//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) WieerterMenke, ik sta verstelt van jouw geduld. Petje af!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2321  
Oud 24-06-10, 14:57
TOV TOV is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

WieerterMenke, ik sta verstelt van jouw geduld. Petje af!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2322  
Oud 24-06-10, 16:51
mustii's schermafbeelding
mustii mustii is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: zd
Berichten: 35
Standaard

Beste Leden,

Ik heb een vraagje.
Heb een Iphone 3GS met 05.12.01 baseband. Gejailbreakt met Spirit.
Kan k hem nu gewoon Unlocken ? via Cydia ? k las paar pagina's terug dat het unlock voor 05.12.01 beschikbaar is.

Ow ja en nog iets.
Stel als ik hem naar 4.0 update. En k las net op de start pagina van iphoneclub dat er ook jailbreak is voor 4.0 kan ik hem dan unlocken ?

Groetjes,
Alvast bedankt.
  #2323  
Oud 24-06-10, 16:56
ouidad ouidad is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Hoi,

Wie kan mij helpen

Ik heb een 3GS oud bootrom week 36
Iphone staat op de noodscherm dus moet gehacktiveerd worden

Ik wil graag een cfw 4.0 gebruiken met activatie

Wie kan mij helpen aub

Herkomstland van mijn Iphone is onbekend, wel meer dan 10 sim's geprobeerd

BVD!!
  #2324  
Oud 24-06-10, 17:03
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TOV Bekijk bericht
WieerterMenke, ik sta verstelt van jouw geduld. Petje af!
Hahaha...
Dank u, Dank u

Tja, je hebt af en toe van die dagjes intern die je opvult met belangrijkere zaken dan werken

@Ouidad en @mustii

iPhoneclub heeft mooie keuzehulpen en een mooie zoekfunctie
Gebruik die eerst eens...

Vooruit dan.. Korte antwoordjes:
Citaat:
Ik heb een vraagje.
Heb een Iphone 3GS met 05.12.01 baseband. Gejailbreakt met Spirit.
Kan k hem nu gewoon Unlocken ? via Cydia ? k las paar pagina's terug dat het unlock voor 05.12.01 beschikbaar is.
Klopt
Lees: Dev-Team Blog - Ultra's Now!

Citaat:
Ik heb een 3GS oud bootrom week 36
Iphone staat op de noodscherm dus moet gehacktiveerd worden

Ik wil graag een cfw 4.0 gebruiken met activatie

Wie kan mij helpen aub

Herkomstland van mijn Iphone is onbekend, wel meer dan 10 sim's geprobeerd
Voor 4.0 nog geen Unlock en geen activatie.
Kzou zeggen.. Gebruik de keuzehulp op het forum.

Tip: Bel Apple om erachter te komen wie de carrier is..!
Enkele posts geleden heb ik dit vele malen beschreven..
Effectiever dan 10x een simmetje proberen
  #2325  
Oud 24-06-10, 20:10
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Sinds mijn activate en unlock en het plaatsen van de gewenste simkaart blijft itunes 9.1. zeuren om
"itunes moet zoeken naar een update voor de aanbiederinstellingen op uw iphone" al een paar keer ja op geklicht maar komt telkens terug, vind ook geen optie om het uit te zetten...
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef
  #2326  
Oud 24-06-10, 22:56
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Sinds mijn activate en unlock en het plaatsen van de gewenste simkaart blijft itunes 9.1. zeuren om
"itunes moet zoeken naar een update voor de aanbiederinstellingen op uw iphone" al een paar keer ja op geklicht maar komt telkens terug, vind ook geen optie om het uit te zetten...
Heb het stuk wat je tussen haakjes hebt gezet, gegoogled...

Eerste hit:
https://forum.iculture.nl/f47/a...en-update.html

En dan kom je op:
https://forum.iculture.nl/f18/i...llingen-2.html

Wellicht wordt je daar wijzer...
  #2327  
Oud 24-06-10, 23:40
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Bekijk bericht
Heb het stuk wat je tussen haakjes hebt gezet, gegoogled...

Eerste hit:
https://forum.iculture.nl/f47/a...en-update.html

En dan kom je op:
https://forum.iculture.nl/f18/i...llingen-2.html

Wellicht wordt je daar wijzer...

Vriendelijke dank WieerterMenke , ik snuffel daar morgen verder na, probleem is maar klein en heeft geen haast. Had zelf ook al zoekopdrachten gegeven en min of meer zelfde topic's gezien.

Andere vraag folks,

Ik ben even confused over modemfirmware, mijn 39S (met 3.1.3 en na Hactivation, JB en simlock verwijderd), heeft 05.12.01 FW. begrijp ik het goed dat die in IO4 nog niet the jailbreaken is? Na de upgrade moet ook weer de hactivation gedaan worden en die is er nu nog niet?

Yepp ik begin ook al met die vraag te stellen (1 x maar), er is e.e.a. nieuw uit aan hacks maar ik volg het even niet meer... (got the flue, en ben fuzzy).

Morgen weer fris alles lezen, en hoop ik Begrijpen...
  #2328  
Oud 25-06-10, 00:24
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

srry miss staat het al vermeld op site maar kan niks meer volgen

ik heb een iphone 3g 16gb 5.12.01 firmware 3.2.1 software matig geunlockt

kan ik hem updaten naar 4.0 via itunes of?
  #2329  
Oud 25-06-10, 01:45
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

Ik heb een iphone 3GS, op 3.1.3 gelocked en niet geactiveerd, ook nooit unlocked of jailbroken geweest..

Kan er dus momenteel niet meer mee dan naar het noodoproepscherm te zitten staren.

Is er geen enkele mogelijkheid dat ik er toch terug mee kan bellen?

Kan ik hem niet updaten naar 4.0 en dan activatie en dan jb en dan unlock?

Wat moet ik doen, please vertel het mij!
  #2330  
Oud 25-06-10, 01:49
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

je kan hem aan mij geven... komt ie goed terecht

wat je kunt doen is hem jailbreaken met spirit.
En daarna unlocken met ultrasn0w. En klaar ben je...
Lees het forum even door... genoeg info te vinden
  #2331  
Oud 25-06-10, 03:26
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

ik kan niet jailbraken met spirit aangezien hij niet geactiveerd is, en ik de sim niet heb...
  #2332  
Oud 25-06-10, 06:51
Sunthorn Sunthorn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
Ik heb een iphone 3GS, op 3.1.3 gelocked en niet geactiveerd, ook nooit unlocked of jailbroken geweest..

Kan er dus momenteel niet meer mee dan naar het noodoproepscherm te zitten staren.
Is er geen enkele mogelijkheid dat ik er toch terug mee kan bellen?
Kan ik hem niet updaten naar 4.0 en dan activatie en dan jb en dan unlock?
Wat moet ik doen, please vertel het mij!
Ik zit in dezelfde situatie en heb nu een prepaid Orange kaartje uit Frankrijk besteld, hopelijk gaat het unlocken daarna wel lukken. Voor zover ik hier en elders kan vinden, is er momenteel nog geen alternatief.
  #2333  
Oud 25-06-10, 07:17
ouidad ouidad is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
ik kan niet jailbraken met spirit aangezien hij niet geactiveerd is, en ik de sim niet heb...

Zeflde probleem hier al weken probleem is : ik weet niet welke provider mijn iphone heeft
Ik heb wel een paar simmetjes geprobeerd o.a ook Orange FR, ik heb via Ebay gekocht (10 eur)
Maar goed ff afwachten....succes!
  #2334  
Oud 25-06-10, 08:45
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouidad Bekijk bericht
Zeflde probleem hier al weken probleem is : ik weet niet welke provider mijn iphone heeft
Ik heb wel een paar simmetjes geprobeerd o.a ook Orange FR, ik heb via Ebay gekocht (10 eur)
Maar goed ff afwachten....succes!
Ik vraag me af wat die gsm shops die adverteren met simlock vrij maken hierin zouden kunnen betekenen voor de mensen die niet weten welke sim / provider hun toestel originele van af komt...
Zouden de echte goede shops niet een selectie van international sims kunnen hebben liggen!?
Alleen geen idee wat die gasten rekenen voor een unlock. Ik zou wel een no cure no pay deal willen dan En als ik dan de deur uit ging zou ik wel willen weten met welke sim uit welk land het mee lukte..

En anders maar hopen dat er snel die hactivation crack komt, die het hebben van de juiste sim overbodig maakt.

Er zou een potje met alle overbodig geworden landen sims moeten zijn wat rond kon gaan bij de mensen die niet kunnen activeren...

Laatst gewijzigd door Hvnl93; 25-06-10 om 09:34. Reden: spelling
  #2335  
Oud 25-06-10, 09:47
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Hey zal nu niet meer zo heel lang duren voordat er een jailbreak vrij komt inclusief hacktivation! Dan hoef je dus niet na te gaan wie je carier is etc! en ook geen simkaartje te kopen in het buitenland!
Questie van nog ff wachten!

all four one!
Around an hour ago the new version of the iPhone Operating System (now called ‘iOS’) was released.
iOS 4 is a huge release for Apple with many many changes and those changes offer slick additional features.
These new features are being offered by Apple as a free upgrade to qualifying devices.
We are working hard on a release to our tools that will jailbreak your device (or give you iOS 4 via the jailbreak train) and provide you with a carrier unlock.
Until these tools are released you should hold off on updating your device until we have fully tested our tools with all the relevant devices.
If you rely on hacktivation or a carrier unlock (ultrasn0w) then you should not upgrade until we have fully tested and released our tools.
Don’t be tempted with unofficial PwnageTool/redsn0w bundles or releases, just check here or our team twitter for real time release information.
Remember, we risk our devices so you don’t have to (but this time anyone who has made a mistake upgrading their baseband firmware should be OK real soon Now!
  #2336  
Oud 25-06-10, 09:49
scr33x0r scr33x0r is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Bekijk bericht

MOET werken.

Kijk hier voor complete handleiding van de maker zelf:
Dev-Team Blog - Ultra's Now!

Daarnaast, heb ik al een paar keer gelezen, dat mensen de volgende melding zien en dan denken dat de unlock niet werkt.

Na reboot: "SIM lock actief"
Je kunt dan OK kiezen of Ontgrendel

Pak dan ontgrendel en toets je SIM pin code in..
Gisteren dus uiteindelijk niks anders meer kunnen doen dan toch updaten naar iOS4, maar daar heb ik natuurlijk niks aan. Ik kan hem nu omruilen waar ik hem gekocht had. Maar die gast komt er zelf ook niet uit, qua jailbreaken / unlocken.

Kortom, het gaat om een iPhone 3GS 16GB (uit week 22 van 2010), er staat affabriek 3.1.3 op en die is te jailbreaken. Echter hoe unlock ik hem? Want met ultrasn0w werkt het toch echt niet. Hij blijft zeggen dat ik hem aan iTunes moet hangen en die zegt mooi dat mijn sim niet goed is, terwijl linksboven in ik wel connectie krijg met vodafone nadat ik hem ontgrendeld heb.
  #2337  
Oud 25-06-10, 09:54
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
ik kan niet jailbraken met spirit aangezien hij niet geactiveerd is, en ik de sim niet heb...
Wat weet je over land van herkomst van je sim?
Wat heb je al allemaal geprobeerd? Maak eens een lijstje , handig voor jezelf en handig voor mensen die even met je mee willen denken aan een mogelijke oplossing.

Op deze site kun je in ieder geval kijken uit welke landen hij afkomstig zou kunnen zijn en welke zeker niet.
ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board

Let wel je typenr. bijvoorbeeld: MC141DN/A kan bij meerdere Landen vermeld staan.

Voor nu zonder Sim of beschikbare hack zou ik zeker niet naar 4.0 gaan, kan altijd nog als je 100% zekere informatie dat het kan.
  #2338  
Oud 25-06-10, 09:56
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

waarom doen jullie allemaal die moeite ivm zoeken na carier en aanschaffen van sim in buitenland?

Voordat je daar achter bent of een kaartje in huis hebt! ( wat ook nog maar de vraag is dat het werkt ) Ik denk dat voor die tijd allang een Ja incl hacktivation uit is!
  #2339  
Oud 25-06-10, 10:07
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scr33x0r Bekijk bericht
Gisteren dus uiteindelijk niks anders meer kunnen doen dan toch updaten naar iOS4, maar daar heb ik natuurlijk niks aan. Ik kan hem nu omruilen waar ik hem gekocht had. Maar die gast komt er zelf ook niet uit, qua jailbreaken / unlocken.

Kortom, het gaat om een iPhone 3GS 16GB (uit week 22 van 2010), er staat affabriek 3.1.3 op en die is te jailbreaken. Echter hoe unlock ik hem? Want met ultrasn0w werkt het toch echt niet. Hij blijft zeggen dat ik hem aan iTunes moet hangen en die zegt mooi dat mijn sim niet goed is, terwijl linksboven in ik wel connectie krijg met vodafone nadat ik hem ontgrendeld heb.

Welke melding van iTunes krijg je exact? even woord voor woord herhalen.
En heb je nu 4.0!? of 3.1.3.

Lees ook de allereerste post van de topic eens die heeft de meest actuele info en links
  #2340  
Oud 25-06-10, 10:23
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave3793 Bekijk bericht
waarom doen jullie allemaal die moeite i.v.m. zoeken na carier en aanschaffen van sim in buitenland?

Voordat je daar achter bent of een kaartje in huis hebt! ( wat ook nog maar de vraag is dat het werkt ) Ik denk dat voor die tijd allang een Ja incl hacktivation uit is!

Zolang je maar de oude bootrom hebt ben je veilig en is er een hack, maar heb je die nieuwe bootrom, dan ie er vooralsnog geen oplossing. Wil je weg uit noordroepvenster heb je op zijn minst een sim van orginele iphone provider nodig.

Waar lees ik dit: Dev-Team Blog
Op dezelfde plek waar jou inmiddels verouderde informatie vandaan komt.

In het nieuwste bericht staat o.a. :

iPhone 3GS

Summary: Currently, PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom.

* If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with your jailbroken recovery mode.
* If you have an iPhone 3GS with the NEW BOOTROM this is NOT supported by PwnageTool 4.0 PwnageTool 4.01

Graag correcties met bronvermelding als ik het fout heb... Zou mooi zijn als dat zo was... Ikzelf heb dus de oude bootrom, maar twijfel of overstap naar IOS4 wel wijs is, en wacht voorlopig af. Alles werkt nu lekker..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 01:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.