iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/53394-unlock-baseband-04-26-08-05-11-07-05-12-01-05-13-04-fw-3-0-4-0-verzameltopic.html)

tjieu 07-02-10 21:00

ik heb nu ook 3.1.3 er opstaan
maar toch gejailbraked
je hebt alleen redsn0w 0.9.2 nodig
en
/iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw

dan krijg je hem op 3.1.3 jailbrake
alleen ik weet niet of je hem dan voorlopig nog simlock vrij kan maken met blacksn0w
nu tenminste nog niet
dus je moet maar zien wat je doet
in ieder geval heb je hem weer gejailbraked
gr mathieu

Jacqie 07-02-10 21:02

Hoe zit dat dan met die files via Cydia gebackupt? Dat had ik namelijk wel gedaan.

fredkesels 07-02-10 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PerryG (Bericht 413759)
idd maar ik zou benadrukken iphone 3gs 3.1.3 met nieuwe bootroom 05.12.01 baseband NA week 40 NIET te jailbreaken of te unlocken


waarom wordt er zo benadrukt niet te jailbraken of te unlocken??

iScorpio 07-02-10 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fredkesels (Bericht 413879)
waarom wordt er zo benadrukt niet te jailbraken of te unlocken??

Omdat dat niet gaat lukken ;)

fredkesels 07-02-10 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 413883)
Omdat dat niet gaat lukken ;)

shit.. net geupdate. kan ik mijn iphone weer in de kast leggen:(
wachten dus op de nieuwe unlock programma.

Hussie 08-02-10 00:45

Waarom niet gewoon officieel laten unlocken door t-mobile ?
Het kost wel € 120 ,-

dianaroelofs 08-02-10 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hussie (Bericht 413966)
Waarom niet gewoon officieel laten unlocken door t-mobile ?
Het kost wel € 120 ,-

Ik zit dit zeer zeker te overwegen, want ik kan er op dit moment helemaal niets mee, en het is ook helemaal niet duidelijk wanneer en of er wel een unlock gevonden gaat worden in de komende weken.
Ik denk dat ik deze week voor 120 euro opwaardeer en dan maar laat unlocken, als service van TMobile, ahum.....Zo werd mij dat gezegd, als service, ik vind 120 euro niet echt een service meer, maar goed....mensen hebben het nodig.

Nostalgia 08-02-10 18:18

Laat ik me ook aansluiten...
Zaterdag een melding in Itunes, of wou update en klikte Ja (Noooiit doen)

Hopen dat er snel een jailbreak komt.. nog iets kunnen ontdekken ?

tim.d 08-02-10 19:58

Zoveel mensen die dit probleem hebben, en niemand die er wat aan kan doen :P

lj_jago 08-02-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vriend1965 (Bericht 412650)
Ook ik ben zo stom geweest, om de update naar 3.1.3 te doen, heb in tussen geprobeerd 3.1.2 versie weer terug te zetten, dit lukt niet krijg steeds de fout melding 1015 !!! heeft iemand nog iedeeen ?

als je die foutmelding krijgt moet je deze gewoon even jailbreaken met blackra1n. dan kun je al terug in je Iphone. maar je kunt nog niet unlocken. heb ook dit probleem. wachten maar

geebee_2400 09-02-10 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dianaroelofs (Bericht 413981)
Ik zit dit zeer zeker te overwegen, want ik kan er op dit moment helemaal niets mee, en het is ook helemaal niet duidelijk wanneer en of er wel een unlock gevonden gaat worden in de komende weken.
Ik denk dat ik deze week voor 120 euro opwaardeer en dan maar laat unlocken, als service van TMobile, ahum.....Zo werd mij dat gezegd, als service, ik vind 120 euro niet echt een service meer, maar goed....mensen hebben het nodig.

Ik heb in Belgie een nederlandse iphone 3gs gekocht, nu blijkt het
dat hij gekopppeld is aan een Abo van T--Mobile nederland, en ik ben direkt bereidt om 120 euro uit te geven om hem te laten unlocken.
Maar het probleem hier in Belgie is dat je gewoon T-Mobile niet kan bereiken vanuit belgie :-(
Iemand hier een oplossing?

thx
Chris

faldera 09-02-10 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geebee_2400 (Bericht 414409)
Ik heb in Belgie een nederlandse iphone 3gs gekocht, nu blijkt het
dat hij gekopppeld is aan een Abo van T--Mobile nederland, en ik ben direkt bereidt om 120 euro uit te geven om hem te laten unlocken.
Maar het probleem hier in Belgie is dat je gewoon T-Mobile niet kan bereiken vanuit belgie :-(
Iemand hier een oplossing?

thx
Chris

T-Mobile heeft een unlock afdeling welke je kunt bereiken via een normaal nummer. Begin met 070.... zou je even moeten googlen, Maar dit kun je als het goed is ook vanuit België bereiken! Succes;)

geebee_2400 09-02-10 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faldera (Bericht 414704)
T-Mobile heeft een unlock afdeling welke je kunt bereiken via een normaal nummer. Begin met 070.... zou je even moeten googlen, Maar dit kun je als het goed is ook vanuit België bereiken! Succes;)

Bedankt Faldera voor de info..:)
Denk dat ik in't weekend effe de grens ga oversteken en in Eindhoven de T-mobile winkel is ga opzoeken.

harryvt 10-02-10 12:04

activeer probleem 3gs
 
Unlocked iphone gekocht, maar na updaten 3.1.3 bleek deze niet af fabriek un-locked te zijn

vermoedelijk baseband 05.12.01 en FW 3.1.2 gezien ik custom firmware heb kunnen installeren, via ultra sn0w 0.9.4

ik kan dit alles niet controleren omdat Apple mijn Iphone niet wil activeren.

Dat ik niet kan bellen (unlock sim) is niet zo erg , maar zonder activeren kun je helemaal niets.

is er een manier om dit te omzeilen (zonder SHSH via cydia) zodat je de iphone kan gebruiken zonder bellen ?

Kuijpie 10-02-10 13:43

Daarvoor is natuurlijk altijd de makkelijkste oplossing: koop voor 10e een t-mobile simkaartje

dianaroelofs 10-02-10 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kuijpie (Bericht 415037)
Daarvoor is natuurlijk altijd de makkelijkste oplossing: koop voor 10e een t-mobile simkaartje

Dat dacht ik ook,, maaarrrrrrr.......dat schijnt dus niet te werken. Heb een 3g, jailbroken met Redsnow, en niet unlocked, dus zit met een erg dure ipod op dit moment, maar heb nu toch maar voor 70 euro een LEGALE unlock aangevraagd bij T-Mobile. De medewerker van T-Mobile was zeer vriendelijk en heeft hem voor me aangevraagd. Dat terwijl ik geen abbo heb van T-Mobile, maar via het tel.nr. van T-Mobile (prepaid) was het ook mogelijk zei hij. Helemaal geweldig, want ik had al eerder gebeld, en die medewerker deed net of ik een dief was, omdat ik een iphone van iemand anders had gekocht.

Maar even terugkomen op bovenstaande opmerking. Prepaid van T-Mobile werkt niet in mijn Iphone.:d

cdhaens 10-02-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dianaroelofs (Bericht 415045)
Dat dacht ik ook,, maaarrrrrrr.......dat schijnt dus niet te werken. Heb een 3g, jailbroken met Redsnow, en niet unlocked, dus zit met een erg dure ipod op dit moment, maar heb nu toch maar voor 70 euro een LEGALE unlock aangevraagd bij T-Mobile. De medewerker van T-Mobile was zeer vriendelijk en heeft hem voor me aangevraagd. Dat terwijl ik geen abbo heb van T-Mobile, maar via het tel.nr. van T-Mobile (prepaid) was het ook mogelijk zei hij. Helemaal geweldig, want ik had al eerder gebeld, en die medewerker deed net of ik een dief was, omdat ik een iphone van iemand anders had gekocht.

Maar even terugkomen op bovenstaande opmerking. Prepaid van T-Mobile werkt niet in mijn Iphone.:d

unlocken zij eender wekl toestel of enkel nederlandse gekocht bij T-mobile?

Basminator 10-02-10 15:59

Je kan je baseband wel downgraden via een programma dat je in Cydia kan vinden.
Het probleem is alleen dat je iPhone dan voor september 2008 gemaakt moet zijn want anders is het net zoals bij die van mij.

Denk dat het gewoon een kwestie is van afwachten voor een unlock voor de nieuwste baseband en als iemand een andere manier weet hoor ik het graag!!

Appie_85 10-02-10 16:12

Je kunt je baseband nu wel downgraden, ook iphones jonger dan september 2008.
Zie:
Downgrade iPhone 3.1.3 Baseband 05.12.01 | Redmond Pie

mvveelen 10-02-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appie_85 (Bericht 415160)
Je kunt je baseband nu wel downgraden, ook iphones jonger dan september 2008.
Zie:
Downgrade iPhone 3.1.3 Baseband 05.12.01 | Redmond Pie

Let op !!

Dat is alleen voor de 3G en niet voor de 3GS ! (en aangezien dit topic over de 3GS gaat....)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.