//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Mijn iphone blijft hangen in de recovery.Krijg hem niet meer eruit , dus weet absoluut niet meer hoe en wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2741  
Oud 16-07-10, 16:19
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
Mijn iphone blijft hangen in de recovery.Krijg hem niet meer eruit , dus weet absoluut niet meer hoe en wat ik nog kan doen.firmware 4.0 staat er op.

Ohja , ik had het geluk dat ik een medewerker van t-mobile eraan kreeg , die goede zin had . Ik maakte een geintje , leuk gesprek , en hij gooide mijn simlock eraf.vervolgens kreeg ik een mail met hoe en wat. nu is hij simlock vrij , heb nagevraagd wat de kosten waren . 0,-
toestel heb ik pas sinds gisteren binnen
En mogen wij gebruik maken van je kennis (het mailtje wat je hebt ontvangen)???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2742  
Oud 16-07-10, 16:29
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
En mogen wij gebruik maken van je kennis (het mailtje wat je hebt ontvangen)???
*** op advies verwijderd

Laatst gewijzigd door ray36; 16-07-10 om 16:39.
  #2743  
Oud 16-07-10, 16:35
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Bekijk bericht
Vrije vertaling:

De 3GS is te jailbreaken mits:
* Het toestel ooit jailbroken is, NIET met spir1t

Dan kun je met de Powngetool 4.01 een nieuwe ipsw file maken, en de iPhone recoveren op deze file (shift+recover in iTunes)

Aangezien je engels niet toereikend is, vindt ik het een gewaagde operatie

Ik kan powngetool(zijn jouw eigen woorden nergens vinden hoor. Ik heb nu een goede turk uhh bedoel tolk naast me zitten die wel goed engels kan, zou jij me aub kunnen vertellen waar het programmatje is ,of evt link in mijn mail ofzo. bedankt
  #2744  
Oud 16-07-10, 16:35
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

[quote=ray36;490854][FONT=Arial]Hieronder vindt u de procedure om uw iPhone simlockvrij te maken.



Kom op zeg, zo makkelijk zal het toch niet zijn??????? Of toch wel?

Laatst gewijzigd door cube; 16-07-10 om 16:38.
  #2745  
Oud 16-07-10, 16:40
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

[quote=cube;490861]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
[FONT=Arial]Hieronder vindt u de procedure om uw iPhone simlockvrij te maken.



Kom op zeg, zo makkelijk zal het toch niet zijn??????? Of toch wel?
een vriendelijk woord doet wonderen
  #2746  
Oud 16-07-10, 16:40
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

[quote=ray36;490866]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht

een vriendelijk woord doet wonderen
Mayby.. je hebt je privebericht gelezen dus?
  #2747  
Oud 16-07-10, 16:41
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
Ik kan powngetool(zijn jouw eigen woorden nergens vinden hoor. Ik heb nu een goede turk uhh bedoel tolk naast me zitten die wel goed engels kan, zou jij me aub kunnen vertellen waar het programmatje is ,of evt link in mijn mail ofzo. bedankt
Sorry.
Het is Pwnagetool 4.01 :|

Dev-Team Blog
  #2748  
Oud 16-07-10, 17:13
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

[quote=cube;490867]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht

Mayby.. je hebt je privebericht gelezen dus?
lijkt maar zo lol
  #2749  
Oud 16-07-10, 17:14
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Bekijk bericht
Sorry.
Het is Pwnagetool 4.01 :|

Dev-Team Blog
mijn dank is zeer groot , tenminste als het helpt lol. Maar vooruit , als limbo's onder elkaar
  #2750  
Oud 16-07-10, 18:23
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

als de telefoon ouder dan 12 maanden is doen ze niet moeilijk, en anders kost het normaal gesproken geld. Zie uitvoerige (oudere) info welke geleend is van een andere website..

Laat je iPhone 3G of 3Gs voorgoed simlockvrij maken door T-Mobile.

Oud nieuws wordt weer actueel nu Apple het leven van veel iPhone-liefhebbers zuur maakt na de komst van firmware 3.1.3. iFoneguide vindt het eigenlijk een schande dat Apple erg veel iPhones in één klap onbruikbaar maakt met OS 3.1.3. Je hebt immers hoe dan ook voor je iPhone betaald, ook als je niet met een officiële iPhone telecomprovider belt. Foei Apple! Wat slecht voor je imago! Er is een mogelijkheid om je iPhone 3G of 3Gs voorgoed simlockvrij te laten maken, mits je iPhone door T-Mobile Nederland werd geleverd. Wil je voorgoed van het unlockgezeur af zijn? Kijk dan wat je kansen zijn bij T-Mobile.

Zelfs mensen met af-fabriek simlockvrije iPhone, of een “officiële” iPhone van T-Mobile, staan te knikkeknieën als Apple weer eens een firmwareupdate uitbrengt voor het populaire apparaat. Kan ik zomaar updaten? Kan ik na de update nog wel bellen met mijn iPhone? Dat zijn veelgestelde vragen.
Tsja, zover is het al; niemand vertrouwd meer een firmware update van Apple. Dat lijkt ons niet echt lekker voor het imago van Apple, maar dit is helaas wel de realiteit.

Eén ding is zeker; als je iPhone af-fabriek simlockvrij is, dan blijft hij dat ook als je een nieuwere firmwareversie met iTunes installeert. Heb je een iPhone 3G of iPhone 3Gs die door T-Mobile NL werd geleverd? Laat hem dan voorgoed simlockvrij maken door T-Mobile NL. Je iPhone krijgt dan dezelfde mogelijkheden als een exemplaar dat af-fabriek simlockvrij werd geleverd. Je bent dan voorgoed van het gezeur met softwarematige unlocks af en je kunt je iPhone in de toekomst zonder problemen updaten met iTunes. Bovendien blijft een jailbreak (wanneer beschikbaar) mogelijk om van gratis apps uit Cydia gebruik te maken.

Eén jaar na aankoop van je iPhone 3G of 3Gs maakt T-Mobile hem gratis en voorgoed simlockvrij, maar alleen op jouw verzoek. Ook als je jouw iPhone op Marktplaats hebt gekocht, of op een andere manier van iemand hebt overgenomen heb je wettelijk recht op blijvende verwijdering van de simlock op je iPhone. Lees verder verder in dit artikel hoe je te werk kunt gaan.
Is jouw T-Mobile iPhone nog geen jaar oud? Ook dan kun je hem simlockvrij laten maken, zij het tegen een vergoeding. In onderstaande tabel zie je wat een unlock van een T-Mobile iPhone 3G of iPhone 3Gs kost.

* 0 tot 3 maanden oud: € 120,-
* 3 tot 6 maanden oud: € 90,-
* 6 tot 9 maanden oud: € 70,-
* 9 tot 12 maanden oud: € 50,-
* vanaf 12 maanden oud: gratis

Wat moet je doen?
Houd in ieder geval je IMEI code bij de hand, want daar zal de T-Mobile klantenservice naar vragen. De IMEI is de unieke code van je telefoon en staat op de doos van de iPhone, maar je kunt de IMEI ook achterhalen via het menu “instellingen->algemeen->info->IMEI” op je iPhone. De IMEI code wordt ook weergegeven als je naar *#06# belt.


Bel je met je originele iPhone abonnement, dan neem je contact op met de T-Mobile klantenservice op nummer 1200. Jouw telefoonnummer is in de administratie van T-Mobile gekoppeld aan de unieke IMEI code van de iPhone en T-Mobile zal dus niet moeilijk doen. Ook al loopt je abonnement nog even door, het is toch handig om een volledig simlockvrije iPhone te hebben – zeker als deze meer dan 12 maanden oud is. Je kunt er dan bijvoorbeeld tijdens je vakantie een prepaidkaart in gebruiken. Als je je iPhone wilt verkopen is deze met een permanente unlock bovendien veel meer waard. Als je betaalt voor de unlock van een iPhone die jonger is dan 12 maanden, dan staat het bedrag op je eerstvolgende rekening.

Help! Ik bel niet met T-Mobile!
Heb je wel een iPhone die door T-Mobile NL is geleverd, maar bel je met een andere provider? Schaf dan – om problemen met de klantenservice te voorkomen – een T-Mobile prepaidkaart aan, of leen een T-Mobile simkaart van een bekende. Alle T-Mobile simkaarten werken namelijk in een iPhone 3G of 3Gs van T-Mobile. Vervolgens bel je de klantenservice op nummer 1200. Als je niet zeker weet of je een T-Mobile NL iPhone in bezit hebt, dan kun je dat testen met een willekeurige en geldige T-Mobile simkaart. Zorg bij deze test wel dat je een eventuele softwarematige unlock (tijdelijk) van je iPhone verwijdert, anders is de test niet geldig. Mocht blijken dat je niet kunt bellen met een simkaart van T-Mobile, dan kom jouw iPhone uit het buitenland. In dat geval heeft het geen zin om met de T-Mobile klantenservice te bellen, die kan namelijk geen buitenlandse iPhones simlockvrij maken.

Overtuig de medewerker van de T-Mobile klantenservice.
Bel met je (tijdelijke) T-Mobile 06-nummer naar de klantenservice via nummer 1200 en vraag een simunlock aan. Laat je niet overdonderen door de klantenservice als die erover zeurt dat jouw 06-nummer niet bij de iPhone hoort. Zeg gewoon dat je telefoon van een familielid hebt gekregen, die een nieuwe telefoon heeft aangeschaft (of iets dergelijks). Als ze vragen naar de aanschafdatum die op de kassabon staat, zeg dan dat je de kassabon niet hebt en noem gewoon een maand waarin de iPhone vermoedelijk bij T-Mobile werd aangeschaft. Wees daarbij wel realistisch, want de iPhone 3G is verkocht vanaf juli 2008 en de iPhone 3Gs vanaf juni/juli 2009. Na het doorgeven van de IMEI code kan T-Mobile toch wel zien wanneer de iPhone werd verkocht. Er kan nu niet echt veel meer mis gaan.
Houd er wel rekening mee dat de kosten voor een unlock op de rekening van het T-Mobile nummer komen te staan waarmee je belde, regel dat dus goed met degene waarvan je de T-Mobile simkaart leende. Kosten worden alleen berekend als je iPhone nog geen jaar oud is. In het geval van een T-Mobile prepaidkaart zal de klantenservice jou verzoeken om je beltegoed op te waarderen met het verschuldigde bedrag.

Hoe gaat de officiële unlock in zijn werk?
Okay, T-Mobile gaat de unlock regelen. De medewerker van de T-Mobile klantenservice zal je gedetailleerde aanwijzingen geven. Het komt erop neer dat je je iPhone wel even moet herstellen met iTunes naar een ongeactiveerde staat. Daarna laat je de iPhone met jouw eigen simkaart (van een willekeurige provider) aan de computer aangesloten. Geef wel de pincode van de simkaart in als de iPhone daarom vraagt.
Omdat T-Mobile jouw IMEI code in het systeem van Apple heeft toegevoegd als “simlockvrij” zal na enige tijd het bericht in iTunes verschijnen dat je iPhone is “unlocked” is.

Deze unlock is permanent en werkt voorgoed! Je kunt toekomstige firmware van Apple gewoon installeren zonder de unlock te verliezen. Je kunt bovendien je iPhone gewoon jailbreaken (als er een jailbreakmogelijkheid is).
We hebben deze methode overigens zelf succesvol toegepast met een iPhone 3G van T-Mobile, die we via Marktplaats aanschaften.

Succes!


Geleend van www.ifoneguide.nl
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
  #2751  
Oud 16-07-10, 18:31
renardo renardo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwervend
Berichten: 25
Standaard

Beste mensen ik heb een vraag bij mijn instellingen staat bij aanbieders KPN VODAFONE en T mobile is het dan mogelijk om een simkaart van een van deze providers er in te doen en is deze dan unlocked en kan ik er dan mee bellen?? thanks
  #2752  
Oud 17-07-10, 14:55
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

YESSSSSSSS!!

Vandaag prepaid kaartje van Oronge gekregen uit Frankrijk! Kaartje erin gedaan en FINALY is mijn Iphone geactiveerd! ff gejailbreakt en geunlockt en eindelijk na maanden weer genieten van mijn Iphone!

Loont zich echt een sim kaartje te kopen voor een tientje!
  #2753  
Oud 17-07-10, 15:20
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renardo Bekijk bericht
Beste mensen ik heb een vraag bij mijn instellingen staat bij aanbieders KPN VODAFONE en T mobile is het dan mogelijk om een simkaart van een van deze providers er in te doen en is deze dan unlocked en kan ik er dan mee bellen?? thanks
Te weinig info over je iphone om een zinnig antwoord te geven, wat zit er nu voor een kaart in? Hoe kom je aan het toestel?
Of wat kun je met je iphone?

Maar wel is duidelijk dat je hier nog niet e.e.a. gelezen hebt om inzicht in problematiek te krijgen. Daar zou je mee moeten beginnen en dan met scherpere vragen komen.
  #2754  
Oud 17-07-10, 17:10
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
*** op advies verwijderd
Je hoeft niet altijd alles te delwnn he
  #2755  
Oud 17-07-10, 17:11
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Je hoeft niet altijd alles te delwnn he
klopt helemaal
  #2756  
Oud 17-07-10, 18:00
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Hallo kan iemand mijn geschreeuw horen voor help. Ik heb namelijk geprobeerd mijn Iphone 3G te updaten via Itunes naar Firewire 4.0.1. Echter blijft deze hangen. Ik kom niet verder dan 90% installeren. Iemand enig idee wat mijn volgende stap moet zijn?
  #2757  
Oud 17-07-10, 18:07
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Hallo kan iemand mijn geschreeuw horen voor help. Ik heb namelijk geprobeerd mijn Iphone 3G te updaten via Itunes naar Firewire 4.0.1. Echter blijft deze hangen. Ik kom niet verder dan 90% installeren. Iemand enig idee wat mijn volgende stap moet zijn?
Firewire ! of bedoel je toevallig FIRMWARE
  #2758  
Oud 17-07-10, 18:10
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Hallo kan iemand mijn geschreeuw horen voor help. Ik heb namelijk geprobeerd mijn Iphone 3G te updaten via Itunes naar Firewire 4.0.1. Echter blijft deze hangen. Ik kom niet verder dan 90% installeren. Iemand enig idee wat mijn volgende stap moet zijn?
Geen goed plan, die update, je jailbreak ben je kwijt, en als je een software sim unlock had, dan zal die ook weg zijn.

Wat is er te zien op je scherm?
  #2759  
Oud 17-07-10, 18:16
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Enkel een zwart scherm met apple logo en de installatie balk die nu op 90% staat.
  #2760  
Oud 17-07-10, 18:19
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray36 Bekijk bericht
Firewire ! of bedoel je toevallig FIRMWARE
Hihihihihihi..ja dat bedoelde ik. Ga toch ergens anders spelen.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.