//

Fout bij restore?

Fout bij restore? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal. Eindelijk heb ik een iPhone 3GS, 16GB, met firmware 3.1.2 baseband 05.11.07, een versie die dus blijkbaar nog gewoon te unlocken valt. Misschien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-10, 11:26
blyleven blyleven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Unhappy Fout bij restore?

Hoi allemaal.

Eindelijk heb ik een iPhone 3GS, 16GB, met firmware 3.1.2 baseband 05.11.07, een versie die dus blijkbaar nog gewoon te unlocken valt. Misschien handig om erbij te vermelden, ik heb al eens een restore uitgevoerd met een custom restore bestand. En nu zie je bij het opstarten van de iPhone geen appeltje maar een soort van ananas, erg grappig. Ik wil hem nu unlocken want het is zo'n T-Mobile apparaat, maar ik heb Vodafone.

Ik download blackra1n, voer het bestand uit, dat gaat allemaal prima, maar wanneer blackra1n klaar is, is het programmaatje blackra1n niet zichtbaar op mijn springboard.

Reden genoeg vind ik om hem te restoren naar een andere restore, waar nog niet aan geknoeid is (behalve activatie dan). Maar keer op keer controleert iTunes de software bij Apple voor het terugplaatsen van de software. Wanneer hij dit doet, krijg ik de melding:

"De iphone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie."

Je zou denken dat het dan misschien de firmware van de 3G is, maar dat is het niet. Heb het nu al met verschillende IPSW files geprobeerrd, maar geen enkele wil werken (behalve de versie die ik nu dus heb draaien, maar ik niet kan unlocken).

Heeft iemand een briljant idee? Want ik weet het nu echt even niet meer

Dank alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-10, 11:46
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Lees deze artikelen. Waarschijnlijk dat ze bij jou van toepassing zijn. https://forum.iculture.nl/f14/i...d-3-1-3-a.html
En eventueel deze https://forum.iculture.nl/f59/i...e-versies.html
  #3  
Oud 04-03-10, 12:00
blyleven blyleven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Dank je wel Rushhour. Ik heb hem kunnen unlocken door blackra1n via cydia te installeren. Wederom geen icoontje op mijn springboard, maar wel vanuit het niets in ene contact met het Vodafone netwerk. Ik laat het lekker zo totdat er een unlock & jailbreak is voor 3.1.3.
  #4  
Oud 05-03-10, 10:36
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

ik heb dezelfde melding maar kom er nog niet helemaal uit. Heb ook die twee topic doorgelezen. zou je misschien kunnen zeggen wat je hebt gedaan?
  #5  
Oud 05-03-10, 11:22
blyleven blyleven is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Ja natuurlijk. Ik heb in Cydia de source blackweather toegevoegd en vanuit daar de unlock app gedownload en geinstalleerd. Daardoor werd mijn toestel alsnog unlockt.

Ik kan hem nogsteeds niet terugzetten naar een andere custom 3.1.2. Wel vreemd aangezien ik nu ook gewoon nogsteeds een 3.1.2 versie met baseband 05.11.07 heb.

Wat me wel weer opviel, in het beginvenster van Cydia helemaal bovenaan geeft hij aan dat er SHSH files gevonden zijn van versie 3.1.3... maar ik heb toch echt 3.1.2?! Hoe is dat mogelijk? Ik heb het toestel (goddank) nog niet geupgrade naar 3.1.3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbekende fout bij restore (Error 9) Fool iPhone algemeen 30 29-05-11 22:41
iPhone Restore fout gegaan! david007 iPhone algemeen 1 18-01-09 23:12
Restore fout Juliandr Archief 7 02-01-09 17:26
iPhone 1e gen.: Fout bij restore 2.0 Fudgem Unlock 3 24-07-08 22:57
itunes - restore - onbekende fout cederique Unlock [archief] 4 12-02-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.