iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/53394-unlock-baseband-04-26-08-05-11-07-05-12-01-05-13-04-fw-3-0-4-0-verzameltopic.html)

MTHJ 28-02-10 00:28

Heb gewoon geduld het komt vanzelf ;)

nickster 28-02-10 10:38

Ik moet wel wachten , mijn iphone komt van de states en ik heb een belgisch abo ,
T-mobile zal voor helemaal niets doen denk

elpat 28-02-10 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elpat (Bericht 420766)
Ook ik ben zo stom geweest om de laatste update te downloaden. Inmiddels wel de versie teruggezet naar 3.1.2 maar het probleem met het unlocken blijft....
Mijn Iphone komt uit de VS en is dus gesimlocked op AT&T.

Heeft iemand ervaring met het unlocken via AT&T?

Goedemorgen !

Helaas heeft niemand op bovenstaande vraag gereageerd :(.
Heeft iemand ervaring met het simlockvrij vrij maken van een toestel uit de States?

Groetjes!!

lvdau 28-02-10 11:47

Mijn Iphone komt uit Luxemburg en is dus gesimlocked op Vox Mobile (nu orange geworden).

Heeft iemand ervaring met het unlocken via Orange Luxemburg ?

iScorpio 28-02-10 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elpat (Bericht 421679)
Goedemorgen !

Helaas heeft niemand op bovenstaande vraag gereageerd :(.
Heeft iemand ervaring met het simlockvrij vrij maken van een toestel uit de States? !

Dat komt omdat je met de upgrade naar 3.1.3 een nieuwe baseband 5.12.01 hebt gekregen. Toen je bent terug gegaan naar de 3.1.2 firmware is de baseband niet mee terug gegaan. Deze kan je niet downgraden. Een unlock is daarom nu (nog) niet mogelijk.

elpat 28-02-10 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 421696)
Dat komt omdat je met de upgrade naar 3.1.3 een nieuwe baseband 5.12.01 hebt gekregen. Toen je bent terug gegaan naar de 3.1.2 firmware is de baseband niet mee terug gegaan. Deze kan je niet downgraden. Een unlock is daarom nu (nog) niet mogelijk.

Ja dat weet ik! Ben zo dom geweest DE software update te downloaden. De oorzaak weet ik wel, nu de oplossing nog.

Omdat de unlock waarschijnlijk nog wel even op zich laat wachten (tot de Ipad of Iphone 4G op de markt komt vrees ik........) wil ik dus gaan kijken wat de mogelijk heden zijn voor een officiele unlock via de provider.

In mijn geval is dat AT&T uit de VS, vandaar wederom de vraag wie daar ervaring mee heeft en een contactadres weet!

dicbro 28-02-10 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elpat (Bericht 421830)
In mijn geval is dat AT&T uit de VS, vandaar wederom de vraag wie daar ervaring mee heeft en een contactadres weet!

Ik kan je helaas niet helpen, wel vind ik dit:
Answer Center | AT&T

En daar word je niet vrolijk van.

polo306 28-02-10 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 421696)
Dat komt omdat je met de upgrade naar 3.1.3 een nieuwe baseband 5.12.01 hebt gekregen. Toen je bent terug gegaan naar de 3.1.2 firmware is de baseband niet mee terug gegaan. Deze kan je niet downgraden. Een unlock is daarom nu (nog) niet mogelijk.

Mijne is wel officieel Gé-unlocked.
Maar nog geen jailbreak.
Ik heb een 3gs 16gb met 05.12.01 en firmware 3.1.3.
Wat kan ik doen voor jailbreaking?

Jeff4u2day 01-03-10 13:28

Ook al de klos
 
Gisteren viel me telefoon uit omdat de accu leeg was.
Normaal is het dan even opladen en Blackra1n aanslingeren.
Echter wilde Blackra1n met geen mogelijkheid meer het toestel activeren.
Werd dus gedwongen met Itunes een update uit te voeren.
Nu dus ook met 3.1.3(7E18) en bootrom 05.12.01
En ja dus en me unlock weg en me jailbreak weg.:mad::mad::mad:
En zo stom geweest om me oude telefoon weg te geven omdat ik zo blij was met me Iphone.

Goelio 01-03-10 13:31

Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt die unlock/jailbreak:). Er zijn VEEL mensen die met bovengenoemde problemen zitten.

Tom11 01-03-10 15:46

Hier ook hetzelfde probleem..

En ja sorry het onderschrift onder m'n naam klopt al lang niet meer:p

Eihuppel 01-03-10 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elpat (Bericht 421830)
Ja dat weet ik! Ben zo dom geweest DE software update te downloaden. De oorzaak weet ik wel, nu de oplossing nog.

Omdat de unlock waarschijnlijk nog wel even op zich laat wachten (tot de Ipad of Iphone 4G op de markt komt vrees ik........) wil ik dus gaan kijken wat de mogelijk heden zijn voor een officiele unlock via de provider.

In mijn geval is dat AT&T uit de VS, vandaar wederom de vraag wie daar ervaring mee heeft en een contactadres weet!

Het is niet mogelijk om je Iphone officieel te laten unlocken door AT&T.
Dus dat wordt wachten.... :(

twello2001 01-03-10 17:56

Heb mijn Iphone 3g vorige week laten unlocken door t-mobile (120 euro).
Had al wel een simkaartje besteld, die over je simkaart moet, in de hoop dat dat zal werken. Kreeg deze vandaag binnen, maar heb hem dus niet meer nodig. Het is een Gevey-3g (Gevey-3G sim the best iPhone 3G unlock sim adapter module,iPhone3G any firmware2.1-2.0.2)

Misschien het proberen waard, en wie weet doet je iphone het met alle netwerken. Ik kan hem zelf niet proberen, gezien die van mij simlock vrij is nu. Kaartje zit nog in gesloten verpakking, alleen karton heb ik 1 keer opengemaakt, om te kijken of hij erin zat.

Pb me, om hem over te nemen, 11 euro inclusief verzendkosten.

kasperdek 01-03-10 20:11

markplaats unlock sim
 
weet iemand of dit werkt?
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

iScorpio 01-03-10 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kasperdek (Bericht 422249)

Je kan je geld net zo goed direct weg gooien ;)

kasperdek 01-03-10 21:11

Een grote onzin dus. Die unlock sim. Heeft die verkoper die reacties zelf geschreven?

remco112 01-03-10 22:40

Een vriend van mij heeft een officiële T-Mobile iPhone 3G, nu heb ik een iPhone 3GS met Vodafone.....

Is het mogelijk dat ik via zijn abonnement mijn Iphone kan laten unlocken door T-Mobile....

Thnx!

Babak 01-03-10 22:42

nee want de imei nummer van de iphone klopt dan niet meer. dus dat is onmogelijk.

Svennnnn 02-03-10 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Noslle (Bericht 416211)
Ja, als jij zelf de shsh handtekening van apple niet heb opgeslagen via cydia of umbrella (tool) dan kun je onmogelijk downgraden naar een official fw. Ik heb 1 custom fw die het wel doet en de shsh check overslaat fw; 3.1.2.

je bedoeld dus dat je je iphone daarmee kandowngraden zonder SHSH? Lijkt me erg sterk aangezien ik hier verder op google nog niets op heb kunnen vinden, maar het is natuurlijk altijd welkom. De nieuwe versie van iReb (3.1-3)heeft een SHSH grabber die werkt dmv je ECID, iemand een idee of hiermee iets kan worden bereikt?

wierender 02-03-10 15:42

shittt *** zooi heb net een update gedaan met itunes en guess what zit er weer een simlock op. nu is het probleem dat ik deze iphone 3g gekocht heb van een man via marktplaats. dus ik weet niet bij welke provider ik moet zijn om hem legaal te kunnen unlocken

is hier iemand die mij helpen kan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.