//

blacksn0w vast op 3.1.3 baseband 05.11.07

blacksn0w vast op 3.1.3 baseband 05.11.07 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) extra info: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...d-3-1-3-a.html [3GS] 3.1.3 unlock without SHSH backup Stond ook al hier Sorry voor je....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-03-10, 11:36
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

extra info:
https://forum.iculture.nl/f14/i...d-3-1-3-a.html
[3GS] 3.1.3 unlock without SHSH backup

Stond ook al hier
Sorry voor je.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-03-10, 12:22
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

oke is er dan geen andere manier om custom 3.1.3 te unlocken zonder blackra1n? ik heb blackrain nu al 5 keer geprobeerd en telkens blijft cydia hangen na het installeren ervan.
ik lees dat vele mensen hier problemen met hebben...
ik vind het raar dat ik het toestel niet geunlocked krijg terwijl ik de goede baseband heb!
  #23  
Oud 10-03-10, 12:42
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

LEES alsjeblieft wat er in de linkjes staat. Wat je zal lezen zal je niet leuk vinden, maar je hebt wel antwoord. Sommige dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn.
Daarom wordt er overal flink gewaarschuwd voor wie gaat experimenteren. Diegenen die al een stap te ver zijn en hier niets aan hebben kunnen doen hebben simpelweg pech. Niemand behalve diegene(n) die hier zelf een oplossing voor ontwikkelen kan hier iets aan doen of voorspellen wanneer er een oplossing voor komt.
Tot die tijd, vooral veel LEZEN op fora.
Sorry.
  #24  
Oud 10-03-10, 12:45
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Genoeg info gegeven(on-topic en off-topic) met de nodige linkjes, denk ik.

slotje?
  #25  
Oud 10-03-10, 13:16
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paz Bekijk bericht
LEES alsjeblieft wat er in de linkjes staat. Wat je zal lezen zal je niet leuk vinden, maar je hebt wel antwoord. Sommige dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn.
Daarom wordt er overal flink gewaarschuwd voor wie gaat experimenteren. Diegenen die al een stap te ver zijn en hier niets aan hebben kunnen doen hebben simpelweg pech. Niemand behalve diegene(n) die hier zelf een oplossing voor ontwikkelen kan hier iets aan doen of voorspellen wanneer er een oplossing voor komt.
Tot die tijd, vooral veel LEZEN op fora.
Sorry.
klopt wat je zegt... alleen dacht ik dat ik met een custom 3.1.3 veilig zat! ik vraag me af waarom er dan een custom 3.1.3 met en zonder activatie (voor factory unlocked en niet factory unlocked)aangeboden wordt? als je hem toch niet kan unlocken...
jammer maar ik zal moeten wachten?
  #26  
Oud 10-03-10, 13:27
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
klopt wat je zegt... alleen dacht ik dat ik met een custom 3.1.3 veilig zat! ik vraag me af waarom er dan een custom 3.1.3 met en zonder activatie (voor factory unlocked en niet factory unlocked)aangeboden wordt? als je hem toch niet kan unlocken...
jammer maar ik zal moeten wachten?
Die custom was wel veilig als je eerst in Cydia je gegevens had laten opslaan, zo heb ik dat gedaan. dat is mijn redding en reden geweest dat ik ook een poging heb gedaan, maar nu gelukkig weer terug zit op 3.1.2
  #27  
Oud 10-03-10, 13:37
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

damn it!
ik lees op sommige fora dat de ultrasn0w ook soms werkt bij 05.11.17...
ik heb dit eens geprobeerd maar waar normaal de netwerknaam komt (mobistar bij me) blijft zoeken staan... dus zonder succes!
heel jammer toch wel!!
naar ik gelezen heb werkt de blackrain unlock alleen op 3.1.2 en niet op 3.1.3 omdat het commcenter anders is ofzo. mits kleine aanpassing van geohot zou dit misschien ook op 3.1.3 kunnen werken? laat ons hopen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blacksn0w Heccer Archief 4 02-03-10 20:33
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt norckon Unlock [archief] 21 13-03-08 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.