iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/53394-unlock-baseband-04-26-08-05-11-07-05-12-01-05-13-04-fw-3-0-4-0-verzameltopic.html)

Gilmarr 18-07-10 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 (Bericht 492142)
Mogelijk hier meer info;

How to Reset a Frozen iPhone - Resetting a Stuck iPhone - Fixing a Frozen iPhone

en anders rest je een herstel met itunes, waarbij de dan een customfirmware zou kunnen installeren i.p..v. 4.0.1 (met shift toets ingedrukt en dan firmware selecteren) ook hiervoor vind je veel how too info op deze en andere sites.

Sterker nog dit heb ik ook al geprobeerd customfirmware. Ik dat heeft niet mogen helpen. Hij komt ook niet uit de recovery mode. Ik zal die link van jou nog even doorlezen. Thanks..

Hvnl93 18-07-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr (Bericht 492147)
Sterker nog dit heb ik ook al geprobeerd customfirmware. Ik dat heeft niet mogen helpen. Hij komt ook niet uit de recovery mode. Ik zal die link van jou nog even doorlezen. Thanks..

DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

cube 18-07-10 15:13

voor degene die echt te lui zijn en maar niet willen luisteren of lezen.. Ga er dan maar voor betalen en zoek maar iemand die het wel kan.. zoals meerdere mensen hier antwoord geven: alles staat hier en je hoeft alleen maar te lezen (ipv je vraag te stellen). als je als persoon dezelfde vraag meerdere keren hebt zien langskomen en toch nog ziet herhaalt worden, dan wordt je inderdaad wel een beetje gek. sorry dat ik zo fel reageer maar, het is zo.. voor de mensen die problemen hebben met hun iphone, eerst LEZEN en ZOEKEN voordat je je vraag stelt..

Dave3793 18-07-10 15:22

Hallo Allemaal!

Ik heb gisteren eindelijk na maanden mijn Iphone kunnen activeren met een frans prepaid kaartje van Orange! Even spirit erover heen en ultrasnow en alles liep eindelijk na maanden weer als een zonnetje! Altijd handig als je zo'n kaartje hebt mocht het ooit nog eens gebeuren!

Ik heb mijn Iphone weer helemaal gepimpt! En een hele vette rintone erop gezet natuurlijk!

Zou iemand hier genegen zijn om mij even te bellen zodat ik van mijn geweldige ringtone kan genieten??? :D:D:D

cube 18-07-10 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave3793 (Bericht 492162)
Hallo Allemaal!

Ik heb gisteren eindelijk na maanden mijn Iphone kunnen activeren met een frans prepaid kaartje van Orange! Even spirit erover heen en ultrasnow en alles liep eindelijk na maanden weer als een zonnetje! Altijd handig als je zo'n kaartje hebt mocht het ooit nog eens gebeuren!

Ik heb mijn Iphone weer helemaal gepimpt! En een hele vette rintone erop gezet natuurlijk!

Zou iemand hier genegen zijn om mij even te bellen zodat ik van mijn geweldige ringtone kan genieten??? :D:D:D


Grapjas :)... wel goed om te horen dat je hem weer kunt gebruiken.. Laat me raden wat je ringtone is: Sieneke Sha-la-lie :)

ray36 18-07-10 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cube (Bericht 492174)
Grapjas :)... wel goed om te horen dat je hem weer kunt gebruiken.. Laat me raden wat je ringtone is: Sieneke Sha-la-lie :)

OF dANNY DE mUNK : VAL VAN MIJN PART ALLEMAAL ....

Dave3793 18-07-10 15:54

Nee joh!!! Womac and Womac! Footsteps on the dancefloor...

Op deze pasje kan ik die hele nacht wel dasssse!

:D

ray36 18-07-10 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave3793 (Bericht 492179)
Nee joh!!! Womac and Womac! Footsteps on the dancefloor...

Op deze pasje kan ik die hele nacht wel dasssse!

:D


Hmm ik draai Hazes ( heb de zomer in me bol)

spastic17 18-07-10 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renardo (Bericht 492100)
ha spastic kijk hier maar eens www.redmondpie.com ciao


bedankt, ik heb het geprobeerd,
maar ik kan niks vinden over een hacktivation.
redsn0w zou wel moeten hacktivaten,
maar hij herkent geen ispw bij mij, heeft iemand anders daar
problemen mee/ een oplossing voor?
of een andere hacktivate?

renardo 18-07-10 18:49

ha spastic is je iphone vroeger gejailbroken met spirit geweest??

spastic17 18-07-10 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door renardo (Bericht 492325)
ha spastic is je iphone vroeger gejailbroken met spirit geweest??

nee, hij is wel jailbroken geweest, ik weet niet hoe maar er stond wel 'terminal' in mijn homescreen, het was firmware 2.2.1

kbman 18-07-10 20:57

Kun je rustig doen ik heb er al 3 laten unlocken en de unlock is ook nog eens permanent.

kbman 18-07-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hennie66 (Bericht 453854)
kwam via internet een site tegen die voor 85 euro beweert de 3gs 3.1.3 te unlocken.
deze site heet imeiunlock.nl
Is dit te vertrouwen, heeft iemand hier ervaring mee?
Zou top zijn als het werkt, want bij t-mobile zijn ze zo vervelend.
Ik moet de originele faktuur en het bijhorende tel.nummer hebben anders unlocken ze niet.

Kun je rustig doen ik heb er al 3 permanent laten unlocken.:d:d:d

kbman 18-07-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray36 (Bericht 453856)
Niet in trappen.zo nep als wat

Is zeker niet nep, het kan voor een beperkt aantal providers.
ik heb er 3 van tmobile laten doen en ben erg happy

kbman 18-07-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nguyen87 (Bericht 453862)
Waarom wil niemand geloven dat het voor nu nog niet mogelijk is.
Anders zaten we hier niet allemaal te wachten op een unlock.

Probeer het gerust, als niet wordt aangenomen dat het niet werkt.....

waarom wil jij niet geloven dat het wel werkt,heb je het geprobeerd ? ik namelijk wel

Hvnl93 18-07-10 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kbman (Bericht 492422)
waarom wil jij niet geloven dat het wel werkt,heb je het geprobeerd ? ik namelijk wel

Als de iphone na een update nog steeds simlock vrij zijn dan is het een permanente simlock removal. Knap als dat zou kunnen.
De vraag is heb je na het verwijderen van die simlock nog een update gedaan via itunes ?

kbman 18-07-10 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 (Bericht 492431)
Als de iphone na een update nog steeds simlock vrij zijn dan is het een permanente simlock removal. Knap als dat zou kunnen.
De vraag is heb je na het verwijderen van die simlock nog een update gedaan via itunes ?

Ja dat heb ik zeker gedaan mijn 3gs draait op ios4.0.1:):):)

Hvnl93 18-07-10 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kbman (Bericht 492417)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hennie66 http://images.textopus.nl/iPhoneclub...s/viewpost.gif
kwam via internet een site tegen die voor 85 euro beweert de 3gs 3.1.3 te unlocken.
deze site heet imeiunlock.nl
Is dit te vertrouwen, heeft iemand hier ervaring mee?
Zou top zijn als het werkt, want bij t-mobile zijn ze zo vervelend.
Ik moet de originele faktuur en het bijhorende tel.nummer hebben anders unlocken ze niet.


Kun je rustig doen ik heb er al 3 permanent laten unlocken.:d:d:d http://images.textopus.nl/iPhoneclub...tons/quote.gif

Ik zie het al, ze doen dat wat je ook zelf al zou kunnen doen bij t-mobile. Alleen als je imei en factuurinfo niet oud genoeg is dan kunnen ze je waarschijnlijk niet helpen of rekenen ze iets meer dan dat wat T-mobile hun dan zal rekenen.

Bedoel als je toestel ouder dan een jaar is. dan is de provider verplicht om te sim unlock zonder kosten te doen. Is het minder oud dan rekenen ze er afhankelijk vanaf wanneer toestel voor het eerst geactiveerd is tarieven voor.

Ik denk dat je dan beter zelf t-mobile kunt bellen en gewoon tarief betalen, dan dat via een bedrijf te doen dat hetzelfde doet voor meer geld.

Maar ik word graag in mijn ongelijk bewezen...:) voor minder geld dat bij t-mobile permanent simlock vrij... Bedoel het simlock vrij coderen gaat via de apple itunes data base.. T-mobile als officieel iphone leverancier heeft daar toegang toe. :d


http://www.iphoneclub.nl/7718/iphone...-tot-120-euro/

spastic17 18-07-10 21:36

alsjeblieft mensen,
heeft iemand een idee voor een iphone 3g 3.1.3 hacktivation?
of iets waardoor ik hem voorbij het emergency call scherm krijg?

kbman 18-07-10 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 (Bericht 492441)
Ik zie het al, ze doen dat wat je ook zelf al zou kunnen doen bij t-mobile. Alleen als je imei en factuurinfo niet oud genoeg is dan kunnen ze je waarschijnlijk niet helpen of rekenen ze iets meer dan dat wat T-mobile hun dan zal rekenen.

Bedoel als je toestel ouder dan een jaar is. dan is de provider verplicht om te sim unlock zonder kosten te doen. Is het minder oud dan rekenen ze er afhankelijk vanaf wanneer toestel voor het eerst geactiveerd is tarieven voor.

Ik denk dat je dan beter zelf t-mobile kunt bellen en gewoon tarief betalen, dan dat via een bedrijf te doen dat hetzelfde doet voor meer geld.

Maar ik word graag in mijn ongelijk bewezen...:) voor minder geld dat bij t-mobile permanent simlock vrij... Bedoel het simlock vrij coderen gaat via de apple itunes data base.. T-mobile als officieel iphone leverancier heeft daar toegang toe. :d

Hoe ze het doen weet ik niet maar weet wel dat ze in bij tmobile je iphone niet vrij willen maken als je geen klant bent en dus minimaal €120,- moet betalen,jaar oud of niet maakt ze niks uit dus ben ik erg blij met het betalen van slechts €85,-

Het is in ieder geval een feit dat iemand toegang heeft tot apple anders zou het bij mij toch ook niet werken,maar dat zal mij een rotzorg zijn want ik kan zorgeloos updaten en ik moet zeggen dat dat heerlijk is:):):)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.