnen ze je 120 euro rekenen , maar als ze de ouwe eigenaar kunnen bereiken dan is er meestal wel wat te regelen .
  #14  
Oud 05-01-10, 19:11
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Soms doen ze het wel en soms doen ze het niet! En btw, hoe oud is die iphone? Hoe ouder de iphone is hoe goedkoper het unlocken!
  #15  
Oud 08-01-10, 10:22
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Ik heb net gebeld met t-Mobile. Mijn iPhone is 5 maanden geleden gekocht bij T-Mobile. Unlocken nu kost dan €90. Maar als ik langer wacht wordt het goedkoper:

€120 indien 1-3 maanden oud (vermoed ik)
Bevestigd door T-Mobile:
€90 indien 4-6 maanden oud
€70 indien 7-9 maanden oud
€50 indien 10-12 maanden oud
gratis indien ouder dan 12 maanden
  #16  
Oud 21-07-10, 12:40
morv morv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb net gebeld met 070-3056007 en direct iemand aan de lijn! En ook nog een duidelijk verhaal:
Je wilt je iPhone unlocken maar je hebt geen contract met T-Mobile dan kan je het volgende doen:

Binnen een jaar unlocken na aanschaf bij T-Mobile kost zoals hierboven beschreven. Je moet dan naar een T-Mobile store gaan en een prepaid kaartje opwaarderen tot het bedrag wat je schuldig bent. Vervolgens krijg je via de mail de unlockprocedure.

Na een jaar kan je bellen met 070-3056007 en krijg je de unlockprocedure via de mail.

De controle van wanneer de iphone is aangeschaft met een T-Mobile contract controleren ze door het IMEI nummer.
  #17  
Oud 26-07-10, 16:47
Crimineel Crimineel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morv Bekijk bericht
Ik heb net gebeld met 070-3056007 en direct iemand aan de lijn! En ook nog een duidelijk verhaal:
Je wilt je iPhone unlocken maar je hebt geen contract met T-Mobile dan kan je het volgende doen:

Binnen een jaar unlocken na aanschaf bij T-Mobile kost zoals hierboven beschreven. Je moet dan naar een T-Mobile store gaan en een prepaid kaartje opwaarderen tot het bedrag wat je schuldig bent. Vervolgens krijg je via de mail de unlockprocedure.

Na een jaar kan je bellen met 070-3056007 en krijg je de unlockprocedure via de mail.

De controle van wanneer de iphone is aangeschaft met een T-Mobile contract controleren ze door het IMEI nummer.
Wat nu als ik die procedure doorstuur naar iemand anders. Kan die persoon dan ook zijn iphone unlocken. Of moeten hun eerst een knopje omzetten dat het gaat werken.
  #18  
Oud 26-07-10, 19:42
morv morv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Per IMEI nummer moet de knop omgezet worden.
  #19  
Oud 12-01-11, 19:11
Bas1989 Bas1989 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Beste Mensen,
Wellicht kan iemand mij helpen met mijn vraag...
Ik ben destijds een gelockte iPhone 3gs van iemand gekocht. Nu is de datum bijna aangekomen dat ik hem legaal kan laten unlocken bij t-mobile. Ik heb hem al die tijd wel kunnen gebruiken doordat ik een illegale unlock heb uitgevoerd.
Nu is mijn vraag eigenlijk of ik hem compleet moet resetten zodat de illegale unlock/jailbreak verdwijnen voordat ik hem legaal kan laten unlocken bij t-mobile.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk uit heb gelegd wat ik nu eigenlijk precies bedoel.
Met vriendelijke groet,
Bas
  #20  
Oud 12-01-11, 23:17
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

net met tmobile gesproken en die geven aan niet te unlocken zonder de gegevens van de originele eigenaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile unlock zonder 3e partij SIM ? SuperJay Odido (T-Mobile) 2 27-01-11 15:23
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock yeyo1991 Unlock 0 04-02-10 23:44
Muziek: Muziek legaal downloaden zonder DRM sahga Muziek, foto & video 8 05-11-08 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.