//

Unlock engelse iPhone

Unlock engelse iPhone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie wil er met me meedenken?????? Ben een van de gelukkige die van 3.1.2 naar 3.1.3 is overgestapt zonder lezen zonder er over na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-10, 11:44
seven77 seven77 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: HEERLEN
Berichten: 2
Standaard Unlock engelse iPhone

Hallo
Wie wil er met me meedenken??????
Ben een van de gelukkige die van 3.1.2 naar 3.1.3 is overgestapt zonder lezen zonder er over na te denken. Als ik de forums goed begrijp en gelezen heb komt er voorlopig geen oplossing ivm de 4G dus dat is 3,4,5 mnd wachten. is te land.
Mijn i-phone is afkomstig van t-mobile Engeland. Heb een unlock proberen uit te voeren via t-mobile Nederland dit is niet mogelijke t-mobiel WW is een organisatie met ieder land voor zich. Dus dan maar t-mobile Engeland bellen. En je gelooft het niet maar zij kunnen deze Engelse i-phone unlocken maar er moet dan wel een Engelse t-mobile sim in zitten anders gaat het weer niet het mag ook een prepaid kaart zijn en de kosten zijn 15 pond en het gaat maximaal 28 dagen duren. kan iemand dit verhaal bevestigen en de andere vraag is als ik die Engelse kaart er in stop dan zou de i phone toch ook moeten werken want voor Engeland zit er geen sim lock op toch??????
graag jullie reactie

Groet

Jean
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-10, 12:12
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Knap dat de engelse T-Mobile dat kan, aangezien in Engeland het niet T-mobile is die de iPhone verkoopt, maar O2.
  #3  
Oud 12-03-10, 14:01
nguyen87 nguyen87 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Als je een simkaart uit UK kan krijgen (via Ebay), dan zou je hem kunnen activeren.
Zodra dit is gedaan, zou je contact op kunnen nemen met desbetreffende provider.

Activatie is noodzakelijk, wil de Apple server je iPhone herkennen
  #4  
Oud 20-03-10, 02:07
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nguyen87 Bekijk bericht
Als je een simkaart uit UK kan krijgen (via Ebay), dan zou je hem kunnen activeren.
Zodra dit is gedaan, zou je contact op kunnen nemen met desbetreffende provider.

Activatie is noodzakelijk, wil de Apple server je iPhone herkennen
Dit is dus niet zo makkelijk als jij verteld.

Ik heb ook een UK O2 iphone. Hier op het forum had ik gelezen dat o2 voor 15 pound iphones unlockt.
Ik heb meteen via Ebay een o2 simkaart gekocht daarna voor 20 pound opgewardeerd (kosten van 15 pound gaat van je beltegoed af)
Heb o2 customer service gemaild, zij vertellen mij dat mijn IMEI nummer niet bekend is bij hen. Ik heb al 10x gereset en opnieuw geactiveerd. Na activatie in Itunes staat er wel phone is activated op mijn scherm en ik kan ook bellen met de O2 kaart maar toch is hij niet bekend bij O2.
Het schijnt dat je echt op hun netwerk moet zitten met die Iphone, ook al is het maar voor 1x. Nu staat hij op de KPN netwerk, waarschijnlijk wordt hij dan niet gezien door O2. Ik moet dus even naar Londen op en neer met dat ding. Dat kost weer 50 eurotjes.
  #5  
Oud 20-03-10, 20:46
nguyen87 nguyen87 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Je moet er in ieder geval wel voor zorgen dat hij
geactiveerd is wil je hem eventueel in NL laten unlocken

In sommige gevallen geeft T-Mobile IMEI nummer door
en unlocken zij de iPhone voor de kosten van 120 euro

Mijn punt is: zonder een geactiveerde iPhone kan je GEEN
officiële unlock aanvragen omdat de iPhone niet wordt herkent

Activatie kan je controleren op www.apple.com
en dan onder het kopje 'Support' > 'Check Your Service and Support Coverage'
  #6  
Oud 20-03-10, 20:57
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Activatie bij Apple is niet voldoende. Mijn toestel staat gewoon geactiveerd bij Apple maar bij de provider moet hij ook geactiveerd worden. Dit kan alleen als jij gebruik hebt gemaakt van hun netwerk.
  #7  
Oud 20-03-10, 21:02
nguyen87 nguyen87 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Dat zou het geval kunnen zijn met O2 in UK

maar voor NL unlocken zou het een optie kunnen zijn
  #8  
Oud 13-04-10, 01:09
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Smile O2

Ik ben aan het werk geweest in Schotland en heb mijn via Ebay gekochte Iphone met O2 simlock laten unlocken, kosten een pay and go simkaart met 20 pond beltegoed er op, en na een paar gesprekken te hebben gevoerd ben ik naar de website van O2 gegaan en een unlock aangevraagd. Er werd 10 pond van mijn bel tegoed afgehaald, en ik kreeg na 3 dagen bericht dat ik unlockt was, en alleen nog maar even moest inloggen via Itune. Kan alleen maar vanuit de UK, je kan in Nederland niet inloggen op de website van O2
  #9  
Oud 13-04-10, 17:39
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Dat is fijn. Gefeliciteerd! Een collega van mij gaat dit weekend naar ierland, mijn iPhone gaat uiteraard met hem mee. Als hij daar een paar keer beld kan die van mij ook eindelijk geunlocked worden. Het gaat er niet on of je kan inloggen op de site an o2 of niet maar dat je phone op hun netwerk minimaal 1 x gebruikt moet worden. Met een proxy server kan je vanuit nederland alsnog inloggen op de o2 site maar dat is dus niet voldoende.
  #10  
Oud 13-04-10, 20:57
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard

Nee, want ze vragen bij de aanvraag naar de laatste twee nummers die je gebeld hebt, ik heb het verder niet geprobeerd, maar een Engelse collega heeft het in Belgie ook voor mij geprobeerd, maar het ging niet, en die had een O2 abonnement, dus het kan echt alleen vanuit de UK.
Succes er mee, gaat wel lukken
  #11  
Oud 13-04-10, 23:19
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

De mijne gaat van de week naar Engeland. Ik zal even vragen of er mee gebeld kan worden. Hopelijk kan ik hem dan via site unlocken
  #12  
Oud 14-04-10, 00:26
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard O2

Je moet er wel beltegoed op hebben, en als de simkaart een paar maanden oud is dan kan hij niet meer geactiveerd worden, en moet je een nieuwe aanschaffen, krijg je voor niets als je beltegoed koopt bij een O2 shop, mits je voldoende bel tegoed koopt, ik was geloof ik 29 pond kwijt.
  #13  
Oud 14-04-10, 08:54
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

beste Tuggy,

ik heb de sim kaart van o2 er weer in gedaan. en de orginele firmware terug geladen. via itunes is hij geactiveerd. ik kan er gewoon mee bellen en gebeld worden. maar heb niet genoeg beltegoed. ik neem aan dat ik alsnog met mijn telefoon naar engeland moet zodat hij op het netwerk heeft gezeten.

voor de rest is het gewoon via de site aanmelden toch?
  #14  
Oud 14-04-10, 20:26
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard

Ja, je moet er beltegoed op hebben staan omdat ze 10 pond van je beltegoed afhalen om je te unlocken, en ik geloof niet dat je hier je bel tegoed op kan toppen, je kan hier niet eens
op de site van O2 komen, dus je zal er toch heen moeten.
In ieder geval succes er mee
  #15  
Oud 14-04-10, 22:17
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

oh nou mijn telefoon gaat van de week een dagje naar engeland.
daar wordt 10 pond aan beltegoed er op gedaan. aangezien er al 12 op zit zal dit genoeg zijn.
de rest kan dan wel via nederland. vaak kan je nog wel sites op als je gebruik maakt van google cache. de site voor unlocken kom je overigens wel gewoon op.

hopelijk gaat het allemaal lukken. volgende week weet ik meer
  #16  
Oud 15-04-10, 08:43
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard O2

Nou, dat gaat wel lukken hoor, het was bij mij in drie dagen tijd voor elkaar, dus het moet lukken, alleen je laatste twee nummers opgeven die je het laatst gebeld heb, en klaar ben je.
Nou succes er mee!
  #17  
Oud 15-04-10, 09:15
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

beste tuggy,

moet ik deze nummer engeland gebeld hebben? of mag het ook vanuit nederland gedaan worden?
  #18  
Oud 15-04-10, 16:32
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard

Dat weet ik niet, zal denk ik niet uitmaken, als er maar mee gebeld is, ze doen dat voor controle, gaat om de laatste 2 gesprekken.
  #19  
Oud 19-04-10, 09:06
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

mijn iphone is gister met de boot meegegaan naar engeland..... ik ben benieuwd! ik laat hem daar opwaarderen en ik laat naar 2 nummers in engeland bellen. dan zal ik hem online laten unlocken. ik hoop dat alles goed gaat!
  #20  
Oud 19-04-10, 14:32
Tuggy Tuggy is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 13
Standaard

Nou, bij mij ging het goed, dus zal bij jou ook wel gaan lukken.
Nou in ieder geval succes er mee, ik hoor wel hoe het afgelopen is.
Gr Leen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Update Engelse iPhone 3GS jokidoki Unlock 2 20-11-10 10:27
Engelse Vodafone simlock op iPhone 4 tbeumer@ Koopinformatie Nederland 5 29-07-10 22:29
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) kurt1970 Unlock 7 28-03-10 23:17
Engelse taal voor nederlandse iPhone? timdafweak iPhone algemeen 3 08-11-07 08:17
Engelse iPhone Crifox Archief 6 16-10-07 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.