//

unlock reservekopie

unlock reservekopie discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Aantal weken terug heb ik mijn iphone gejailbreaked en daarna unlocked zodat ik nu alvast kan bellen met mijn iphone omdat mijn tmobile abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-10, 12:51
Jus3ssen Jus3ssen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard unlock reservekopie

Beste,

Aantal weken terug heb ik mijn iphone gejailbreaked en daarna unlocked zodat ik nu alvast kan bellen met mijn iphone omdat mijn tmobile abonnement pas 1maart zal beginnen.

Heb na de jailbreak niet meer via itunes gesynchroniseerd maar sloot vandaag mijn iphone weer via itunes aan. Toen zag ik tot mijn verbazing dat hij een reservekopie aan het maken was, maar dit had ik al gedaan voordat ik gejailbreaked had. Is het niet zo dat als ik dit door had laten gaan dat mijn goede eerste reservekopie over heen opslaat of is er later een keuze welke reservekopie je pakt?

Wat kan ik doen zodat hij dit niet doet en ik later gewoon mijn schone reservekopie kan gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Just
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-10, 18:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Allereerst kun je het maken van een reservekopie onmiddellijk stoppen als je op dat moment het kruisje aankikt naast Reservekopie aanmaken (oid).

Daarnaast kun je reservekopieën die je niet wilt houden verwijderen via iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Tabblad Apparaten. Zie daar het gedeelte 'Reservekopieën van apparaten'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 23-02-10, 18:17
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Het enige nadeel van een "oude" reserve kopie gebruiken is dat hij al je sms-jes en nieuwe contacten enzo niet opgeslagen heeft. Waarom wil je graag de oude kopie bewaren??
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 24-02-10, 12:48
Jus3ssen Jus3ssen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

bedankt voor de reacties, heb mijn iphone geunlocked maar wil straks de oude reservekopie gebruiken als mijn tmobile abbonnement van start gaat per 1 maart! Is er niet een mogelijkheid om contacten en sms overtezetten na een reservekopie? dmv itunes?

mvg

Just
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? beejay13 Jailbreak 0 07-10-10 15:16
synchronisatie met iphone unlock reservekopie Jus3ssen iTunes 0 21-02-10 13:57
reservekopie murky123 Archief 1 20-12-09 18:56
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45
Windows: Reservekopie gemmelos iTunes 3 16-08-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.