//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Jij over 5 dagen. Ik moet wachten op de nieuwe unlock en wie weet wanneer en of die wel komt. Das pas shit. Citaat: Oorspronkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 18-02-10, 01:14
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Jij over 5 dagen. Ik moet wachten op de nieuwe unlock en wie weet wanneer en of die wel komt. Das pas shit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door issy Bekijk bericht
ik ben nu de gebeten hond.

3.1.3 .ik letten ff niet op ,moet nu wachten tot mijn nieuwe provider in gaat.
shitty me!!
da's over 5 dagen pas.

c-ya issy
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 18-02-10, 01:42
issy issy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: spijk
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugur58 Bekijk bericht
Jij over 5 dagen. Ik moet wachten op de nieuwe unlock en wie weet wanneer en of die wel komt. Das pas shit.
Erg vervelend voor je ik hoop dat er snel iets voor je te unlocken is.

succes.c-ya issy
  #123  
Oud 18-02-10, 11:26
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Standaard Na het unlocken vraagt hij om I tunes (eerst wel goed)??

Ik heb voor een kennis met Blackra1n z'n toestel ge- unlocked, dit werkte prima (3.1.2.) totdat hij vanochtend z'n toestel uitzette, en weer aanzette... toen vroeg hij om het toestel aan I tunes te koppelen... en dan kan je niet anders (volgens mij) dan het toestel updaten naar 3.1.3.... dat heeft hij dus uiteindelijk gedaan... en nu kan hij niets meer met het toestel.. is er in dit specifieke geval nog iets aan te doen ? hij geeft alleen Notruf aan ...heeft het dan nog zin om Blackra1n er weer overheen te laten gaan ?
En kan ik (met mijn 3GS 3.1.2) , nu ik gewoon weer T-mobile heb mijn unlock erafhalen ? of wel updaten naar 3.1.3 ? heeft dat nog nare gevolgen voor mij ??
  #124  
Oud 18-02-10, 14:26
elpat elpat is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Ook mijn hoop is gevestigd op de hackers voor het unlocken van mijn telefoon!
Dom, dom dom, die update naar 3.1.3.....
  #125  
Oud 18-02-10, 17:26
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Standaard

tja vertel mij wat... maar de mijne net ook ff naar 3.1.3. geupdate... en dat is wel gelukt (maar ik heb nu T-mobile)... ik zie geen verschil tussen de vorige en deze update... maar ja ... idd... dom dom dom.
  #126  
Oud 18-02-10, 18:03
mofi mofi is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard gsm doktor!

Ik heb contact gehad met gsm doktor om mijn iphone 3gs te unlocken.
Wat word er gezegt om dat het nog de nieuwe versie zo ver zijn ze nog niet om dat voor elkaar tekrijgen. dus dat betekend gewoon bij t-mobile 120 euries neerleggen om het goed voor elkaar tekrijgen.t-mobile boy zei ook tegen mij je kan het zelf ook doen nouuuuuuuu nu dat ik zo alles leest verdienen die gasten bij t-mobile makkelijk hun zak centje tuurlijk zeggen ze tegen de i phone gebruikers je kan het ook zelf.tot dat je met hangende poten naar de t-mobile zaak gaat tjing tjing kassa voor ze.
  #127  
Oud 18-02-10, 18:21
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Standaard

Nou ik dacht dat ik mij nog wel even 2 keer achter het oor krab voordat ik echt "gevaarlijke"dingen ga doen met z'n I phone...
  #128  
Oud 18-02-10, 18:50
h.m h.m is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik kreeg vanmiddag een tip om het te proberen met een TurboSIM.
Iemand toevallig ervaring mee?
En op mijn eerdere vraag hoe ik nu in mijn iphone kwam nog geen antwoord kan hem nu zelfs niet als ipod gebruiken dan had hij nog iets van nut
  #129  
Oud 18-02-10, 19:52
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h.m Bekijk bericht
Ik kreeg vanmiddag een tip om het te proberen met een TurboSIM.
Iemand toevallig ervaring mee?
En op mijn eerdere vraag hoe ik nu in mijn iphone kwam nog geen antwoord kan hem nu zelfs niet als ipod gebruiken dan had hij nog iets van nut
daar ben ik ook wel benieuwd naar
  #130  
Oud 18-02-10, 20:00
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h.m Bekijk bericht
Ik kreeg vanmiddag een tip om het te proberen met een TurboSIM.
Iemand toevallig ervaring mee?
En op mijn eerdere vraag hoe ik nu in mijn iphone kwam nog geen antwoord kan hem nu zelfs niet als ipod gebruiken dan had hij nog iets van nut
Weet niet of Turbosim werkt. Is nooit de meest handige manier geweest.

Over je iPhone: al geprobeerd 'm in dfu mode te zetten en dan weer herstellen naar een officiele 3.1.3? Jailbreaken kun je daarna in principe met Redsn0w.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.

Laatst gewijzigd door yingie; 18-02-10 om 20:05. Reden: aanvulling
  #131  
Oud 18-02-10, 20:44
h.m h.m is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Weet niet of Turbosim werkt. Is nooit de meest handige manier geweest.

Over je iPhone: al geprobeerd 'm in dfu mode te zetten en dan weer herstellen naar een officiele 3.1.3? Jailbreaken kun je daarna in principe met Redsn0w.
het nadeel is dat er een softwarematige unlock op zat en nu dus mijn baseband veranderd is en ik helemaal niks meer kan doen met me iphone en waarschijnlijk dus moet wachten op het dev team.

Ik zag net wel een advertentie op marktplaats voor de turbosim kost maar 9.95 en volgends de advertentie is hij ook voor de nieuwe firmware voor dat tientje kan je je eigen geen bult vallen.
En mocht t werken een uitkomst voor velen.

p.smocht je een manier hebben om in de iphone te komen laat het me even weten ben me druk aan het inlezen maar nog een leek als ik t zo allemaal lees.
  #132  
Oud 18-02-10, 20:46
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h.m Bekijk bericht
het nadeel is dat er een softwarematige unlock op zat en nu dus mijn baseband veranderd is en ik helemaal niks meer kan doen met me iphone en waarschijnlijk dus moet wachten op het dev team.

Ik zag net wel een advertentie op marktplaats voor de turbosim kost maar 9.95 en volgends de advertentie is hij ook voor de nieuwe firmware voor dat tientje kan je je eigen geen bult vallen.
En mocht t werken een uitkomst voor velen.

p.smocht je een manier hebben om in de iphone te komen laat het me even weten ben me druk aan het inlezen maar nog een leek als ik t zo allemaal lees.
Als het je lukt met de turbosim, laat het even weten
  #133  
Oud 18-02-10, 21:11
davieson davieson is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Nou ik hang er ook in met die fijne 3.1.3 versie Dacht ook eindelijk de overstap van BB naar Iphone te maken,heb ik de verkeerde versie te pakken hahaha. Wist ik toch veel dat je 100000 verschillenden software versies hebt hehe.. Goede leer voor de volgende keer blijkt wel weer.. Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt. Blijf dit topic i.i.g. volgen.. (alhoewel ik ook sterk zit te twijfelen om toch maar een neverlocked aan te schaffen,zonder al dat update geouwehoer)
  #134  
Oud 18-02-10, 21:12
h.m h.m is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Hier de advertentie

Unlock Sim - Simlock Verwijderen - Iphone 3G(S) 3.1.3 - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Utrecht, Utrecht
  #135  
Oud 18-02-10, 21:19
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h.m Bekijk bericht
het nadeel is dat er een softwarematige unlock op zat en nu dus mijn baseband veranderd is en ik helemaal niks meer kan doen met me iphone en waarschijnlijk dus moet wachten op het dev team.

Ik zag net wel een advertentie op marktplaats voor de turbosim kost maar 9.95 en volgends de advertentie is hij ook voor de nieuwe firmware voor dat tientje kan je je eigen geen bult vallen.
En mocht t werken een uitkomst voor velen.

p.smocht je een manier hebben om in de iphone te komen laat het me even weten ben me druk aan het inlezen maar nog een leek als ik t zo allemaal lees.
iPhone in dfu zetten en herstellen met de officiele firmware 3.1.3. Als je baseband geupdate is blijft ie dat ook, ook als je weer terug kan naar 3.1.2. Dus op die manier kan je in elk geval in je iPhone. Met Redsn0w kun je ook nog jailbreaken.
  #136  
Oud 18-02-10, 21:37
souho000 souho000 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJappie Bekijk bericht
Gister begaf mijn Iphone het. Hij wilde niet meer opstarten en gaf alleen het apple logo. Mijn telefoon was gejailbraiked en simlockvrij gemaakt. Ik heb niet bijster veel verstand van die zaken..

Vandaag zocht ik dus naar iets om mijn Iphone weer aan te krijgen. Ik las een stukje waarin stond hoe ik mijn Iphone kon herstellen via Itunes. Zonder ergens bij na te denken heb ik dit gedaan.

Je raadt het al, nu kan ik niet meer in mijn Iphone. Jailbreaken lukt me niet. Ik ben bang dat ik Firmware versie 3.1.3 er op heb staan.

Wat kan ik doen?
Yep, ik had precies hetzelfde... ook het apple logo... ook aan i tunes gehangen... voor dat ik het wist werd een update uitgevoerd en ik voelde de bui al een beetje hangen... Mijn voorgaande versie was 3.2.1 jailbreake met Blackrain... werkte als een trein... nu kan ik er niks mee... Maar hopen dat Blackrain gauw een oplossing vindt... Greetz
  #137  
Oud 18-02-10, 21:55
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door souho000 Bekijk bericht
Yep, ik had precies hetzelfde... ook het apple logo... ook aan i tunes gehangen... voor dat ik het wist werd een update uitgevoerd en ik voelde de bui al een beetje hangen... Mijn voorgaande versie was 3.2.1 jailbreake met Blackrain... werkte als een trein... nu kan ik er niks mee... Maar hopen dat Blackrain gauw een oplossing vindt... Greetz
iTunes in Mac OS X kun je een update altijd 'annuleren'. Waarschijnlijk heeft je iPhone in 'recovery mode' of 'dfu mode' gestaan en heb je op 'herstel' geklikt.

Maar goed, je bent wel even in de aap gelogeerd tenzij je eerder je shsh on file hebt gezet via Cydia. Dan kan je eventueel nog terug naar firmware 3.1.2 om te jailbreaken. Unlocken kan in elk geval niet meer tot het iPhone Dev Team met een unlock tool komt. Verwacht niets van Geohot (blackra1n), die heeft zelf aangegeven dat hij hier geen energie insteekt.
  #138  
Oud 18-02-10, 22:33
twello2001 twello2001 is offline
• iOS 5.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 23
Standaard

Dan moet zo'n turbosim het doen
  #139  
Oud 18-02-10, 22:36
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik hoop het voor jullie
  #140  
Oud 18-02-10, 23:17
SilenTDoGgIPHONE SilenTDoGgIPHONE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

laat even wat weten als jullie zon turbo sim besteld hebben en als het werkt bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.