//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vorige week met ze gebeld en de kosten waren 120 euro als je nog minder dan 3 maand abbonee bent, 90 euro bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 09-03-10, 21:10
passie77 passie77 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

ik heb vorige week met ze gebeld en de kosten waren 120 euro als je nog minder dan 3 maand abbonee bent, 90 euro bij 3-6 maand, 70 euro bij 6-9 maand en 50 euro bij 9-12 maand
aangezien ik de 2e eigenaar ben kan ik hun niet vertellen wanneer het abbo is ingegaan dus rekenen ze 120 euro
achterhaal je de begindatum van het contact weet je dus wat het je gaat kosten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 09-03-10, 21:25
pionok pionok is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 29
Standaard

ik ben ook met t-mobile bezig geweest, maar krijg het niet voor elkaar, niet voor 120euro en ook niet gratis.
Degene die de iphone gekregen heeft bij zijn/haar abonnement is de enige die de foon kan laten unlocken ivm de privacy is mij verteld.
Ik heb de foon via marktplaats van iemand die ze opkoopt en doorverkoopt. De echte eigenaar is voor mij dan ook niet te achterhalen.
Dat ze 120euro voor jou rekenen klopt niet, ze kunnen namelijk precies zien welk abonnement er aan gezeten heeft dmv je imei nummer. Ze kunnen het dus wel degelijk zien en maken nu misbruik van de situatie.
of je het waard vind 120euro te betalen is iets wat je zelf bepaald. je ben dan wel van het gezeur af. Alleen de manier waarop het gaat vind ik niet kloppen.
  #323  
Oud 09-03-10, 21:49
lvdau lvdau is offline
• iOS 4.0
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik zit vast aan een Iphone 3GS gelocked door Orange France.... blijkbaar kan je na 6 maanden gratis laten unlocken. Je kan hem ook laten unlocken tegen betaling maar dat willen ze zelfs niet... ze zeggen me dat alléén de eerste eigenaar dit kan aanvragen.... kan dit zomaar ?
"Pour obtenir le code de désimlockage de votre mobile, je vous invite à contacter son ancien utilisateur qui fera lui-même la demande auprès de son ancien service clients.
Je vous informe que seul l' ancien utilisateur est habilité à faire la demande de désimlockage auprès de son service clients."
  #324  
Oud 09-03-10, 22:10
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Voor de volledigheid. Ja ze passen de staffel toe dus na 1 jaar kun je de iPhone kosteloos simlockvrij maken. Hier heb ik uiteraard geen geduld voor. Ben wel vergeten te melden dat er ook nog €10,- kosten bij komen om een pre paid kaart aan te schaffen. Dus de kosten om de iPhone op de officiële manier te simlockvrij te maken zijn eigenlijk €130,-. Deze iPhone gaat gezien de aanschaf en simlockvrij kosten nooit meer weg
  #325  
Oud 09-03-10, 22:20
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pionok Bekijk bericht
ik ben ook met t-mobile bezig geweest, maar krijg het niet voor elkaar, niet voor 120euro en ook niet gratis.
Degene die de iphone gekregen heeft bij zijn/haar abonnement is de enige die de foon kan laten unlocken ivm de privacy is mij verteld.
Ik heb de foon via marktplaats van iemand die ze opkoopt en doorverkoopt. De echte eigenaar is voor mij dan ook niet te achterhalen.
Dat ze 120euro voor jou rekenen klopt niet, ze kunnen namelijk precies zien welk abonnement er aan gezeten heeft dmv je imei nummer. Ze kunnen het dus wel degelijk zien en maken nu misbruik van de situatie.
of je het waard vind 120euro te betalen is iets wat je zelf bepaald. je ben dan wel van het gezeur af. Alleen de manier waarop het gaat vind ik niet kloppen.
Dat klopt absoluut wat je zegt. Alleen men schermt met de Wet inbreuk Privacy. T Mobile weet niet wie degene is aan de andere kant vd lijn. Dat is de reden waarom alleen de huidige bezitter ook na een jaar de iphone kosteloos simlockvrij kan maken. T Mobile geeft aan jou als nieuwe klant ( dmv Prepaid ) ook de mogelijkheid te geven om de aangekochte iphone simlockvrij te maken, alleen mag je dan wel een jaartje wachten en geldt ook de staffel. Dus elke drie maanden verder € 30,- van de € 120,- eraf.
Ik ben zeker ook in discussie gegaan ( en heb zelf de consumentbond en Tros Radar ) hiervan in kennis gesteld, omdat ik zeker dit dubieus vind. Want men verdiend immers al aan het huidige abonnement van de oorspronkelijke eigenaar. Maar goed even in de buidel tasten ( als de iphone wel Nederlands is en loopt bij T mobile ! ) en je kunt weer rustig verder ermee. Jailbreak kan overigens gewoon wel met een 3.1.3 versie en 05.12.01.
  #326  
Oud 09-03-10, 22:26
nightflyer nightflyer is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 12
Standaard

OK mensen, Ben u al een hele tijd vanalles aan het lezen en durf nu niet meer zo goed. Heb mijn 3gs 32gb overgenomen van iemand. Hij is unlocked and gejaibraeked. (wellke methode is mij niet bekend).
3.12 van week 22.

Nu wil ik hem graag helemaal schoonmaken zodat er geen sporen van de oude gebruiker er meer opstaan. Krijg ook een aantal foutmeldingen in Itunes aangezien de telefoon nu op 2 pc wordt gesynct. Heb de naam al gewijzigd wat helaas geen oplossing heeft geboden.

Ik lees allemaal spookverhalen over 3.13 en baseband veranderingen.

Hoe kan ik nu verantwoord met een schone lij beginnen zonder dat ik mijn unlock / jailbreak aantast. Als ik een jailbreak 3.12 uitvoer van Blackrain, wordt mijn toestel dan ook gelijk opgeschoont?

Sorry als ik in het verkeerde topic heb gepost, maar er zijn al zoveel verschillende topics over jailbreak 3.12

Mvg,
Viktor
__________________
Ipad 64GB Wi-Fi, Ipad cover, Samsung Galaxy S (perfecte tethering functie)
  #327  
Oud 09-03-10, 22:28
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door passie77 Bekijk bericht
ik heb vorige week met ze gebeld en de kosten waren 120 euro als je nog minder dan 3 maand abbonee bent, 90 euro bij 3-6 maand, 70 euro bij 6-9 maand en 50 euro bij 9-12 maand
aangezien ik de 2e eigenaar ben kan ik hun niet vertellen wanneer het abbo is ingegaan dus rekenen ze 120 euro
achterhaal je de begindatum van het contact weet je dus wat het je gaat kosten!

Deze gegevens kan men makkelijk achterhalen middels het imei nr. En ja ook mijn iphone was vorige week 1 jaar oud. Maar geloof me, je mag gewoon die € 120,- betalen als je nu hem simlockvrij wilt maken. De mensen bij T Mobile geven nml. ook diverse antwoorden hierop, dat maakt het ook erg verwarrend. Je moet echt de sim lock vrij afdeling bellen hiervoor 070-3056007. Zij zijn de enige die de officiele simlock vrij kunnen geven en ja .... helaas dan krijg je toch echt dit antwoord.

Het is overigens wel binnen een dag geregeld dat doen ze dan wel weer goed voor dat geld....
  #328  
Oud 10-03-10, 09:36
renedekoning renedekoning is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Goedemorgen.

Ik zit volgens mij met een soortgelijk probleem maar dan net weer anders. Wat is er gebeurd? Ook ik heb afgelopen vrijdag per abuis via itunes (had mijn iphone er al lange tijd niet meer aan gekoppeld) een upgrade laten doorvoeren naar OS 3.1.3 (of 3.1.2 dat weet ik niet zeker). Gevolg mijn unlock van mijn iphone af en itunes herkende mijn iphone niet meer. Beeld op mijn scherm was zo'n usb kabeltje naar het logo van itunes.

Ik op google en iphoneclub gezocht naar oplossingen zodat ik van deze upgrade afkon weer kon bellen/internetten. Dat blijkt niet eenvoudig......
Stand van zaken nu: Heb een jailbreak uitgevoerd (met een ispw bestand die op mijn pc stond met 3.0 versie )waardoor ik in ieder geval weer toegang heb tot mijn iphone. Een check in mijn settings leert me dat mijn iphone nu de volgende settings heeft: 3.0 (7A341) en modemfirmware van 05.12.01. met name dat laatste zorgt ervoor dat ik niet bij mijn provider BEN kan omdat deze niet de baseband 05.12.01 met bootloader versie 05.09 herkent. Heb fuzzyband gebruikt om de baseband aa te passen/downgraden naar een lagere versie. Dit lukt echter niet want fuzzyband ondersteunt alleen bootloader 05.08.

Heeft iemad hetzelfde gehad dat ze OS (na een upgrade naar 03.01.3) wel terugkregen naar eerdere versie 3.0 maar dat de baseband intact bleef op de geupgrade versie??

Help want ik wil wel weer een normale werkende iphone.
  #329  
Oud 10-03-10, 09:59
nickster nickster is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renedekoning Bekijk bericht
Goedemorgen.

Ik zit volgens mij met een soortgelijk probleem maar dan net weer anders. Wat is er gebeurd? Ook ik heb afgelopen vrijdag per abuis via itunes (had mijn iphone er al lange tijd niet meer aan gekoppeld) een upgrade laten doorvoeren naar OS 3.1.3 (of 3.1.2 dat weet ik niet zeker). Gevolg mijn unlock van mijn iphone af en itunes herkende mijn iphone niet meer. Beeld op mijn scherm was zo'n usb kabeltje naar het logo van itunes.

Ik op google en iphoneclub gezocht naar oplossingen zodat ik van deze upgrade afkon weer kon bellen/internetten. Dat blijkt niet eenvoudig......
Stand van zaken nu: Heb een jailbreak uitgevoerd (met een ispw bestand die op mijn pc stond met 3.0 versie )waardoor ik in ieder geval weer toegang heb tot mijn iphone. Een check in mijn settings leert me dat mijn iphone nu de volgende settings heeft: 3.0 (7A341) en modemfirmware van 05.12.01. met name dat laatste zorgt ervoor dat ik niet bij mijn provider BEN kan omdat deze niet de baseband 05.12.01 met bootloader versie 05.09 herkent. Heb fuzzyband gebruikt om de baseband aa te passen/downgraden naar een lagere versie. Dit lukt echter niet want fuzzyband ondersteunt alleen bootloader 05.08.

Heeft iemad hetzelfde gehad dat ze OS (na een upgrade naar 03.01.3) wel terugkregen naar eerdere versie 3.0 maar dat de baseband intact bleef op de geupgrade versie??

Help want ik wil wel weer een normale werkende iphone.
Niets aan te doe ik heb hetzelfde probleem.
Afwachten , maar ik heb op het DevTeam blog gelezen dat het wel eens niet lang meer kan duren volgens sherif_hasim
  #330  
Oud 10-03-10, 10:27
chillthebill chillthebill is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickster Bekijk bericht
Niets aan te doe ik heb hetzelfde probleem.
Afwachten , maar ik heb op het DevTeam blog gelezen dat het wel eens niet lang meer kan duren volgens sherif_hasim
elke dag extra dat ik mijn iphone in de kast moet laten liggen is te lang
  #331  
Oud 10-03-10, 10:35
lekkereloempia lekkereloempia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickster Bekijk bericht
Niets aan te doe ik heb hetzelfde probleem.
Afwachten , maar ik heb op het DevTeam blog gelezen dat het wel eens niet lang meer kan duren volgens sherif_hasim
Dat die beste Sherif Hasim maar opschiet, want als Wilders aan de macht komt hebben we hier niks meer aan

Hoe lang duurt het nog??
  #332  
Oud 10-03-10, 11:00
Trikz Trikz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lekkereloempia Bekijk bericht
Dat die beste Sherif Hasim maar opschiet, want als Wilders aan de macht komt hebben we hier niks meer aan

Hoe lang duurt het nog??
Haha die mister sherif woond niet in Nederland.ik hoop dat het niet meer lang duurt iniedergeval
  #333  
Oud 10-03-10, 17:10
Toiney Toiney is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 21
Standaard

heb hier een model MB490DN 3G, met bb 05.12, die wrs uit oostenrijk komt, want een nl en duitse t-mobile simcard werken er niet in.
Is voor een oostenrijkse 3G een unlock aan te vragen ?
  #334  
Oud 11-03-10, 01:38
QuanCore QuanCore is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Ook ik ben in de fout gegaan door mijn iphone te upgraden. Wat ik me afvraag. Ik kan nu logischerwijs niet bellen maar is het mogelijk om de iphone nu te gebruiken als een soort ipod touch? Dus dat je alles nog gebruikt behalve bellen, smsen en internetten?
  #335  
Oud 11-03-10, 04:32
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuanCore Bekijk bericht
Ook ik ben in de fout gegaan door mijn iphone te upgraden. Wat ik me afvraag. Ik kan nu logischerwijs niet bellen maar is het mogelijk om de iphone nu te gebruiken als een soort ipod touch? Dus dat je alles nog gebruikt behalve bellen, smsen en internetten?
Je 3G kun je inderdaad jailbreaken en activeren om hem te gebruiken als iPod Touch. Een unlock laat vooralsnog op zich wachten, tenzij je een 3G van het eerste uur hebt.
Kijk even rond voor een handleiding...
  #336  
Oud 11-03-10, 07:27
medine medine is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je 3G kun je inderdaad jailbreaken en activeren om hem te gebruiken als iPod Touch. Een unlock laat vooralsnog op zich wachten, tenzij je een 3G van het eerste uur hebt.
Kijk even rond voor een handleiding...
Geldt deze regel ook voor 3gs?
  #337  
Oud 11-03-10, 14:26
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

Ik heb gehoord dat het met de MAC wel zou kunnen. Is dit waar?
  #338  
Oud 11-03-10, 14:39
xcharmedx xcharmedx is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

Net nieuwe iphone moest hem volgens de aanwijzingen in me itunes doen.
Dus ook ik weet ik veel geupdate naar 3.1.3.

Maar wat is nu het probleem?
Ik hoor hier iedereen over Jailbreaken en unlocken. Maar iemand die eigenlijk niet zo download en dingen gewoon koopt in de app store hoeft toch geen problemen te hebben door de update?

Ja ik ben starter..dus misschien begrijp ik het nog niet helemaal wat voor waardeloze update apple me heeft aangesmeerd net.

Gr.
  #339  
Oud 11-03-10, 14:45
DJappie DJappie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard

Als je geen unlock nodig hebt, en het niet nodig vind om te jailbreaken, is het inderdaad geen probleem.
Ik vind dat apple de mogelijkheden van de telefoon behoorlijk beperkt heeft gehouden. Veel van deze mogelijkheden zijn wel te bereiken met behulp van jailbreak. Met een jailbreak valt er gewoon veel meer uit je telefoon te halen.
  #340  
Oud 11-03-10, 15:19
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik heb ergens gelezen ( Icreate ) dat GEOHOT software al klaar heeft maar alleen nog wacht op een speciaal moment ( wat dit moment ook mag zijn ?), iemand anders dit stuk ook gelezen?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 01:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.