iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/53394-unlock-baseband-04-26-08-05-11-07-05-12-01-05-13-04-fw-3-0-4-0-verzameltopic.html)

ray36 26-04-10 20:43

jailbraked nieuw toestel
 
dus als ik het nu goed begrijp kan ik mijn nieuwe iphone dus niet van 3.1.3 naar 3.1.2 zetten omdat ik nog nooit een jailbreak heb gehad !

Dus ook ik ben verplicht en af te wachten of er ooit iets komt voor de 3.1.3

bedankt voor de info in ieder geval.

trevisnl 26-04-10 21:31

helaas. bericht van geohot:
Also, I think a lot of you expecting a release soon are going to be disappointed. I have so much to finish before I work on the jailbreak.

Dexizzle 27-04-10 10:45

Gewoon wachten tot juni, meer zit er niet op atm.

rickyehv 27-04-10 11:21

gewoon verkopen die iphone, word er een beetje simpel van atm. alles is te unlocke elke telefoon tegen 10 euro.. maar nee apple moet weer iets geks doen!

tim410 27-04-10 15:25

Mijn iPhone komt uit Canada. nu het er naar uitziet dat het nog wel ff duurt voor de unlock uitkomt wil ik hem eigenlijk wel officieel laten unlocken. alleen weet ik niet echt hoe ik dit moet doen aangezien die van mij uit Canada komt.

beetje zoeken en dan kom je dit tegen:
Easy iPhone Unlocking - Unlock your iPhone Now with Ease!

het zal wel onzin zijn lijkt me toch? anders had hier iedereen toch al lang 30 euro neer gelegd om hem te laten unlocken?

Iemand enig idee hoe ik hem unlock aangezien hij uit Canada komt?

ikbenwim 27-04-10 15:39

Mensen,

Ik heb al maanden 3 iphones 3gs 16gb in de kast liggen. Stuck met software 3.1.3. met base band 05.12.07... Wachtend op de unlock die komen zou...
Klaar met het wachten, vandaag besloten T-mobile te bellen. En bereid geworden 120euro te gaan betalen..
ECHTER, ik hoefde aleen maar mijn IMEI nr door te geven. Verder niets, te betalen. Gewoon aansluiten op Itunes.. THAT'S IT.. EN ik ben geen tmobile klant.. heb geen contract, nooit gehad ook..

HIJ DOET HET!!

Leonk 27-04-10 15:40

als je hem officieel wil laten unlocken zal je naar Canada moeten bellen of iets dergelijks anders zal je moeten wachten op een software unlock maar dan moet je nog even geduld hebben.
Die easy unlock is volgens mij allemaal onzin. Als Geohot of het Devteam nog geen unlock hebben uitgebracht lijkt het me sterk dat je voor 30,- een programma kan kopen dat je iphone unlocked.

ook_gek 27-04-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenwim (Bericht 443560)
Mensen,

Ik heb al maanden 3 iphones 3gs 16gb in de kast liggen. Stuck met software 3.1.3. met base band 05.12.07... Wachtend op de unlock die komen zou...
Klaar met het wachten, vandaag besloten T-mobile te bellen. En bereid geworden 120euro te gaan betalen..
ECHTER, ik hoefde aleen maar mijn IMEI nr door te geven. Verder niets, te betalen. Gewoon aansluiten op Itunes.. THAT'S IT.. EN ik ben geen tmobile klant.. heb geen contract, nooit gehad ook..

HIJ DOET HET!!

En hoe oud is je iphone volgens het serienummer bij apple?

WieerterMenke 27-04-10 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenwim (Bericht 443560)
Mensen,

Ik heb al maanden 3 iphones 3gs 16gb in de kast liggen. Stuck met software 3.1.3. met base band 05.12.07... Wachtend op de unlock die komen zou...
Klaar met het wachten, vandaag besloten T-mobile te bellen. En bereid geworden 120euro te gaan betalen..
ECHTER, ik hoefde aleen maar mijn IMEI nr door te geven. Verder niets, te betalen. Gewoon aansluiten op Itunes.. THAT'S IT.. EN ik ben geen tmobile klant.. heb geen contract, nooit gehad ook..

HIJ DOET HET!!

Ik neem aan dat het een T-mobile gelocked toestel was?

kimmie1975 27-04-10 16:51

Ik heb ook geen T-Mobile toestel maar lees toch dat er meerdere het gelukt is, ik wil het ook gaan proberen bij T-Mobile maar weet niet goed wat ik moet zeggen!!! Kan ik gewoon zeggen dat ik mijn iphone wil unlocken???

WieerterMenke 27-04-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimmie1975 (Bericht 443593)
Ik heb ook geen T-Mobile toestel maar lees toch dat er meerdere het gelukt is, ik wil het ook gaan proberen bij T-Mobile maar weet niet goed wat ik moet zeggen!!! Kan ik gewoon zeggen dat ik mijn iphone wil unlocken???

Heb ze meerdere malen aan de telefoon gehad.
Zodra ik zeg; "Geen T-mobile iPhone". Of zodra ze het zien.. Kunnen ze niks voor me betekenen, zegge ze.. :S

Heb zelfs al 3x met Frankrijk gebeld.. Maar helaas spreken zij geen engels en is mijn frans niet toereikend.. :S

phoenix83 27-04-10 18:34

Nou, ik heb dus net weer gebeld met de unlock lijn, en wederom willen ze niet helpen.
Het toestel is meer dan een jaar oud, dat kunnen ze dus idd zien, maar ik ben niet de contractant die het toestel heeft aangeschaft.
Degene waarwan ik hem heb gekocht kan alleen niet bellen omdat deze in het buitenland verblijft momenteel, dus gaat het me 120 euro kosten volgens t-mobile.
Het is gewoon om niet goed van te worden, en vooral omdat het bij de ene persoon wél lukt, en bij de ander weer niet.
zwaar frustrerend :mad:

carbolino 27-04-10 18:55

@ikbenwim hoe heb jij het gedaan? ik moet wel zeggen dat je dan meer kan dan ik want heb het ook geprobeerd en (noppes) ik woon in belgie en heb geen zin om een pre paid kaart van 10€ te kopen en die dan eens op te laden met nog een 110€. So tell me #904 http://images.textopus.nl/iPhoneclub...ons/report.gif
http://images.textopus.nl/iPhoneclub...n/post_new.gif 27 april 2010, 10:45
[SIZE=5]Dexizzle[/SIZE]

WimmelCamaro 27-04-10 19:04

Mijn iphone was kapot gevallen, met jailbreak. Gelukkig nieuwe filmware kunnen instaleren anders had ik geen garantie. Helaas niet goed genoeg uitgezocht over de baseband!

Ik heb hem gister gedowngrade van 3.1.3 naar 3.1.2, ging vrij makelijk. Alleen je hostfile (MAC OSX) aanpassen en de oude filmware selecteren.
Alles is weer vanouds, behalve dat ik netwerk heb. Baseband kan je helaas nog niet downgraden. Dus ik ga hem toch maar wel legaal maken tot de nieuwe jailbreak er is (denk ik).

Of heeft het verbinding maken met T-Mobile ergens anders mee te maken? Met 3.1.3 kan ik wel gewoon bellen, maar dan heb ik geen jailbreak, echt saai!

Wi-Fi werkt wel gewoon! Alleen geen internet of bellen.

Cheers

MTHJ 27-04-10 21:09

geohot
I realize most of you aren't dicks. I have some cool stuff planned, but not the time to make it how I envision it now. Keep an eye on spirit about 19 hours ago via mobile web

Er zit dus wat aan te komen ;)

ray36 27-04-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MTHJ (Bericht 443708)
geohot
I realize most of you aren't dicks. I have some cool stuff planned, but not the time to make it how I envision it now. Keep an eye on spirit about 19 hours ago via mobile web

Er zit dus wat aan te komen ;)


Dat lees ik dus ook al een paar weken ja , maar helaas nog niks

xKocer 27-04-10 21:23

Kan iemand dat vertalen a.u.b?

ray36 27-04-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 443718)
Kan iemand dat vertalen a.u.b?


Hij heeft coole dingen gepland , en we moeten rustig blijven afwachten.daar komt het ongeveer op neer.

xKocer 27-04-10 21:32

thanks man ;]

ray36 27-04-10 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 443725)
thanks man ;]

vertaal even (thanks man ) :d

Ik baal ook wel ff dat het allemaal zolang duurt.Vooral omdat de 1 zegt dat je kunt downgraden,ook als het toestel nieuw is,en de ander zegt,dat het niet gaat omdat het toestel nieuw is,en nog nooit gejailbraked.Dus ook ik kan niks anders dan maar hopen dat er misschien nog ooit een oplossing komt,en anders maar verder met mijn android lol


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.