//

geen internet en geen unlock

geen internet en geen unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een iphone gekocht op marktplaats 3G 8gb zwart,op deze zat de fimware 2.1. de iphone heeft een simlock , nu heb ik zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-10, 15:52
wesleymeijde wesleymeijde is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard geen internet en geen unlock

IK heb een iphone gekocht op marktplaats 3G 8gb zwart,op deze zat de fimware 2.1.

de iphone heeft een simlock , nu heb ik zelf een simonly van BEN.
Ik stop de simkaart erin en hop ik kan bellen smsen..alleen niet internetten .

alle belwinkels afgegaan , t-mobile meld dat het aan de simlock ligt want ik kan via instellingen, algemeen, netwerk niet mijn data menu zien of inkomen , dus niet aan te passen

stuur een mail naar BEN

Ik krijg de volgende mail van BEN

Gebruik een T-mobile, Vodafone, HI of andere simkaart.
Ga met deze simkaart in het toestel naar Instellingen -> netwerk -> mobiel datanetwerk
Verwijder nu zonder het mobiel datanetwerk menu te verlaten de simkaart van de andere provider.
Stop nu de Ben simkaart in het toestel, en kies ontgrendelen en voer eventueel je pincode in.
Voor nu in het menu het volgende in.
Mobiel data -> APN: internet.ben

Gebruikersnaam: niks invullen

Wachtwoord: niks invullen


Dit werkt ook niet, omdat ik een leek ben met een iphone heb ik de update 3.1.3 gedaan en simlock verwijderen kan daar begrijp ik dus nog niet op.

mijn vraag is nu! ligt het echt aan de simlock? heeft iemand een andere oplossing zoals terugzetten op andere firmware , maar hieruit begrijp ik dat de modem dus niet terug gezet kan worden. werkt dit dan wel?

graag hulp! wie o wie heeft de gouden tip zodat ik weer lekker kan internetten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
iPhone: iPhone 3G blijft rebooten, geen jailbreak, geen unlock mdahiemstra Jailbreak 3 16-06-10 12:23
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18
iPhone 1e gen.: Na upgrade naar 2.0.2 + jailbreak + unlock ... geen internet- en emailverbinding meer rivierke Unlock 2 03-09-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.