//

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic

Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heb ik dus ook de nieuwe baseband verkregen en heb ik ook nog eens een MC model, volgensmij gaat dat dus niet lukken? Alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2381  
Oud 25-06-10, 19:05
Mr.Boss Mr.Boss is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 33
Standaard

Helaas heb ik dus ook de nieuwe baseband verkregen en heb ik ook nog eens een MC model, volgensmij gaat dat dus niet lukken?
Alle advies is welkom.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2382  
Oud 25-06-10, 19:14
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Boss Bekijk bericht
Helaas heb ik dus ook de nieuwe baseband verkregen en heb ik ook nog eens een MC model, volgensmij gaat dat dus niet lukken?
Alle advies is welkom.
Rustig achterover op de bank zitten. Wat drinken erbij , en naar het WK kijken. En rustig wachten totdat de langverwachte Jail brake er is voor de iphone 3GS
  #2383  
Oud 25-06-10, 19:15
Dave3793 Dave3793 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 172
Standaard

Doet die langverwachte jailbreak dan ook de iphone activeren?
  #2384  
Oud 25-06-10, 20:10
crosserken3000's schermafbeelding
crosserken3000 crosserken3000 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dendermonde/Oost-Vlaanderen/België
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar crosserken3000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hvnl93 Bekijk bericht
Wat weet je over land van herkomst van je sim?
Wat heb je al allemaal geprobeerd? Maak eens een lijstje , handig voor jezelf en handig voor mensen die even met je mee willen denken aan een mogelijke oplossing.

Op deze site kun je in ieder geval kijken uit welke landen hij afkomstig zou kunnen zijn en welke zeker niet.
ÊÖ»úÖйú--iPhoneÂÛ̳ - Powered by Discuz! Board

Let wel je typenr. bijvoorbeeld: MC141DN/A kan bij meerdere Landen vermeld staan.

Voor nu zonder Sim of beschikbare hack zou ik zeker niet naar 4.0 gaan, kan altijd nog als je 100% zekere informatie dat het kan.
ik heb hem gekocht in londen...
maar als ik mn serienummer ingeef in die warrantysite van apple, zegt hij dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld... zou het dan wel lukken???
  #2385  
Oud 25-06-10, 20:33
renardo renardo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwervend
Berichten: 25
Standaard

ik heb nog een at&t sim voor je ik woon in Bergschenhoek ik heb nu alleen een dure Ipod
  #2386  
Oud 25-06-10, 20:37
- timmie - timmie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Joepie, had mijn 3G ook geupdate naar 4.0 afgelopen maandag en was ook mijn unlock en jailbreak kwijt. Met redsn0w is het gelukkig goed gekomen!
  #2387  
Oud 25-06-10, 21:11
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

ik baal ervan dat je de 3G wel kunt jailbraken ondanks dat je hebt geupdate naar 4.0 de mensen met de 3GS zijn nog steeds de dupe
  #2388  
Oud 25-06-10, 21:27
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Allen,

Ik heb een 3gs iphone van tmobile. Met een simkaart van tmobile kom ik in mijn iphone. Met een ander simkaart kom ik op de bekende scherm van "verbind met itunes".

Ik heb met mijn tmobile simkaart de iphone opgestaart, spirit uitgevoerd en daarna vanuit cydia dus ultrasn0w 0.93 geinstalleerd. Maar als ik nu een ander simkaart erin doe, kom ik toch weer op het "verbind met itunes" scherm uit..

Wat doe ik toch verkeerd? Kan iemand me hierbij helpen?

(het liefst per stap wat ik als eerst moet uitvoeren.

Alvast bedankt.
  #2389  
Oud 26-06-10, 00:27
manu1946 manu1946 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

hi,
ik heb een 3GS 3.1.3 ,5.12.01 van gisteren jailbreak en unlock, maar mijn vraag is now kan ik update 4.0 installeren , bestaat al een programme voor jailbreak en unlock firmaware 4.0
  #2390  
Oud 26-06-10, 00:36
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Allen,

Ik heb een 3gs iphone van tmobile. Met een simkaart van tmobile kom ik in mijn iphone. Met een ander simkaart kom ik op de bekende scherm van "verbind met itunes".

Ik heb met mijn tmobile simkaart de iphone opgestaart, spirit uitgevoerd en daarna vanuit cydia dus ultrasn0w 0.93 geinstalleerd. Maar als ik nu een ander simkaart erin doe, kom ik toch weer op het "verbind met itunes" scherm uit..

Wat doe ik toch verkeerd? Kan iemand me hierbij helpen?

(het liefst per stap wat ik als eerst moet uitvoeren.

Alvast bedankt.
Heb je Ultrasn0w ook uitgevoerd?

EDIT: Of vergeten je iPhone na installatie eerst uit te zetten en dan weer aan?
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.

Laatst gewijzigd door yingie; 26-06-10 om 00:39.
  #2391  
Oud 26-06-10, 00:48
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Heb je Ultrasn0w ook uitgevoerd?

EDIT: Of vergeten je iPhone na installatie eerst uit te zetten en dan weer aan?
Ja heb ultrasnow geinstalleerd.. Dus hierna de telefoon uit en aanzetten?
  #2392  
Oud 26-06-10, 00:51
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
Ja heb ultrasnow geinstalleerd.. Dus hierna de telefoon uit en aanzetten?
Nog steeds niks
  #2393  
Oud 26-06-10, 02:30
gertjancommandeur gertjancommandeur is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 31
Standaard

Mensen iemand die mij kan helpen?

Ik heb 2 dagen terug waarschijnlijk iets fout gedaan maar weet niet wat en ook niet hoe op te lossen. Ik heb een iphone 3gs was met blackrain gejailbreaked en heb een unlock nodig om telefoon te kunnen gebruiken. Ik wilde het nieuwe besturingssysteem op me iphone zetten (ios4). Ik kreeg te horen omdat ik windows heb dat ik snowbreeze moest gebruiken met itunes versie 9.2 oude bootrom enz. dit klopte allemaal. Ik ging een cfw aanmaken maar kreeg uiteindelijk toen ik hem wilde herstellen(restoren) een foutmelding (2). Hij installeerde dus geen nieuwe firmware op me iphone. Toen kreeg ik te horen probeer een cfw van het iphoneclub topic. Allemaal gedaan met activatie en bootlogo enz. Nu installeerde hij wil de nieuwe firmware!

Ik blij maar toen vroeg hij om een code om me iphone te activeren ik vul de juiste code in en dan gaat hij telkens terug naar een scherm waarin je alleen een noodoproep kan doen en je ziet itunes met de usb kabel.

Ik kom niet meer op me telefoon en itunes zegt dat me sim niet geldig is. Heb ook al geprobeerd om een t-mobile simkaart er in te doen. dit werkte ook niet en hier gaf de iphone precies hetzelfde aan. Het lijkt net alsof hij de code pakt en gaat dan naar het scherm van noodoproep en itunes weer met usb kabel.

Wat kan ik doen?
  #2394  
Oud 26-06-10, 11:48
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

W,

je moet me toch even helpen (mag natuurlijk).

Heb 2 iphones waar ik problemen mee heb. Een 3GS iphone kom ik zonder simkaart in. Dit lukt ook met een tmobile kaart. Dus geactiveerd (itunes?), jailbreak (spirit) en unlock (ultrasn0w). Als ik nu een vodafone kaart erin doe, dan krijg ik gewoon de melding dat ik hem moet verbinden met itunes.. Terwijl ik gewoon bereik van vodafone heb en mijn priveberichten intvang. Niet dat ik ze kan lezen (vast in scherm itunes).

De tweede iphone heb ik fabrieksinstellingen gedaan en zit nu in die Apple-logo bootup.. Iphone gaat aan en blijft op logo staan, en na een tijdje start ie weer opnieuw maar weer in hetzelfde apple logo vast

Wie kan mij ondersteunen?
  #2395  
Oud 26-06-10, 14:16
woutizle woutizle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard 3.1.3 ,5.12.01

Hey,

Kheb een Iphone 3g 3.1.3 ,5.12.01 BB. Moet ik ook wachten op de jailbreak en unlock?


Gr,
Woutizle
  #2396  
Oud 26-06-10, 14:24
kaas90 kaas90 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hier kan helpen.

ik heb een iphone op fw 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n als ik het goed heb. hij is gesimlockt op o2 uk en ik heb een t-mobile kaartje. ik zou m graag updaten naar 4.0 met jb en unlock, maar hij blijft hangen op het apple logo (bij opstarten) kan iemand mij vertellen hoe en wat ik het beste kan doen?

bedankt alvast
  #2397  
Oud 26-06-10, 14:55
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
ik heb hem gekocht in londen...
maar als ik mn serienummer ingeef in die warrantysite van apple, zegt hij dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld... zou het dan wel lukken???
Ik denk persoonlijk dat die site niet helpt om je carrier te vinden. Want je moet je land selecteren en eenmaal je dat doet neemt hij gewoon de carriers die de iPhone in dat land verdelen...

Howow
  #2398  
Oud 26-06-10, 15:55
manu1946 manu1946 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

ik heb een Iphone 3gs 3.1.3 ,5.12.01 BB.jailbreak en unlock, ik wil firmaware 4.0 installeren maar mijn vraag is:bestaat al een software voor firmaware 4.0 jailbreak en unlocken?.........
  #2399  
Oud 26-06-10, 16:03
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crosserken3000 Bekijk bericht
ik heb hem gekocht in londen...
maar als ik mn serienummer ingeef in die warrantysite van apple, zegt hij dat mijn carrier AT&T is, dus heb ik een AT&T sim besteld... zou het dan wel lukken???
Gekocht in Londen, maakt wel grote kans dat de sim van AT&T Engeland gaat werken. Zeker als je gekocht heb bij een applestore of andere officiële dealer.
Als je gekocht heb bij een iets wat dubieuze gsm shop, kan het nog steeds grijze import zijn de toen door die GSM shop softwarematig simlock vrij gemaakt is.. in dat geval word het lastiger. Aan modelnr b.v. MC141DN (niet serienr, if i'm right) kun je zien in welke landen dat die toestellen geleverd zijn. Een van die sims uit die landen zal dan gaan werken.



Zoek je modelnr maar eens opnieuw in die lijst en dan zoek maar eens volgende in de lijst (zoekfunctie browser gebruiken) Die van mij b.v. kwam bij drie landen voor...


In jou geval, gekocht in Londen maak je goed kans dat je bestelde Engelse AT&T sim gaat werk.. we hopen het voor je... laat maar weten...

AANVULLING:
Ik vond zo juist deze info
Wat is unlocken?

Het vrijmaken van je telefoon voor gebruik met andere telecomoperators heet unlocken. Standaard heeft de iPhone een blokkade ingebouwd, waardoor alleen simkaarten van AT&T (in de Verenigde Staten), O2 (in het Verenigd Koninkrijk) of T-Mobile (Duitsland) werken. Door het verwijderen van deze simlock kun je gebruik maken van je eigen simkaart en kun je bellen op je eigen mobiele netwerk.

Geef je model nr eens dan kijk ik ook eens..
__________________
Ik leer vandaag wat ik morgen weer doorgeef

Laatst gewijzigd door Hvnl93; 26-06-10 om 16:18. Reden: relevante toevoeging
  #2400  
Oud 26-06-10, 16:05
Hvnl93 Hvnl93 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjancommandeur Bekijk bericht
Mensen iemand die mij kan helpen?

Ik heb 2 dagen terug waarschijnlijk iets fout gedaan maar weet niet wat en ook niet hoe op te lossen. Ik heb een iphone 3gs was met blackrain gejailbreaked en heb een unlock nodig om telefoon te kunnen gebruiken. Ik wilde het nieuwe besturingssysteem op me iphone zetten (ios4). Ik kreeg te horen omdat ik windows heb dat ik snowbreeze moest gebruiken met itunes versie 9.2 oude bootrom enz. dit klopte allemaal. Ik ging een cfw aanmaken maar kreeg uiteindelijk toen ik hem wilde herstellen(restoren) een foutmelding (2). Hij installeerde dus geen nieuwe firmware op me iphone. Toen kreeg ik te horen probeer een cfw van het iphoneclub topic. Allemaal gedaan met activatie en bootlogo enz. Nu installeerde hij wil de nieuwe firmware!

Ik blij maar toen vroeg hij om een code om me iphone te activeren ik vul de juiste code in en dan gaat hij telkens terug naar een scherm waarin je alleen een noodoproep kan doen en je ziet itunes met de usb kabel.

Ik kom niet meer op me telefoon en itunes zegt dat me sim niet geldig is. Heb ook al geprobeerd om een t-mobile simkaart er in te doen. dit werkte ook niet en hier gaf de iphone precies hetzelfde aan. Het lijkt net alsof hij de code pakt en gaat dan naar het scherm van noodoproep en itunes weer met usb kabel.

Wat kan ik doen?
Had je van die t-mobile sim ook de juiste pincode? (niet die van je andere sim pakken)


Ik kreeg toen ik in vergelijkbaar bootje zat tevens het advies om nog niet met iTunes 9.2 te gaan werken. IK zou die er afgooien en 9.1 terugzetten.

Laatst gewijzigd door Hvnl93; 26-06-10 om 16:08.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic XIII Unlock 911 16-10-13 02:55
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.